کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ترک های پوست بدن:


ترک های پوست بدن هم در آقایان و هم در خانم ها ظاهر می شود و زیبایی پوست را تا حدودی کاهش می دهد . برای رفع ترک های پوستی به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت و کار سختی را در پیش دارید که باید روزانه زمان کافی را برای ورزش کردن کنار بگذارید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. برای رفع و درمان این نا زیبایی پوست راه های زیادی برای وجود دارد که در این بخش از نمناک قصد داریم تا شما را با 11 راه طبیعی آشنا سازیم.
در این میان مواد غذاییی وجود دارند که می توانند این ترک هارا از بین ببرند و باید این هارا در رژیم غذایی خود بگنجانید.
مواد غذایی و خوراکی هایی که در رفع و درمان ترک های پوست بدن موثر هستند:
1- گندم:
این ماده ی غذایی غنی از ویتامین E و سیلیس می باشد که به این معنا می باشد در بازسازی پوست شما بسیار تاثیرگذار می باشد و می تواند پوست شما را جوان کند.
2- سبزیجات:
سبزیجاتی مانند اسفناج ، کلم ، بروکلی ، کاهو و ... حاوی ماده ایی به نام لوتئین است که باعث کاهش ترک های پوستی می شود و در این امر از بهترین موارد بشمار می رود. این ماده از پوست محافظت می کند بنابراین بهتر است که آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و بهتر است از آنها استفاده کنید.
3- هلو:
هلو غنی از آب می باشد و به همین دلیل در مرطوب نگه داشتن پوست بسیار مناسب است و در مقابل هر چیز مضر مانند دیوار عمل می کند و از گسترش آن در بدن جلوگیری می کند.
4- لوبیا:
لوبیا غنی از روی می باشد که این ماده غذایی در بازسازی نقاط ترک خورده در پوست جلوگیری می کند و بسیار در درمان این امر، مهم است. برای گرفتن نتیجه بهتر توصیه می شود که آنرا به رژیم غذایی خود اضافه کنید و هفته ایی یکبار استفاده نمایید. تنها چیزی که شما باید در مورد استفاده از آن بدانید ، این است که باید مصرف لوبیا را تنظیم کنید تا از میزان تغییرات در سطح کلسترول مراقبت کنید.
5- دانه ها و مغزها:
دانه ها حاوی ویتامین E می باشند که در محافظت از سلول ها، بافت ها و پوست ها عمل می نمایند. آنها همچنین به بازسازی پوست کمک می کنند و از پیری زودرس در پوست جلوگیری ی نمایند. از مهمترین دانه می توان به دانه های گیاه آفتاب گردان و کنجد اشاره کرد.
6- میوه خشک:
میوه های خشک شده، ویتامین E و اسیدهای چرب لازم بدن را تامین می کنند که مسئول تغذیه پوست می باشد و در نتیجه در بازسازی پوست و از بین بردن ترک ها بسیار مطلوب است. برخی میوه های خشک مانند گردو، بادام، فندق، بادام زمینی و آجیل بدون نمک را به شما پیشنهاد می کنیم.
7- غلات:
باخوردن غلات، میزان سطح ویتامین E افزایش می یابد که این ویتامین برای بازسازی پوست بسیار ضروری می باشد. توصیه می شود که روزانه یک وعده از غلات استفاده نمایید.
8- میوه تازه :
میوه حاوی فیبر است که در بازسازی و روشن کردن پوست بسیار مناسب است و همچنین حاوی برخی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها می باشند که آنها هم در بازسازی پوست بسیار تاثیر گذاراند.استفاده از میوه هایی که در فصل آنها هستید می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. میوه های کنسروی حاوی مقدار زیادی شکر است که می تواند در سلامت شما تاثیر منفی داشته باشد و باعث برخی مسائل شود.
9- آووکادو:
از میان غذاهایی که ترک ها پوستی را کاهش می دهند، آووکادو یکی از مهمترین ها بشمار می رود و از اسیدهای چرب سالم برخوردار می باشد. این اسیدها برای تغذیه پوستی یک مورد حیاتی محسوب می شوند. سعی کنید که یک چهارم آووکادو را در روز استفاده کنید.
10- آب:
اگرچه که آب دقیقا یک غذا محسوب نمی شود، اما یک مورد حیاتی محسوب می شود و باعث سم زدایی بدن می شود و وجود آن در رژیم غذایی شما بسیار مناسب است و برای کاهش ترک های پوستی از بالاترین درجه برخوردار است. اطمینان حاصل نمایید که حداقل 1.5 لیتر آب در روز بنوشید و در صورت امکان 2 لیتر بنوشید.
11- روغن سبزیجات:
روغن گیاهان از مقدار زیادی ویتامین E و اسیدهای چرب سالم تشکیل شده است که مصرف آنها باعث کاهش ترک های پوستی می شود. در میان روغن های گیاهی روغن زیتون، آفتابگردان از مهمترین ها می باشند.

1  |  نمناک  |  بازدید: 1528



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional