کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


براکت شفاف دندان:


اگر شما در مورد استثنا قرار دادن خود به عنوان بزرگسال هستید، شما تنها نیستید: یک پنجم از بیماران ارتودنسی بزرگسالان هستند. به عنوان یک بزرگسال، ایده پوشیدن براکت فلزی برجسته ممکن است جذاب باشد، اما بسیاری از انواع براکت ها شفاف هستند که کمتر قابل توجه هستند، از جمله براکت با براکت روشن وجود دارد.
براکت های شفاف در مقابل براکت های سنتی:
براکت های سنتی از فولاد زنگ نزن ساخته شده­ اند. براکت های فلزی بر روی دندانها محکم ­می ­شوند، و براکت ها با یک قوس فلزی بهم متصل شده­ اند. قوس­ های سیمی مختلفی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت های مناسب استفاده شده است. نوع برکت های شفاف در مفهوم مشابه هستند، اما براکت ها از سرامیک ساخته شده­اند، نه فلز. این سرامیک­ ها سفاف هستند، بطوری که درون دهان کمتر توجه جلب کنند. قوس اتصال دهنده هم ممکن است شفاف باشند تا براحتی با بقیه ترکیب شوند.این براکت­ها همانند براکت های سنتی استفاده می ­شوند، بطوری که برای اکثر بیماران نیازمند به ارتودنسی قابل استفاده هستند. با این حال، این براکت های شفاف نسبت به براکت های سنتی گرانتر و ظریف­تر هستند. پزشک اورتودنس به شما اجازه می­دهد که تحت شرایط خاص کدام نوع را انتخاب کنید.
براکت های شفاف:
اگر شما براکت روشن را انتخاب کنید، ارتودنس شما باید براکت روشن را به مقابل دندان شما بچسباند. سیم رابط بر روی سطح مقابل براکت­ ها قرار می­ گیرد و سپس نوارهایی که بعنوان اتصال شناخته می­ شوند براکتها را به سیم اتصال وصل می­ کند. هنگامی­ که براکت ها در محل خود ثابت شدند، شما می­ توانید انتظار داشته باشید که یک بار در ماه یا در شش هفته ارتودنتیت خود را برای تنظیم آنها ملاقات کنید. اکثر افراد نیازمند نصب براکت­ ها به مدت یک تا سه سال هستند، بیان شده توسط انجمن دندانپزشکی آمریکا. هنگامی­ که براکت ها برداشته می­ شوند از یک نگهدارنده برای حفظ دندان ها در موقعیت تازه استفاده می ­شود.
به حداقل رساندن آنها و تمیز نگه داشتن آنها:
برای واضح نگهداشتن براکت ها، مهم است که بخوبی ازآنها مراقبت شود. این اتصال دهنده­ هاکه اطراف براکت­ ها را می­ گیرند می­ توانند بی­رنگ شوند، و این کار باعث می­ شود که براکت­ ها خوب بنظر برسند. برای تمیز نگهداشتن این اتصال­ دهنده ­ها، از خوردن غذاهای حاوی رنگدانه­ های بسیار و نوشیدنی­هایی مانند قهوه، شراب قرمز، سس کاری و گوجه فرنگی جلوگیری شود. کشیدن سیگار همچنین باعث رنگی شدن اتصال­ دهنده­ ها می­ شود، بنابراین اگر شما سیگاری هستید، قبل از نصب براکتها حتما آنرا ترک کنید. ارتودنتیست شما در هر بار اتصال­ دهنده­ ها را عوض کرده و تنگ­تر بجای آن قرار می­ دهد.
مسواک زدن مرتب برای سلامت دهان شما مهم است، اما همچنین اینکار نقش مهمی در کمک برای مناسب به نظر آمدن براکت ها دارد. زمانیکه تکه­ های غذا بر سطح براکت ها قرار می­ گیرد، ممکن است توجه شما را برای مخفی کردن آن معطوف کند. برای کمک به شما برای ترکیب شدن براکت ها با خنده­ های شما، با دقت اطراف براکت ها را بعد از غذا خوردن با مسواک های زبر مسواک بزنید. براکت های فلزی سنتی نه تنها، تنها گزینه ممکن نیستند، بلکه برای شما بعنوان یک بزرگسال گزینه­ های کم رنگ مختلف در دسترس هستند، که از جمله براکت های شفاف هستند.

1  |  مجله دندانپزشکی  |  بازدید: 1448



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional