کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ترمیم نوک بینی:


عبارت است از روشی برای رفع عیب نوک بینی بوسیله جراحی زیبایی که در آن دکتر منافی با جرح و تعدیل غضروف‌های (lower lateral) یا همان غضروف‌‌های نوک بینی، با رفع افتادگی و پهنی نوک بینی و نیز جلوگیری از افزایش بی‌ رویه ارتفاع نوک بینی از صورت، شکل زیبا و دل پذیرتری به نوک بینی می‌دهد. با توجه به اینکه نوک بینی در تعیین زیبایی بینی بعد از عمل بینی نقش بسیار مهمی دارد و در واقع شخصیت بینی با شکل نوک بینی (Nasal Tip) و قسمت پشتی (Nasal Dorsum) بینی تعریف می‌شود، هر قدر در ایجاد زیبایی نوک بینی و ایجاد یک dorsum معقول بینی که در عین متعادل بودن به اندازه معقول باید عرض داشته باشد که مسیر عبور هوا را از بینی تامین نماید. در عین حال زیبا سازی نوک و نیز نگهداری راه هوایی مطمئن به وسیله روش تیپ پلاستی COST  که روش ابداعی دکتر منافی است و سالها نتایج درخشان آن در دست های همکاران عزیز بخصوص رزیدنت های سابق و همکاران قابل افتخار حال حاضر دکتر منافی، تامین می‌شود.
جزییات روش COST به شرح زیر است:
چون اکثر موارد بینی ایرانی‌ها دارای نوک افتاده است برای درمان این مسئله، ما طول قسمت فوقانی این غضروف‌ها را کوتاه‌تر می‌کنیم (Lateral Steel) و در واقع با انجام این کار در هر دو طرف نوک را کمی به بالاتر منتقل می‌کنیم. (مانند بالا کشیده شدن سر اسب توسط سوارکار وقتی که لجام اسب را کوتاه کرده و بالا می‌کشد). در واقع جراح موفق می‌تواند با کوتاه کردن قسمت فوقانی غضروف، نوک را بالاتر برده و نوک را در محل جدیدی تعریف کند. این کار چندین مزیت دارد از جمله:
دریچه‌ های بینی بازتر شده و تنفس بیمار بهتر می‌شود. برای امتحان اگر شما با نوک انگشت تان نوک بینی‌تان را کمی بالاتر بکشید ملاحظه می کنید که تنفس‌تان بطرز شگرفی بازتر می‌شود. شکل نازیبای نوک بینی افتاده به وضعیت جوانانه‌ تر و کمی سربالا تر تغییر می‌کند بدون آنکه به بینی حالت خوکی بدهد یا سوراخ ‌های بینی را خیلی نمایان کند. با کوتاه کردن قسمت سری این غضروف مقاومت آنرا در مقابل دم عمیق بیشتر می‌کند و با روش های کمکی دیگری که انجام می‌دهیم ثبات و قوام این غضروف را بیشتر هم می‌کنیم که عبور هوا از دریچه بینی به شکل موثری افزایش پیدا کند. همچنین با این روش از ایجاد بالا کشیدگی، کجی و ناهماهنگی در لبه پره های بینی بعد از رینوپلاستی، جلوگیری می‌شود.
بطور طبیعی با افزایش سن، به دلیل تحلیل رفتن آرواره‌ها و کاهش ارتفاع هر دو فک بالا و پایین، محل اتصال قسمت پایین بینی به بالای لب بالا کمی گودتر می‌شود و در نتیجه نوک بینی هم کمی نشست می‌کند و این مسئله باعث افزایش افتادگی نوک و نیز افزایش قوز بینی می‌شود. استفاده از روش COST از این مشکل نیز  پیشگیری می‌کند.
وقتی قسمت پایینی دو غضروف نوک به هم می‌رسند با هم از نوک تا محل اتصال لب کشیده می‌شوند که این مجموعه به نام کولومل نامیده می‌شود. در صورتی که قسمت فوقانی را کوتاه‌تر کردیم و کمی به قسمت تحتانی اضافه نمودیم. این مسئله ممکن است با افزایش طول کولومل یا کشیده تر دیده شدن سوراخ‌های بینی منجر شود که با ایجاد برش و روی هم لغزاندن (Cut and Overlap) قسمت تحتانی غضروف نوک (medial crurae) ارتفاع این قسمت نیز متعادل و متناسب شده و از ایجاد بینی با نوک خیلی بالا و حالت خوکی یا بینی با ارتفاع زیاد جلوگیری می‌شود.
نهایتا با ترکیب این دو شیوه واستفاده از روش COST  و نیز کمک گیری از سایر تکنیک های موثر می‌توان یک شکل زیبا و با ثبات برای نوک بینی ایجاد کرد.

1  |  دکتر علی منافی  |  بازدید: 1563



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional