کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی پلاستیک پلک:


پلک ها نیز مانند سایر قسمت های پوست صورت دچار تغییرات ناشی از سن و نور آفتاب می شوند. از بین رفتن کلاژن پوست پلک در اثر سن یا آفتاب، همچنین ایجاد تغییرات در پوست پیشانی و گونه ها می تواند منجر به افتادگی ابرو و یا پلک و یا ایجاد پف در پلک بالا و پایین شده ، منجر به ایجاد حالت عصبانیت و یا اندوه در چهره فرد شوند. علاوه بر ایجاد مشکل زیبایی و ظاهری در فرد، افتادگی پلک منجر به احساس سنگینی و خستگی در چشم شده و گاهی اوقات باعث محدود شدن میدان بینایی فرد می شود. بلفاروپلاستی یا جراحی پلاستیک پلک روشی جهت اصلاح این تغییرات می باشد. البته این جراحی منجر به از بین رفتن چینهای اطراف چشم، زیر چشم یا ناحیه اخم نمی شود و جهت تصحیح این موارد باید از روشهای دیگری مانند بوتاکس، لیزر، پیلینگ و لیفت صورت یا ناحیه پیشانی استفاده کرد.
در بعضی موارد، علت افتادگی پلک در واقع افتادگی ابرو در اثر تغییرات پوست ناحیه پیشانی می باشد که در این موارد با ترمیم افتادگی ابرو، افتادگی پلک نیز تصحیح شده و دیگر نیازی به جراحی مستقیم پلک نیست.بعضا نیز در یک فرد به هر دو این موارد یعنی بالا بردن ابرو و یا بلفاروپلاستی به صورت همزمان نیاز می باشد که تشخیص این موارد با توجه به معاینات قبل از عمل صورت می گیرد.
مانند هر جراحی زیبایی دیگری، بلفاروپلاستی نیز دارای محدودیت های خاص خود بوده و انتظار بیماران از انجام این عمل باید واقع گرایانه باشد. این جراحی را می توان به دو روش تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام داد. بعد از اتمام جراحی بیمار چند ساعت در مرکز درمانی تحت مراقبت بوده و در صورت عدم وجود مشکل خاص، ترخیص می گردد. ملاحضات قبل از بلفاروپلاستی مانند تمام اعمال جراحی دیگر در این جراحی از مصرف سیگار و الکل دو هفته قبل از عمل باید خودداری کرد. مصرف داروهای ضد انعقاد مثل آسپیرین یا وارفارین، ایبوبروفن و داروهای مشابه و مکمل های حاوی ویتامین E یا روغن ماهی از ۲ هفته قبل از عمل قطع گردد.
بیمارانی که راکوتان مصرف می نمایند از ۴ ماه قبل از این عمل باید از مصرف آن پرهیز نمایند. وجود هرگونه بیماری چشم یا سابقه هر نوع عمل جراحی چشم و پلک یا صورت و تزریق هر نوع ژل یا بوتاکس در اطراف چشم ها و یا صورت باید به اطلاع پزشک جراح رسانده شود. در صورت ابتلاء به بیماری های تیروئیدی و یا هرنوع بیماری پوستی و عصبی – عضلانی پزشک خود را مطلع نمایید.
ملاحضات بعد از جراحی بلفاروپلاستی:
۱. ترمیم محل برش در بلفاروپلاستی با نخهای قابل جذب انجام می شود و بنابراین نیازی به کشیدن بخیه ها نیست.
۲. بعد از جراحی تورم و کبودی در ناحیه پلکها به مدت ۳-۲ هفته وجود دارد که در هفته اول شدید تر بوده و سپس به تدریج از بین می رود. جهت دیدن نتیجه نهایی جراحی باید منتظر بود تا تورم به طور کامل از بین برود.
۳. احساس درد خفیف و یا سوزش خفیف چشم بعد از جراحی کاملا قابل انتظار است اما در صورت احساس درد شدید و یا تغییرات بینایی و یا تورم بسیار شدید و پیشرونده در اطراف چشمها پزشک خود را مطلع سازید.
۴. از مصرف سیگار، الکل و داروهای ضد انعقاد تا ۲ هفته بعد از عمل پرهیز کنید.
۵. از انجام فعالیت های ورزشی سنگین و بلند کردن اجسام سنگین تا ۲ هفته بعد از عمل خود داری کنید.
۶. استفاده از کمپرس سرد تا ۲۴۴ ساعت پس از عمل می تواند به کاهش تورم و کبودی کمک کند.

1  |  سلامتی  |  بازدید: 1261



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional