کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تخلیه سینوس ها:


سینوزیت بیماری نیست و تنها التهاب و عفونتی است که در داخل حفره هایی در صورت شما ایجاد می شود. با شروع پاییز و کم کم فصل سرما این مشکل بیشتر به چشم می آید و گاهی به دلیل آب ریزش بینی و سردرد های مکرر زندگی شما را دچار اختلال می کند از جمله نشانه های سینوزیت تغییر رنگ مخاط بینی که البته بسته به درجات وشدت آن متفاوت است، اختلال در خواب به دلیل مشکل در تنفس، آبریزش و همچنین احساس درد در نواحی از صورت و همان طور که گفته شد سر درد در ناحیه پیشانی گاها سرفه و تب های نه چندان شدید و …. امروز در وبسایت “هاو کن یو” به شما روش های خانگی درمان و البته تخلیه سینوس ها را در منزل آموزش خواهیم داد که می تواند نه تنها صرفه جویی در زمان و هزینه باشد بلکه از شر تمامی این مشکلات هم بر بیایید.

۱- تنفس در بخار
بخار شاید یکی از بهترین روش ها برای تخلیه و در نهایت درمان سینوس ها باشد. تولید کردن بخار آب کار سختی نیست و از ظرف آب داغ گرفته تا حمام و یا وسایل تولید کننده بخار می توانید همگی را استفاده کنید تنها شما کاربران سایت “هاو کن یو” می بایست این کار را در محیطی  بسته انجام دهید تا تاثیر گذار باشید. به عنوان مثال یک ظرف آب داغ را آماده کرده و سپس سر خود را بالایآن نگه دارید و یک ملحفه یا … بر روی سر خود و ظرف بیندازید و سایر روش ها. بخار ناشی از این روش به راحتی از طریق دهان و بینی به سینوس های شما می رسد و در این مسیر با توجه به حرارت موجود به راحتی تمامی مخاط بینی را روان کرده و شما را مجیور به تخلیه آن ها از طریق بینی می کند.
اگر در این هر یک از این روش ها شدت بخار زیاد بود و تنفس را با مشکل مواجه می کرد بهتر است چند ثانیه هوای تازه را استشمام و مجدد کار خود را ادامه دهید. شما داخل آب داغ خود می توانید از روغن های گیاهی مختلف همچون اکالیپتوس، نعنا و … استفاده کنید تا تاثیر بیشتری بر رویند تخلیه مخاط ها بگذارند. تمامی این روغن ها برای مخلوط کردن با آب داغ با قیمت ناچیز در داروخانه ها موجود است.

۲- محیط را مرطوب نگه دارید
باید بدانید که خشک شدن سینوس ها شرایط را وخیم می کند و باز هم بر شدت سینوزیت می افزاید پس تا درمان کامل ان باید محیط منزل را مرطوب نگه دارید. برای این منظور به راحتی میتوانید یک طرف یا کتری آب را مدام در حال جوش در منزل داشته باشید و یا اینکه از دستگاه بخور خانگی استفاده و خریداری کنید. این موضوع مخصوصا در زمان خواب و استراحت شما با مرتوب نگه داشتم مجاری تنفس به تخلیه شدن مخاط بسیار کمک می کند.

۳- از کمپرس دستمال گرم استفاده کنید
این روش هم بدونه هزینه، کارامد والبته بسیار موثر است.برای این کار شما کاربران سایت “هاو کن یو” یک دستمال را کمی مرطوب کرده و سپس مدتی داخل مایکرویو و یا زیر یک جسم سنگیم و گرم قرار دهید تا خوب گرم شود. سپس این دستمال گرم شده را مطابق شکل بر روی بینی و صورت خود بیندازید و تا سرد شدن آن منتظر بمانید و سپس این عمل را چندین بار با دستمال گرم تکرار کنید.

1  |  ها کن یو  |  بازدید: 1239



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional