کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


خواص درمانی فلفل قرمز:


شايد سراغ خيلي از مواد غذايي مي‌رويد تا لاغرتان كند اما دانستن اينكه انواع فلفل چه تاثيري در كاهش وزن شما دارد برايتان جالب خواهد بود. فلفل تند، خواص دارويي بسياري دارد وبه همين خاطر امروزه استفاده از اين ادويه دراكثر غذاها باب شده است.
امروزه باور غلطي كه فلفل قرمز وفلفل تند باعث ايجاد زخم معده يا تحريك آن مي‌شوند، كاملا رد شده وفوايد اين ماده غذايي از مضرات آن پيشي گرفته است. تحقيقات جديد برساختار اين ماده غذايي وچگونگي عملكرد آن در سيستم بدن نشان داده، استفاده از فلفل تند مي‌تواند كمك بزرگي در كاهش وزن بكند. نوعي عصاره كه از فلفل تند گرفته مي‌شود دردرمان بسياري از امراض پوستي مانند رفع التهاب وبر افروختگي پوست، رفع لك وانواع كك ومك موثر است.
فلفل تند داراي خواص ضد سرطاني است. انواع اكسيدان موجود در اين ماده غذايي در مبارزه با راديكال‌هاي آزاد در بدن نقش چشمگيري دارند. همچنين فلفل چيلي يا فلفل تند در جلوگيري از رشد سلول‌هاي موثر‌است. قطعا همه افرادي كه رژيم غذايي خاصي را دنبال مي‌كنند با شنيدن اينكه قرص‌هاي لاغري جديد حاوي تركيب DCT وارد بازار شده، خيلي خوشحال مي‌شوند. تركيبات اين قرص‌ها مواد موجود در فلفل قرمز تند است كه باعث افزايش سوخت وسازبدن ودر نتيجه كاهش وزن مي‌شود. با نوش جان كردن فلفل تند، احساس گرما وآتش گرفتن مي‌كنيد. علت اين است كه كاپساسين موجود در فلفل باعث ترشح آدرنالين مي‌شود؛ اين هورمون در بالا رفتن دماي بدن نقش موثري دارد. دماي بدن بالا رفته، متابوليسم افزايش پيدا مي‌كند ودر بسياري از افراد، باعث عرق كردن مي‌شود. پس از اينكه اين حالت به وجودآمد، بدن كالري بيشتري مي‌سوزاند وفرد لاغر مي‌شود. قطعا فلفل بدون هيچ دليلي تند نيست؛ تندي آن هم علتي دارد! اين ماده غذايي، حاوي كالري بسيار كمي است، به همين خاطر مهمان تمام بشقاب‌هاي رژيمي است. فلفل تند براي درمان افراد مبتلا به آرتروز نيز موثر است. تحقيقات اخير نشان مي‌دهد، مصرف فلفل قرمز يا فلفل تند با كاهش ناراحتي‌هاي مفصلي وآرتروز رابطه مستقيمي دارد.
فلفل تند علاوه برداشتن خاصيت ضدسرطاني به ميزان چشمگيري حاوي فيبر است كه در حفظ سلامت بدن موثر است. انواع فلفل چه از نوع تند وچه شيرين، حاوي تركيباتي هستند كه تحقيقات نشان‌داده دماي بدن را به ميزان چشمگيري بالا مي‌برند ومصرف اكسيژن را بعد از 20‌دقيقه خوردن فلفل به حداكثر مي‌رسانند؛ اين يك خبر بسيار خوشحال كننده است چرا كه به اين معناست كه بدن، كالري بيشتري مي‌سوزاند وبه كاهش وزن كمك بسياري مي‌كند. بدنيست بدانيد كه اين دسته از سبزي‌ها از قديم مورد توجه گياه شناسان غربي بوده اند.

1  |  بیتوته  |  بازدید: 806



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional