کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


خواص درمانی زنجبیل:


زنجبیل برای قرن‌ها است که در طب، پخت و پز و تولید استفاده می‌شود..زنجبیل منبع فوق‌العاده‌ای از ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E،ویتامین گروه B، منیزیم، پتاسیم، فسفر، سیلیکون، آهن، سدیم، کلسیم، روی، و بتاکاروتن است.

زنجبیل اختلالات گوارشی را بهبود می‌بخشد
اعتقاد بر این است که زنجبیل به عنوان یکی از کارآمدترین درمان برای مشکلات گوارش است. این امر منجر متراکم کردن دستگاه گوارش و کاهش سنگینی شکم می‌شود.مصرف زنجبیل درمان خوبی برای بزرگی و نفخ شکم به علت توانایی آن در دفع کردن گاز از روده است. با اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی خود، ناراحتی معده، قولنج و اسهال را نیز می‌توان تسکین داد و از آن‌ها اجتناب کرد. زنجبیل همچنین باعث جذب بهتر می‌شود و جذب مواد مغذی در خون را بهتر می‌کند.

بیماری‌ها را درمان می‌کند
اگردر معرض ابتلا به بیماری حرکتی، به ویژه بیماری دریازدگی هستید زنجبیل یک موهبت واقعی برای شما است. زنجبیل یک راه کاملا بی‌خطر و موثرتر از داروهای تجاری معمول برای درمان استفراغ است. کمی از پودر زنجبیل می‌تواند تمام نشانه‌های بیماری مانند استفراغ، سرگیجه، تعریق سرد و تهوع از بین ببرد. زنجبیل همچنین یک موهبت برای زنان حامله در اوایل حاملگی است. خوردن زنجبیل خطر ناقص بودن جنین، عوارض جانبی و ضررهای بارداری را کاهش می‌دهد.

درد و التهاب را کاهش می‌دهد
زنجبیل به طور گسترده برای خواص ضدالتهابی آن شناخته می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که عوامل و عناصر فعال موجود در زنجبیل به اندازه یک داروی مسکن محبوب و موثر است. اگر شما از گرفتگی شدید قاعدگی رنج می برید زنجبیل را حتما باید استفاده کنید. همچنین برای از بین بردن سردرد، درد عضلانی، درد کمر و درد مفاصل کمک می کند. نوشیدن یک چای با یک تکه کوچک ریشه زنجبیل یک راه آسان برای کاهش سردرد و خواب عمیق است.برای کنار آمدن با درد عضلات پس از یک تمرین خوب، چند قطره از روغن زنجبیل را به وان حمام اضافه کنید و به مدت ۲۰ دقیقه در آن بمانید.

از سرطان جلوگیری می‌کند
ریشه زنجبیل غنی شده با آنتی اکسیدان است که به پیشگیری از سرطان کمک کند. یک مطالعه نشان می‌دهد که زنجبیل می‌تواند رشد سلول های سرطان روده بزرگ را کاهش دهد و می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ کمک کند.زنجبیل همچنین می‌توانید به جلوگیری از انواع دیگر سرطان، مانند سرطان پستان، ریه، پوست، پانکراس و پروستات کمک کند.اضافه کردن کمی زنجبیل به اسموتی صبح و یا چای خود به طور منظم باعث بدست اوردن همه خواص پیشگیری و مبارزه با سرطان آن است.

قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد
مصرف روزانه زنجبیل می‌تواند از شما در مقابل سرما خوردن و آنفولانزا در طول فصل زمستان محافظت کند. این گیاه غنی از روی، کروم و منیزیم است که باعث تحریک گردش خون و کاهش لرز، تعریق بیش از حد و تب می‌شود.لیمو با زنجبیل ترکیب بسیار خوبی است و باعث افزایش ایمنی بدن می‌شود. نوشیدن چای زنجبیل-لیمو به صورت روزانه کمک خواهد کرد که در طول هر فصل از سال سالم و شاد بمانید.

1  |  مجله سلامت  |  بازدید: 1286



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional