کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


اینتراسل، دستگاه جوانسازی پوست:


اینتراسل یک دستگاه جوانسازی پوست است که توسط شرکتی کره ای به نام Jeisys تولید شده است. این روش، فرآیندی ساده است که از  ترکیب تکنیک های ذکر شده (رادیو فریکوئنسی و میکرونیدلینگ) حاصل می گردد و در آن تداخلی بین دو روش به وجود نمی آید و یا باعث خنثی شدن یکدیگر نمی شوند. این درمان، هدفمند است طوری که بافتهای اطراف محل مورد نظر برای درمان، هرگز تحت تاثیر قرار نمی دهد، در حالیکه در روشهای دیگر ممکن است این اتفاق بیفتد. این بدان معناست که بیماران بسیار سریعتر و با دوره بهبودی بسیار کمتری مواجه هستند. در واقع دوره نقاهت (استراحت پس از درمان) قابل ملاحظه ای وجود ندارد و عوارض جانبی آن به صورت بالقوه بسیار اندک است. اما مهم تر از همه اینست که این درمان نتایج خوبی را ارائه می دهد که بدون شک این دلیل مهم، عاملی برای محبوبیت اینتراسل طی مدت زمان کوتاهی شده است.
اینتراسل پوست:
در حالی که اینتراسل تنها برای استفاده در ایالات متحده در سال 2016 مورد تایید FDA قرار گرفت، اروپائیان نیز بیش از نیم دهه است که از این روش درمان که انقلابی برای سفت شدن و استحکام پوست لقب گرفته است، بهره می برند و کره ای ها حتی بیشتر.
کدام شرایط پوستی می توانند به روش اینتراسل درمان شوند؟
اینتراسل می تواند هر نوعی از مشکلات پوستی را مورد درمان قرار دهد:
آکنه و آثار آن
منافذ باز پوست
ترک های پوستی (استریا)
چین و چروک و شل شدگی پوست
رزاشیا یا قرمزی پوست صورت
این درمان به طور معمول برای استحکام عمومی و سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک بر روی گردن، صورت، دورچشم ها، دهان و فک استفاده می شود. اما اگر برای مناطق دیگری از بدن مثل ران، باسن، شکم و زانوها هم مورد استفاده قرار گیرد، به همان اندازه موثر است. اینتراسل انرژی گرمایی را مستقیما به عمیق ترین لایه پوست تزریق می کند. از جمله مزایای دیگر این روش، تولید کلاژن بیشتر است که منجر به ایجاد پوستی سفت تر، صاف تر و با منافذ کوچک تر می شود. همچنین تولید چربی را کاهش می دهد. طبق دستگاه های توزیع شده، اینتراسل از آر اف دو قطبی و چند قطبی به منظور دستیابی به الکتروکواگولاسیون و هموستاز استفاده می کند. اینتراسل در انتقال انرژی گرمایی به بافت ها برای سفت تر شدن پوست، منحصر به فرد است. اینتراسل به سادگی از طریق میکرونیدلینگ و تکنولوژی امواج رادیویی با ایجاد یک ضربه و آسیب کنترل شده به پوست، چربی و باکتری را در محل درمان کاهش می دهد و از همه مهمتر، باعث ارتقای کلاژن و نوسازی آن می شود. این فرآیند به سفت تر شدن پوست کمک می کند ضمن اینکه به طور همزمان روی زخم آکنه، ترک های پوستی، خطوط ظریف اثر مثبت می گذارد و دیگر مشکلات رایج پوستی هم از بین می برد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1204



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional