کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جلوگیری از عود مجدد روزاسه:


تا کنون درمانی قطعی برای بیماری روزاسه وجود ندارد و این بیماری هیچگاه از بین نمی رود. بنابراین اگر مایل به انجام اقداماتی برای کاهش قرمزی و سوزش پوستتان هستید، باید عادات و رژیم غذایی خود را متعادل نگه دارید. علاوه بر این، لازم است این عادت ها را برای جلوگیری از عود مجدد بیماری، حفظ کنید.
روش های زیر به جلوگیری از عود مجدد بیماری روزاسه کمک می کنند:
از پاک کننده ملایم برای صورتتان استفاده کنید:
پاک کننده های مایع صورت که دارای لاتین سولفوسوکسینات دی سدیم یا لوریل سولفات سدیم هستند، گزینه های مناسبی برای پاک کردن صورت به شمار می روند. این عناصر بدون ایجاد تحریک، پوستتان را به خوبی پاک می کنند.
پوستتان را با بابونه نرم کنید:
بابونه به عنوان یک گیاه قدرتمند برای تسکین پوست مستعد روزاسه شناخته می شود. استفاده از پاک کننده ها، مرطوب کننده ها و صابون های حاوی بابونه، بسیار موثر هستند. با این حال، در صورت حساسیت به راگوید، از این کار خودداری کنید.
از سایش پوست صورتتان خودداری کنید:
هر نوع سایش پوست می تواند منجر به گر گرفتگی شود. بنابراین، از محصولات ساینده مانند اسکراب و پودرهای تمیز کننده خودداری کنید.
استفاده از کرم های چین و چروک را به حداقل مقدار برسانید:
کرم های ضد پیری اغلب حاوی اسیدهای آلفا هیدروکسی هستند و باید در استفاده از آنها احتیاط کنید. برای این کار، برچسب های محصولات را با دقت بخوانید و کرم هایی را انتخاب کنید که درصد اسید به کار رفته در آنها کمتر از 2.5 درصد است. این کرم ها را تنها یک بار در روز استفاده کنید و در صورت قرمز شدن پوست، از مصرف آن ها خودداری کنید.
از مرطوب کننده خیار استفاده کنید:
پس از تمیز کردن پوستتان، از مرطوب کننده حاوی عصاره خیار استفاده کنید. لوسیون خیار برای پوست های مستعد روزاسه مناسب است.
لوازم آرایشی مخصوص پوست های حساس را انتخاب کنید:
از آنجا که مواد شیمیایی موجود در اکثر مواد آرایشی موجب تحریک پوست های مستعد روزاسه می شوند، باید لوازم آرایشی مخصوص پوست های حساس را انتخاب و استفاده کنید.
دوری از نور آفتاب و قرار گرفتن در سایه:
به یاد داشته باشید که از تابش مستقیم نور خورشید بر روی پوستتان خودداری کنید. زیرا نور خورشید می تواند روزاسه را تشدید کند.
از ضد آفتاب دی اکسید تیتانیوم استفاده کنید:
حتی در صورت دور از نور آفتاب و ماندن در سایه، شما همچنان در معرض آفتاب غیر مستقیم قرار دارید. بنابراین فراموش نکنید که هنگام خارج شدن از منزل، از ضدآفتاب استفاده کنید. ضد آفتاب هایی که دی اکسید تیتانیوم ماده اصلی به کار رفته در آن ها است، بهترین گزینه برای افراد مستعد روزاسه می باشد.
پوستتان را خنک نگه دارید:
گرما عامل اصلی شیوع و تشدید روزاسه است. به همین دلیل از لباس های سبک که می توانند بدن شما را خنک نگه دارند، استفاده کنید. علاوه بر این، از دوش گرفتن و حمام کردن با آب خیلی گرم خودداری کنید. زیرا دمای بالا می تواند منجر به ایجاد قرمزی و بثورات پوست شود.
چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟
اگر متوجه قرمزی مداوم بر روی صورت، بینی و گونه هایتان شده اید، در اسرع وقت برای تشخیص و درمان مناسب به پزشک یا متخصص پوست مراجعه کنید. در حال حاضر هیچ نوع آزمایش بالینی برای بیماری روزاسه وجود ندارد. زمانی که به پزشک مراجعه می کنید، آن ها پس از بررسی پوستتان، بیماری را تشخیص داده و در مورد علل و علائم آن از شما سوال می پرسند.
علاوه بر این، ظهور رگ های خونی بزرگ شده بر روی صورتتان، به پزشکان کمک می کنند تا بیماری روزاسه را از دیگر مشکلات پوستی جدا کنند. تشخیص زودهنگام و درمان های پس از آن، به طور چشمگیری خطر بیماری روزاسه را کاهش می دهند و از ماندگاری آن جلوگیری می کنند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 760



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional