کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


بخور و تمیزی پوست:


زیبایی پوست این روزها بیش از هر چیز دیگری با نام جراحی پلاستیک گره خورده است، روش های نوین و پرهزینه ای که در اغلب موارد پس از مدتی تاثیر خود را از دست می دهند و پوست را از آنچه که بود آسیب دیده تر می گذارند. ترتینوئین، Botox، پرکننده های قابل تزریق و استفاده از لیزرها همگی از روش های متداول و در عین حال پرهزینه ای هستند که اغلب توسط متخصصان پوست توصیه می شوند. با این حال روش های ساده تر و کم هزینه تری نیز وجود دارند که می توانند پوست را لطیف و تازه نشان دهند، هر چند که ممکن ا ست به اندازه روش های مرسوم خیلی زود نتیجه استفاده از این روش ها ظاهر نشود اما استفاده از روش های سنتی می تواند علاوه بر اینکه سلامت پوست را تامین می کند عارضه جانبی نیز ایجاد نمی کند.
وقتی که درباره باز کردن منافذ پوستی روی صورت صحبت می کنیم، به سختی می توان ترفندی را نام بُرد که عملکردی بهتر از بخوردهی داشته باشد. بخوردهی، اثربخشی زیادی در باز کردن منافذ پوستی روی صورت دارد و درنتیجه انسدادهای این منافذ را راحت تر برطرف می سازد. برای بهره مند شدن از این ترفند، لازم نیست که حتما دستگاه بخور مخصوص صورت داشته باشید. درواقع، شما می توانید با استفاده از وسایل خانگی معمولی هم بخوردهی برای صورت را به راحتی انجام بدهید. برای این که راحت تر عمل بخوردهی به صورت را انجام دهید، می توانید از دستورالعمل گام به گام زیر کمک بگیرید:هر گونه آرایش، آلودگی یا دوده را با کمک پاک کننده های آرایشی و پاک کننده های صورت به خوبی پاک کنید.
مقدار زیادی آب را درون یک ظرف دارای دهانه بزرگ و عمیق بریزید و بگذارید تا جوش بیاید. بعد ظرف را از روی شعله بردارید و چند قطره اسانس درخت چای به آن اضافه کنید. این اسانس نه تنها پاک سازی صورت را تکمیل می کند، بلکه همه میکروب های بیماری زا را هم از بین می برد. حالا صورت خودتان را بالای ظرف بگیرید و یک حوله روی سر خودتان بیندازید. صورت شما باید تا حدی به ظرف نزدیک باشد که با بخار تماس پیدا کند، اما نباید بیش از حد هم به آن نزدیک شوید. بخوردهی را حدود 8 تا 10 دقیقه ادامه بدهید و بعد حوله را بردارید. حالا باید مقداری آب ولرم به صورت خودتان بزنید و بعد هم از آب سرد برای شستن صورت استفاده کنید. آب ولرم، ذراتی که به علت بخوردهی بیرون آمده اند را می شوید و آب سرد در ادامه به بستن منافذ پوستی کمک می کند. پس از پایان بخوردهی، می توانید از تونر پوست طبیعی و مرطوب کننده (متناسب با شرایط پوست خودتان) استفاده کنید.
نکته: برای این که منافذ پوستی را همیشه پاکیزه و بدون انسداد حفظ کنید، باید بخوردهی را یک بار در هفته تکرار کنید.

1  |  نمناک  |  بازدید: 1086



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional