کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی پلک چشم یا بلفاروپلاستی:


جراحی پلک چشم یا بلفاروپلاستی پروسه ای جراحی است که برای جوانسازی پوست اطراف چشم و زیباتر شدن چشم ها استفاده می شود. گاهی به این پروسه “لیفت پلک چشم” هم می گویند البته این اسم کمی گمراه کننده است چون در حقیقت در آن از لیفت استفاده نمی شود. هدف این جراحی این است که به چشم ها و کل صورت ظاهر جوان، زیبا و فریبنده تری دهد. اکثرا هدف این جراحی برای زیباتر کردن ظاهر است. اما در برخی موارد خاص و در افرادی با سن بالاتر و افرادی که افتادگی پلک بالا برای بینایی آن ها مشکل درست کرده از آن برای بهبود بینایی استفاده می شود.
جراحی پلک چشم در بین پنج عمل جراحی زیبایی پرطرفدار و رایج قرار دارد:
ممکن است که انتظار داشته باشیم در بین جراحی های زیبایی متداول، لیفت صورت رتبه بالاتری نسبت به جراحی زیبایی چشم داشته باشد اما در حقیقت این طور نیست. جراحی پلک چشم در بین ۵ عمل جراحی زیبایی رایج قرار دارد. سایر این جراحی های زیبایی شامل لیپوساکشن، پروتز سینه، جراحی زیبایی شکم و لیفت سینه هستند.
در سال ۲۰۱۵ تنها در آمریکا حدود ۱۶۹,۷۰۸ جراحی پلک چشم انجام شدند. این میزان نسبت به سال ۲۰۱۴ حدود ۲.۴ درصد افزایش داشت. از بین این جراحی های پلک ۱۳۹,۰۱۲ جراحی پلک روی زنان و ۳۰,۶۹۶ جراحی پلک روی مردان صورت گرفت.
انواع جراحی پلک چشم یا بلفاروپلاستی:
۱- بلفاروپلاستی پلک بالا:
در این پروسه با ایجاد برش پوست و چربی اضافی را بر می دارند. ممکن است بعضی وقت ها با انجام این برش ماهیچه ها را هم سفت تر کنند. سپس از بخیه های نازک استفاده می کنند. این جراحی برای بهبود چین و چروک هم استفاده می شود.
۲- بلفاروپلاستی پلک پایین:
این پروسه هم شامل برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن ماهیچه ها است. در این روش می توانند از تکنیک برش درونی هم استفاده کنند که به آن ترنسکانجاکتیوال نیز گویند. استفاده از این تکنیک هیچ اثر زخم مشهودی از خود به جا نمی گذارد و به سرعت بهبود میابد. گاهی این پروسه را همراه با لیزر انجام می دهند تا خطوط و چین چروک زیر چشم را نیز از بین ببرند. در برخی شرایط جراحی پلک چشم یا بلفاروپلاستی را نمی توانند تنها انجام دهند و باید با سایر عمل ها همراه باشد.
۳- جراحی پلک (بلفاروپلاستی) آسیایی:
هدف این نوع جراحی برطرف کردن مشکلات پلک هایی است که حالت آسیایی دارند. این جراحی تنها با بریدگی و بخیه های جزئی انجام می شود و در آن بریدگی خیلی زیادی مشاهده نمی شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 892



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional