کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی لیفت لثه:


جراحی لیفت لثه نوعی جراحی زیبایی دندان ها است که بافت لثه را بر می دارد یا به آن شکل جدیدی می دهد تا قسمت بیشتری از دندان پیدا باشد و به دندان ها این امکان را بدهد که بلندتر به نظر برسند. معمولا جراحی لیفت لثه نسبت به سایر روش های درمانی دندانپزشکی مثل ونیر‌، خیلی گران قیمت نیست. خیلی از افراد با بافت اضافی لثه متولد می شوند و به همین خاطر دندان های آن ها معمولا کوچک و کوتاه به نظر می رسد.
برای افرادی که لبخند لثه ای دارند و از بافت اضافی اطراف دندان هایشان راضی نیستند، جراحی لیفت لثه نتایج زیبایی برای آن ها فراهم می کند. اگر به علت شکل لثه از لبخندتان راضی نیستید، برای کانتورینگ لثه گزینه مناسبی هستید. این پروسه زیبایی دندان ها که به آن اسکالپتینگ بافت یا تغییر شکل لثه هم می گویند می تواند خط لثه ناهموار را اصلاح کند و به شما لبخند رضایت بخشی را هدیه کند.
چه چیزی سبب خط لثه ناهموار می شود؟
یک سری موارد سبب پایین بودن و یا بلند بودن بیش از حد لثه ها می شوند. لثه ای که قسمت زیادی از دندان ها را پوشانده باشد می تواند سبب کوچک به نظر رسیدن دندان ها شود. این مشکلات می توانند به علت ژنتیکی، مشکلات سلامتی و مصرف برخی داروهای خاص اتفاق بیفتند. بلند بودن بیش از حد لثه هم می تواند سبب بلند به نظر رسیدن دندان‌ ها شود که معمولا توسط عقب رفتن لثه اتفاق می افتد.
این اختلالی است که در آن بافت لثه از روی دندان عقب می رود و ریشه دندان در معرض دید قرار می گیرد. عقب رفتن لثه نه تنها سبب بلند به نظر رسیدن دندان ها می شود بلکه می تواند سبب بروز مشکلات جدی همچون پوسیدگی برای دندان ها شود. عقب رفتن لثه می تواند نشان دهنده بیماری پریودنتال باشد. بیماری پریودنتال عبارت از بدتر شدن ساختار پشتیبان دندان ها (لثه و استخوان) است.
جراحی لیفت لثه: آیا ضروری است؟
جراحی لیفت لثه نوعی پروسه زیبایی در نظر گرفته می شود. در بیشتر موارد انجام این پروسه از نظر پزشکی ضروری نیست. بسیاری از افراد برای ارتقاء ظاهر خود لثه شان را اصلاح می کنند. اما بسیاری از افراد به عنوان قسمتی از پروسه پریودنتال (همچون افزایش طول تاج دندان و پروسه های اصلاحی) جراحی کانتورینگ لثه را انجام می دهند.
جراحی لیفت لثه چیست؟
جراحی لیفت لثه که به آن جینجیوکتومی هم می گویند پروسه ای است که در آن قسمت کوچکی از بافت لثه را بر می دارند، جایی که لثه با دندان ها در ارتباط است. این پروسه معمولا روی دندان های جلویی انجام می شود چون وقتی می خندید و صحبت می کنید دندان های جلو پیدا هستند.
گاهی به جراحی لیفت لثه ایجاد کانتور لثه ای هم می گویند. وقتی به این جراحی ایجاد کانتور لثه ای می گویند معمولا هدف بیشتر در خصوص اصلاح خط لثه است تا این که هدف اصلاح لبخند لثه ای داشته باشد. برخی از بیماران روی برخی دندان ها بافت بیشتری نسبت به سایر دندان هایشان دارند و همین سبب لبخند نامتقارن می شود. ایجاد کانتور لثه ای می تواند این عدم تقارن را برطرف کند و لبخند زیباتری به فرد ببخشد.
خلاصه جراحی لیفت لثه:
جراحی لیفت لثه را گاهی با افزایش طول تاج دندان اشتباه می گیرند. افزایش طول تاج دندان پروسه متفاوتی است که شامل برداشتن استخوان و بافت لثه است. اما جراحی لیفت لثه تنها بافت لثه را بر می دارد. جراحی لیفت لثه برای درمان بیماری ها به کار نمی روند. انواع دیگری از جراحی لثه وجود دارند که برای اصلاح پریودنتیت (بیماری پیشرفته لثه) انجام می شوند و بیشتر به دلایل سلامتی صورت می گیرند.
به خاطر پیشرفت هایی که در زمینه جراحی لیفت لثه صورت گرفته، معمولا این پروسه بین افراد محبوبیت زیادی دارد. تکنولوژی لیزر مدرن لیفت لثه را سریع تر کرده، که با درد کمتری همراه است و زمان کمتری برای ریکاوری نیاز دارد.
در گذشته لیفت لثه با ایجاد برش و گاهی بخیه همراه بود. امروزه بیشتر دندانپزشکان از تکنولوژی ای به نام لیزر دندانپزشکی بافت نرم استفاده می کنند تا به آرامی قسمتی از بافت لثه را بردارند. لیزر رگ های خونی را کاتتریزه (منظور سوزاندن و بستن‌) می کند، مقداری از بافت را بر می دارد و سبب خونریزی کمتر، ورم کمتر و بهبود سریع تر می شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1150



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional