کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


اصلاح لبخند:


در دنیای امروزه، نمی توان اهمیت لبخند را نادیده گرفت زیرا همه می دانند که لبخند تبدیل به بخش مهمی از یک انسان در مکالمات و کارهای روزانه اش شده است. یک مرکز تحقیق برای اینکه ثابت کند لبخند اهمیت زیادی دارد، تصمیم به انجام یک تحقیق گرفت و نتیجه آن تحقیق نشان داد که حدود هفتاد و چهار درصد از مردم آمریکا معتقد هستند که لبخند نازیبا می تواند عاملی برای جلوگیری از انجام یک کار باشد. لبخند زیبا علاوه بر اعتماد به نفس، به روند انسان در امور مردمی کمک می کند.
حال چنین چیزی باعث شده است که بسیاری از افراد بخواهند از لبخند خود استفاده کنند. اما برخی از این افراد بنا به دلایلی مانند عدم اعتماد به نفس احساس می کنند که لبخند نازیبایی دارند و می خواهند آن را اصلاح کنند یا یک لبخند جدید برای خود ایجاد کنند. همچنین دندان های زرد یا کثیف هم می تواند عاملی برای لبخند نزدن شخص باشد که خود می تواند انگیزه زیادی را از فرد بگیرد.
در چنین حالتی اصلاح لبخند به کمک چنین افرادی می آید و انرژی و انگیزه شان را مجددا بر میگرداند. اصلاح لبخند ترکیبی از چند روش جامع برای زیبایی دهان و دندان ها است که ترکیب این روش ها موجب ایجاد یک لبخند زیبا می شود. رفع مشکلاتی مانند زردی دندان ها، درمان دندان های شکسته و … همگی برخی از اصلاح لبخند هستند و طراحی مجددی بر روی آن ایجاد می کنند.
روش های رایج انجام اصلاح لبخند:
دندان و نوع آن در هر شخصی با شخص دیگر به طور کامل متفاوت است. به همین علت نمی توان از یک روش برای اصلاح لبخند تمامی دندان ها استفاده کرد. به طور کل چندین روش مختلف برای اصلاح لبخند وجود دارد و هر شخص با توجه به دندان خود در یکی از شاخه های این روش ها قرار می گیرد. البته ممکن است دندان پزشک بخواهد از چند روش برای اصلاح لبخند شخص استفاده کند که ایرادی ندارد و چنین چیزی کاملا طبیعی است. در بخش زیر به روش های اصلاح لبخند به طور کامل اشاره خواهد شد و می توانید با آنها آشنا شوید.
اصلاح لبخند با استفاده از باندینگ دندان:
دندان هایی که در ظاهر شان دچار مشکلات زیادی هستند، به این روش وابسته خواهند شد. این روش یک مرحله بی خطر برای زیبایی ظاهر دندان ها است که پزشک بر روی شخص انجام می دهد. دندان هایی که در آنها خراشیدگی، ترک خوردگی، تغییر رنگ وجود دارد، از این روش استفاده می کنند و همچنین در این روش می توان فضاهای خالی میان دندان ها را کمتر کرد. شما در باندینگ دندان می توانید از رنگ متناسب دندان خود استفاده کنید.
انجام بلیچینگ:
برخی از افراد تنها می خواهند یک ویرایش کوچک بر روی دندان های خود داشته باشند و لکه های زرد دندان شان را سفید کنند. بلیچینگ همان سفید کردن دندان است که برای افراد صورت می گیرد. برخی نیازی به اصلاح های قوی لبخند ندارند و تنها با یک سفید سازی دندان وضعیت مناسبی در دندان های شان به وجود می آید که در این دسته قرار می گیرند و دندان های خود را سفید می کنند.
قرار دادن لمنیت بر روی دندان:
لمنیت دندان یکی از پر طرفدارترین روش های اصلاح لبخند در میان تمام حالت های ممکن است. در لمینت شما یک روکش سفید مانند سرامیکی بر روی دندان خود قرار خواهید داد و لبخندی زیبا خواهید داشت. لمنیت می تواند تمام خراش ها و آسیب های روی دندان شما را از بین ببرد و دندان تان را مجددا ترمیم دهد. لمنیت معمولا همیشگی و ماندگار است و تمام مراحل آن در طی دو مرحله بر روی بیمار انجام می شود. اگر می خواهید لمینت دندان را انجام دهید حتما حواس تان به بیماری های لثه ای خود باشد.
اصلاح لبخند با روکش سرامیک:
گاهی شخص تنها نیاز به یک روکش و مقاومت بر روی دندان های خود دارد تا بتواند لبخندی زیبا برای خود داشته باشد و اعتماد به نفس پیدا کند. دندان پزشک در چنین حالتی برای شما یک روکش سرامیکی تهیه می کند و رنگ آن را مطابق رنگ دندان تان قرار می دهد تا کاملا طبیعی جلوه کند و بر روی دندان تان قرار می دهد. این روکش علاوه بر محافظت از دندان تان، زیبایی را برای شما به وجود می آورد.
استفاده از ارتودنسی:
گاهی دندان شما هیچ عیبی ندارد و همگی آنها سالم هستند. تنها مشکلی که در این بین وجود دارد این است که دندان های شما صاف و مرتب نیستند و همین بهم ریختگی باعث می شود که خنده شما بد به نظر بیاید یا کسی به چهره شما توجهی نکند. بریس های ارتودنسی به شما کمک می کنند که دندان های خود را صاف کنید و در همین حالت نگه دارید. به همین علت کسانی که می خواهند دندان هایشان را صاف کنند چنین اصلاحی را در دندان های خود انجام می دهند.
پر کردن دندان:
اگر شما در زمان های قدیم می خواستید دندان خود را پر کنید، دندان پزشک یا وسیله فلزی در دندان شما قرار می داد تا به طور کامل پر شود. در چنین روشی عیب های زیادی وجود داشت و عموما آن فلز دچار ترمیم ها مجدد می شد. حال مواد کامپوزیتی تازه ای وجود دارد که هم رنگ دندان است و به وسیله آن می توان دندان را پر کرد. در چنین روشی هزینه ها کمتر خواهد بود و خود شخص هم درد کمتری را تجربه می کند. حال کسانی که برخی از دندان های شان ناقص یا خالی است در اصلاح لبخند از این مواد برای پر کردن دندان خود استفاده می کنند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 743



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional