کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


بهترین روش های جوانسازی پوست:


پوست ما نیاز به توجه زیادی دارد تا جوان، سفت تر و فربه تر بماند. جوانسازی پوست صورت کار ساده ای نیست و شما نمی توانید روند طبیعی پیری را متوقف کنید، اما می توانید باکم کردن چین و چروک و کم کردن سرعت تشکیل چروک های جدید با آن مقابله کنید.
۱- بوتاکس برای جوانسازی پوست صورت:
تزریق بوتولینوم توکسین، با نامهای تجاری بوتاکس، دیسپورت و زئومین، نسبتا بدون عوارض ناخوشایند بوده، خطرات بسیار کمی داشته و نیازی به دوره ی ریکاوری ندارد، ضمنا این شیوه در برطرف کردن موقتی چین و چروکهای ریز صورت، گردن و پیشانی موثر است.
کاربرد بوتاکس در جوانسازی پوست صورت بعد از گذشت یک مدت زمانی خود را نشان می دهد.
۲- فیلرهای بافت نرم:
در این روش، فیلرهای بافت نرم به زیر پوست تزریق شده و میتواند استخوان گونه را برجسته تر کرده، خط آرواره را پُر کند، اسکارهای به جا مانده ازآکنه یا جراحی را محو کرده، گونه های فرو رفته و گودی چشمها را پُر کند.
همچنین می تواند خطوط افقی صورت را محو کند، لبها را برجسته کرده و خطوط نازولابیال یا خط خنده را که خطوط عمیقی هستند که از بیرون پره های بینی به سمت گوشه های دهان کشیده میشوند، پُر کند.
بعضی از فیلرها مانند اسید هیالورونیک و اسید پلی ال لاکتیک، نهایتا توسط بدن جذب میشوند. سایر فیلرها حاوی دانه های ریز مواد جامد معلق در ژل هستند. این ژل به مرور زمان جذب شده و دانه ها زمینه ی رشد کلاژن را تشکیل میدهند و برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود.
۳- جوانسازی پوست صورت با لایه بردارهای شیمیایی:
از این روش برای برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست،یک محلول اسیدی،معمولا گلیکولیک اسید یا تری کلرواسیتیک اسید روی پوست مالیده شده، سلولهای پوست را شل کرده و لایه های بالایی اپیدرمیس را بر میدارد.
تاثیر این روش بر اساس عمق نفوذ ماده ی لایه بردار متفاوت است که نوع و قدرت محلول مورد استفاده، آن را تعیین میکند.، لکه های پیری، بد رنگی، جلوگیری از رشد بافتهای مستعد سرطانی شدن و محو کردن اسکارهای سطحی استفاده میشود.
۴- میکرودرم (لایه برداری مکانیکی پوست):
در این نوع ازروشهای جوان سازی پوست صورت ، پزشک یا کارشناس زیبایی، ناحیها ی را با اندکی کریستال هیدروکسید آلومینیوم سمباده میکِشد تا پوست، ظاهری شفاف تر و یکدست تر پیدا کند. این روش هزینه ای نسبتا مناسب دارد و به ریکاوری هم نیازی نیست.
۵- میکروبیدلینگ برای جوانسازی پوست صورت:
در این تکنیک، پزشک وسیله ای برقی (یا با باطری) را که دارای سوزنهای بسیار ریز و تیز است مکررا وارد پوست میکند که البته اینگونه که ممکن است به نظر برسد، دردناک نیست.
این سوزنها آسیبهای ریزی در پوست ایجاد میکنند که موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست میشود. قبل یا بعد از سوزن زدن میتوان از موادی چون اسید هیالورونیک یا اسید اسکوربیک استفاده کرد تا ماده عمیقتر نفوذ کند. این روش نسبتا بیخطر و کم هزینه است.
۶- جوان سازی پوست صورت با لیزر درمانی:
لیزر میتواند خطوط متوسط تا عمیق را برطرف کرده و رنگ، بافت و سفتی پوست را به میزان چشمگیری بهبود بدهد. توانایی لیزر برای هدف گرفتن سلول هایی خاص در لایه های متفاوت پوست باعث شده که بتواند عوارضی چون خال لکه شرابی (پورت واین)، ماه گرفتگی رنگدار و رگهای عنکبوتی را درمان کند.
همچنین لیزر میتواند حفره های به جا مانده از آکنه و بسیاری از اسکارها را محو کند. پزشک متخصص پوست یا جراح زیبایی میتواند به شما کمک کند تعیین کنید چه نوع لیزر درمانی مناسب شماست.

1  |  دکتر گیتا فقیهی  |  بازدید: 1086



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional