کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی زیبایی بینی گوشتی:


بینی گوشتی اصطلاحی است که به بینی هایی که در قسمت نیمه پایینی بینی دارای پوستی ضخیم  و چربی زا هستند است اطلاق می شود.
برخی مشخصات بینی های گوشتی عبارتند از :
پوست ضخیم و چرب نوک بینی
غضروف پهن و بزرگ جلوی بینی
بافت همبند زیاد در زیر پوست
غضروف های بزرگ و قطور پایینیِ کناری
بافت ضعیف غضروفی که معمولا حالت ارتجاعی دارد
نحوه جراحی بینی های گوشتی:
در عمل جراحی بینی های گوشتی مهمترین کار کاهش بافت از یک قسمت و افزودن بافت به قسمت دیگر است. بافت افزودنی معمولا از غضروف تیغه ی بینی می باشد . در موارد خاص که تیغه ی بینی غضروف نداشته باشد (مثلا در اثر تصادف)؛ از غضروف گوش، بدون اینکه به ظاهر گوش صدمه ای وارد شود استفاده می شود. به این ترتیب آنچه که از غضروف بینی کاسته می شود و یا به آن اضافه می گردد باعث می شود که نوک بینی جمع تر شود و تقویت پایه ی بینی، سبب کشش نوک بینی و زیبایی و دوام عمل جراحی بینی می گردد.
عوارض عمل بینی گوشتی:
مراجعه کنندگانی که مشکل اصلی آنها  بافت نرم زیاد و به خصوص پوست قطور می باشد، به این دلیل که تورم ناشی از عمل برای شکل دهی  نهایی طولانی می شود، کار عمل جراحی بینی آنها کمی دقیق تر و حساس تر است و به جراح مجرب و کار آمد تری نیاز دارد و هم جراح و هم بیمار باید کمی صبور باشند تا به نتیجه دل خواه دست پیدا کنند. این زمان گاهی تا سه سال هم گزارش شده است. البته لازم به ذکر است این تورم در بینی های گوشتی با آمپول های ضد التهاب بر طرف می شود.
چرا جراحی بینی گوشتی مشکل تر است؟
کیفیت و ضخامت پوست یکی از عوامل تعیین کننده ی نتیجه ی نهایی عمل بینی است. و همچنین یکی از مواردی است که به سختی می توان پیش بینی کرد. در جراحی بینی بیشترین کاری که انجام می شود تغییر شکل غضروف و استخوان بینی است که اسکلت بندی بینی را می سازد.ما به روش های مختلف غضروف و استخوان بینی را تغییر می دهیم تا به شکل مورد نظر برسیم. در طول دوره ی بهبود هنگامی به نتیجه ی مورد نظر می رسیم که پوست و بافت نرم بینی به سمت چارچوب بینی منقبض شود . این فرآیند چند ماه طول می کشد. به همین دلیل است که شما نتیجه ی نهایی را تا هفته ها و یا ماه ها بعد از جراحی نمی بینید زیرا پوست و بافت نرم متورم است.
پوست نازک در جراحی بینی:
ضخامت پوست بینی در اکثر افراد متوسط است. هر چه پوست نازک تر باشد سریع تر بهبود می یابد و بهتر منقبض می شود. بنابراین اکثر کسانی که دارای پوست خیلی نازک هستند باید انتظار داشته باشند که بسیاری از مشخصات چارچوب بینی شان نمایان شود. این امر مزایای خاص خودش را دارد اما ممکن است معایبی نیز داشته باشد. پوست نازک مشخصات بینی را به خوبی نمایش می دهد اما در عوض ایراد های خیلی کوچک را نیز نمایان می کند. این مساله زمانی ثابت می شود که پوست بینی شما نازک باشد و زیر آن یک غضروف برجسته ی بسیار قوی وجود داشته باشد. شما می توانید این حالت را در شخصی که کل غضروف نوک بینی او از زیر پوست نازکش برجسته و نمایان است به راحتی تشخیص دهید. در شرایط خاص که پوست خیلی نازک و اسکلت بندی خیلی قوی است می توان از یک لایه پوشاننده ی نازک بر روی اسکلت بندی بینی استفاده کرد تا ظاهر بینی صاف تر و برجستگی ها ملایم تر به نظر برسد.
پوست ضخیم در جراحی بینی:
از طرف دیگر پوست ضخیم هر گونه بی نظمی کوچک را به راحتی پنهان می کند. نمایان کردن مشخصات بینی در بینی های گوشتی بسیار مشکل است زیرا خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم به خوبی نمایان نمی شود. در این شرایط می توان غضروف نوک بینی را به وسیله پیوند غضروف بزرگ تر کرد. همچنین می توان بافت چربی را از زیر پوست به خصوص نوک بینی خارج کرد که البته این کار باید کاملا با احتیاط صورت بگیرد.

1  |  دکتر طاهریان  |  بازدید: 1164



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional