کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تزریق ژل و بوتاکس:


بدون شك داشتن صورتي زيبا براي مردان و زنان بسيار مهم و امري طبيعي است به طوري كه يك چهره زيبا و دلخواه شخص در بالا بردن اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعي او بسيار اثرگذار بوده و اين امر غيرقابل كنترل است. امروزه با استفاده از روش هاي جديد درعلم زيبايي و با آگاهي كامل از روش هاي جديد تصحيح عيوب و مشكلات يك صورت به راحتي مي توانيم اين عيوب را اصلاح و صورت يك فرد را به طور طبيعي به يك چهره زيبا و جذاب تبديل كنيم و اغراق نيست اگر بگوييم با يك تشخيص صحيح و علمي و يك عملكرد ساده مي توانيم به اين هدف مهم برسيم. در ادامه با بخش مقالات جراحی پلاستیک کلینیک دکتر مروستی همراه باشید.
 براي آناليز دقيق يك صورت ابتدا پزشك باتجربه بايد آناتومي صحيح صورت را بشناسد تا درك درستي از عيوب و مشكلات چهره مراجعه كننده اش داشته باشد. آناتومي اجزاي صورت شامل 4 قسمت است:
1- پوست 2- چربي زير جلد 3- عضلات 4- استخوان ها و غضروف ها
 روش هاي علمي و كارآمد براي ترميم و زيباسازي صورت شامل چهار R است:
1- شل كردن (Relax)
2- پر كردن (Refill)
3- كشيدن (Redrape)
4- ترميم (Re surface)
عموما علت اصلي پيري صورت و افتادگي پوست آن ازدست رفتن و تحليل بافت هاي زير پوست است، يعني عامل اصلي در شل شدن و پيري پوست عمدتا خود پوست نيست. پس چنانچه دچار خط خنده، خط سن (خط پايين لب ها)، فرورفتگي و كوچكي گونه ها، فرورفتگي شقيقه ها يا چانه شده ايد بايد بدانيد كه علت ايجاد اين خطوط و چروك در صورت شما تحليل بافت زيرپوست است پس به سادگي نتيجه مي گيريد. راه درمان اين مشكلات در صورت پركردن (filling) بافت زيرجلد صورت، با برگرداندن حجم از دست رفته اين بافت ها به صورت شخص، عيوب و خطوط صورت را پر مي كنيد و باعث شكل گيري مجدد صورت به طور مطلوب و زيبا مي شويد و درنهايت مي توانيد مشكلات ساده پوستي او را حل كنيد.
توصيه: هرگز نمي توانيد با استفاده از كرم هاي گران قيمت افتادگي و شلي پوست خود را درمان اساسي كنيد. فقط وقت خود را براي درمان صحيح و نتيجه بخش به تعويق مي اندازيد. روش هاي متداول امروزي براي پر كردن عيوب صورت مثل برطرف كردن خط خنده يا خط سن يا پركردن گونه ها و لب ها و... 2 نوع هستند که عبارتند از: 1- استفاده از ژل هاي هيالورونيك اسيد قابل جذب 2- تزريق چربي
کدام اجزاي صورت مناسب برجسته سازی به طور طبيعي است؟
نكته حائز اهميت براي گونه گذاري يا برجسته كردن لب ها اين است كه پزشك متبحر ابتدا با توجه به تجربه خويش و سن هر فرد به طور اختصاصي با مراجع مشورت كرده و سپس توصيه  كند آيا برايش تزريق ژل هيالورونيك اسيد قابل جذب بهتر است يا تزريق چربي تا نتيجه كار كاملا مطلوب باشد.
گونه ها و لب هاي هر شخص 2 عضو بسيار مهم در صورت (face) وي است؛ به طوري كه در ميزان برجسته كردن و فرم برجسته كردن آنها فوق العاده بايد دقت داشت زيرا فرم دادن و حجم دادن به لب ها و گونه هاي يك فرد بايد كاملا با شخص ديگر تفاوت داشته باشد، چون اين دو عضو نقش بسيار مهمي در زيبايي كلي صورت دارند به طوري كه مثلا يك فرم خاص برجسته كردن لبها ممكن است در صورت يك شخص جلوه بسيار زيبايي داشته باشد ولي همين فرم خاص براي شخص ديگري به هيچ وجه زيبايي نداشته باشد، بنابراين در برجسته كردن لبها يا حجيم كردن گونه ها (گونه گذاري) بايد فوق العاده آگاهانه هارموني و هماهنگي ساير اجزاي صورت ازجمله بيني و چشم ها از نظر فاصله و زاويه آنها با لب ها و گونه ها را شناخت و به صورت كاملا علمي و دقيق عمل كرد تا نتيجه كار مانند يك نقش هنرمندانه شود.

1  |  برترینها  |  بازدید: 1549



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional