کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی پلک، بلفاروپلاستی:


 بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک تغییر چشمگیری را در چهره به ظاهر خسته و با افتادگی پلک چشم ایجاد می‌ کند. این تحول مطلوب با برداشتن کیسه‌ های چربی (پف بالای چشم) و پوست اضافی پلک‌ های بالا و پایین تحقق می‌ یابد. بسیاری از بیماران همزمان با جراحی پلک چشم درمان‌ های دیگری مانند بالا بردن ابرو و یا تزریق ژل را نیز انجام می‌دهند تا پلک‌ ها دیگر افتاده به نظر نرسد و خطوط ناخوشایند صورت از بین برود. بلفاروپلاستی واقعاً می‌ تواند ظاهر چشم‌ها را بهبود بخشد و چین‌ خوردگی‌ های مغولی (چینی که گوشه‌ ی داخلی چشم را می‌ پوشاند) را اصلاح کند و در نتیجه منجر به واضح‌ تر شدن پلک‌ های پایینی، درشت کردن چشم و جذاب‌ تر شدن ظاهر کلی چشم‌ ها شود.
افراد مناسب برای استفاده از این روش:
جراحی افتادگی پلک برای همه مناسب نیست. متقاضی ایده‌ آل این عمل باید بداند که در جراحی پلک صرفاً پف زیر چشم برداشته می‌ شود، پلک پف‌ آلود بالایی اصلاح می‌ شود و قدرت بینایی کاهش یافته ناشی از وجود چربی و پوست اضافی در پلک و در نتیجه مسدود شدن میدان بینایی به حالت طبیعی بازمی‌ گردد. متاسفانه ابتلا به بعضی بیماری‌ ها و عارضه‌ های چشمی خاص مانع انجام جراحی پلک می‌ شود.
ملاحظات زیبایی‌ شناختی:
بهترین متقاضیان جراحی افتادگی پلک چشم افرادی با خصوصیات زیر هستند:
•    پف آلود بودن پلک بالایی: این عمل افتادگی پلک چشم ، حالت پف‌ چشم و کیسه‌های زیر چشم را از بین می‌برد.
•    چشم‌های خسته: جراحی زیبایی پلک چشم ویژگی‌ هایی را از بین می‌ برد که چهره را خسته نشان می‌دهد و سن را بالا می‌برد.
•    پوست اضافی پلک بالایی: جراح پوست را سفت می‌ کند و بخش اضافی آن را برمی‌دارد.
•    سن 18 سال به بالا: اکثر متقاضیان بیش از 35 سال سن دارند، اما اگر پف‌ آلودگی یا افتادگی پلک در خانواده‌ ای رایج باشد، می‌ توان عمل درمان پف چشم را در سنین پایین‌ تر نیز انجام داد.
•    سلامت جسمی و روانی مناسب: اگرچه جراحی پلک یک عمل کوچک است، با این حال مانند هر عمل دیگری با عوارض بالقوه‌ ای همراه است که بهتر است بیمار با آگاهی کامل از آنها تصمیم به انجام عمل بگیرد.
•    واقع‌بینی: بیماران باید انتظارهایی واقع‌ بینانه از انجام عمل افتادگی پلک داشته باشند.
مشاوره:
متقاضی پس از اتخاذ تصمیم قطعی در وهله نخست باید با جراح تماس بگیرد و درخواست وقت مشاوره کند. جراح در طول جلسه مشاوره به بیمار کمک می‌ کند تا انتظاری واقع‌ بینانه از نتیجه عمل به دست بیاورد و از هزینه عمل زیبایی پلک نیز مطلع شود. جراح شیوه عمل را کاملاً توضیح می‌ دهد تا کوچک‌ ترین سوال و ابهامی برای بیمار باقی نماند.
جراحی پلک بالا و پایین:
جراحی بالا بردن پلک عمل نسبتاً ساده‌ای است که چهره را سال‌ها جوان‌ تر می‌کند. جراحی پلک بالایی برای بیمارانی مفید است که افتادگی پلک‌ های بالایی‌ شان به قدری است که میدان دیدشان را مسدود می‌ کند. حال آن که بالا بردن پلک پایین با هدف اصلاح افتادگی یا رفع پف زیر چشم انجام می‌ شود. چربی و بافت اضافی در جراحی پلک برداشته می‌ شود تا بیمار چهره‌ای جوان‌ تر، شاداب‌ تر و جذاب‌ تر بیابد. جراحی پلک بالا و پایین برخی بیماران تحت بی‌ حسی موضعی انجام می‌شود، البته بیمار را می‌ توان در صورت تمایل شخص وی بیهوش کرد.
جراحی پلک پایین:
پلک بالا در اصل به منظور برداشتن پوست افتاده جراحی می‌ شود، حال آن که جراحی پلک پایین با هدف برداشتن چربی انباشته‌ ای انجام می‌ شود که بیشتر زیر چشم قابل مشاهده است. تخلیه این چربی‌ ها و برطرف کردن مشکل افتادگی پوست سطحی صاف و هموار، محکم و جوان‌ تر را در بالای گونه ایجاد می‌ کند. به علاوه پزشک در جراحی پلک پایین این امکان را می‌ یابد تا چربی یا ژل را نیز در بخش‌ های فرورفته و گودی زیر چشم تزریق کند تا به پوست ظاهری برجسته و سالم ببخشد و حالت خستگی پیشین را از بین ببرد. جراح هنگام عمل پلک چشم پایین در ابتدا به دقت برشی را زیر مژه‌ های پایین به گونه‌ ای ایجاد می‌ کند که قابل مشاهده نباشد. عضله، پوست و چربی اضافی بنا به تشخیص جراح برداشته می‌ شود و گاهی چربی به منظور به حداقل رساندن پف دور چشم و یک دست کردن ورم زیر چشم مجدداً توزیع می‌ شود. مشکل شل بودن عضله‌ ها را نیز می‌ توان در این جراحی برطرف نمود. برش ایجاد شده در جراحی بالا بردن پلک به سرعت بهبود می‌یابد و پس از جوش خودن زخم ظاهری شبیه به چین‌های طبیعی اطراف پلک پیدا می‌ کند و به هیچ وجه جلب توجه نمی‌ کند.
جراحی پلک بالا:
جراح در عمل بالا بردن پلک بالایی می‌تواند پوست اضافی و بافت چربی‌ای را بردارد که باعث افتاده و متورم به نظر رسیدن پلک می‌ شود. رفع نشانه‌های افزایش سن مانند تجمع چربی، رفع افتادگی پلک و درمان پوست شل را می‌ توان با کمک این جراحی انجام داد ، زمان را به عقب برگرداند و دیگر بار صورتی شاداب و جوان یافت.

1  |  دکتر سهرابی  |  بازدید: 1692



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional