کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


انتظار در دندانپزشکی:


البته این خواسته انتظار معقولی است و شکی در حقانیت برآورده شدن آن وجود ندارد. ولی مواردی پیش می‌آید که مراجعین مجبور می‌شوند بیشتر از مدتی که باید در اتاق انتظار بمانند، انتظار بکشند و کار آن‌ها راس ساعت تعیین شده شروع نشود. سلایق و سیاست‌های کاری دندان‌پزشکان مختلف در مورد زمانبندی و مدیریت زمانی حضور بیماران با هم ممکن است متفاوت باشد. مثلا شخص من از منتظر ماندن مراجع در اتاق انتظارحس بدی پیدا می‌کنم و معمولا مراجعین را راس زمان تعیین شده ملاقات می‌کنم. در صورت تاخیر احتمالی هم، حداقل به طور شفاهی از مراجع شخصا معذرت خواهی می‌کنم. در این مطلب به شرح این قضیه می‌پردازیم که چرا بعضا معطل شدن در مطب دندان‌پزشکان اتفاق می‌افتد و آیا در این قضیه تعمدی در کار است یا خیر.
– معمولا دندان‌پزشک زمانی را برای انجام کار هر مراجع بر روی یونیت پیش‌بینی می‌کند. این برآورد زمان دندان‌پزشک برخی موارد ممکن است درست از آب درنیاید. چون دندانپزشکی شامل جنبه‌های فنی و به اصطلاح «کاردست» می‌شود، ممکن است حوادث، موارد غیرقابل پیش بینی یا تغییراتی در انتخاب درمان حین کار پیش بیاید و موجب شود که زمان پیش بینی شده برای انجام درمان، درست از آب درنیاید! ساده‌ ترین این موارد را می‌توانید بی‌ حس نشدن دندانتان در نظر بگیرید! بعضی اوقات اتفاق می‌افتد بی‌ حس شدن دندانتان در زمان معمول به دست نمی‌آید و تمهیدات اضافی و زمان بر‌تر نیاز است تا دندان‌پزشک به زمان معمول برای بی‌ حس شدن کامل دندان شما دست یابد!
– گاهی سوالات و درخواست‌های خارج از برنامه مراجعین در مطب یا کلینیک روال منظم کار را به هم بزند. برخی بیماران ممکن است سوال‌های بیشتری داشته باشند یا تردیدشان در مورد انتخاب درمان دیر‌تر ازبقیه برطرف شود. ما به عنوان یک دندان‌پزشک وظیفه داریم همه تردید‌های شما را برطرف کنیم و به سوالاتتان پاسخ بدهیم، حتی اگر مجبور شویم غر زدن‌های اتاق انتظار مراجعین بعدی را بشنویم.
– مراجعینی هستند که درد شدید دچار شده و اورژانسی مراجعه می‌کنند. به حکم اخلاق، دندان‌پزشک مجبور است بین کار بقیه بیماران با نوبت قبلی، درمان اورژانسی برای این مراجعین انجام دهد. شما هم اگر خود را به جای مراجعی بگذارید که با درد شدید به مطب یا کلینیک آمده است، حق می‌دهید که کارتان زود‌تر از بقیه انجام شود!
– کار خود شما هم ممکن است بیش از زمانی که انتظار دارید طول بکشد و مراجع بعدی منتظر بماند! بنابراین صرف نظر از انتظاری که ممکن است دراتاق انتظار، بکشید، منطقی است در زمان مراجعه به دندان‌پزشکی حداقل یک ساعت بعد از اتمام زمانی که برای کارتان به شما گفته شده را هم خالی بگذارید.
– دندان‌پزشکی یک کار خدماتی است که با توجه به اینکه ارائه کنندگان خدمات در آن انسان‌ها هستند، خطاهای انسانی هم به‌‌ همان اندازه در آن‌ها قابل پیش بینی است. اشتباهات منشی، پرستار و دندان‌پزشک در هر کدام از مراحل نوبت دهی، برآورد زمان تخمینی، ترتیب نوبت، نحوه تنظیم حضور افراد در اتاق معاینه می‌تواند باعث شود که نظم کار به هم خورده و کار شما با تاخیر انجام شود. در این میان اختلال احتمالی در دستگاه‌ها و ابزارهای مورد استفاده توسط دندان‌پزشک را هم در نظر بگیرید. مثلا یک اشکال فنی یونیت که امر شایعی هم هست می‌تواند کل نوبت‌های آن روز کاری را دچار اختلال کند!
– شما ممکن است وقت زیادی را در اتاق انتظار دندان‌پزشکی سپری کنید. شما ممکن است از دندان‌پزشک و نظم کاری او دلگیر شوید و حتی در دلتان به دندان‌پزشک و کادر درمانی بد و بیراه هم حواله کنید! همه این‌ها را ممکن است بعد‌ها کلا فراموش کنید یا اینکه به طور کمرنگ به خاطر آورید! اما خطا یا کم کاری که احیانا به آسیب یا مشکل در دندان شما منجر شود، غیرقابل فراموش شدن و نابخشودنی است. بنابراین سیاست کلی درمانی ما ممکن است حتی ایجاب کند برای ارائه یک درمان مطمئن با رعایت تمام جوانب، گاهی در اتاق انتظار وقت شما را قربانی کنیم! با این پیش فرض که طول کشیدن کار بیماران از تمام جنبه‌های بیزنسی، جسمی و روانی و… به ضرر دندان‌پزشک هم هست، این کمترین بهایی است که شما برای یک درمان اصولی از حساب مشترک بیمار- دندان‌پزشک می‌پردازید.

1  |  مجله دندانپزشکی  |  بازدید: 1042



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional