کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


خواص شگفت انگیز روغن خراطین:


این روغن ازجمله روش‌های درمانی طب سنتی بشمار می‌رود و در کتاب‌های معتبر قدیمی از جمله، کتاب قانون ابن‌سینا از خواص آن نامبرده شده است. روغن خراطین یک روغن کاملاً طبیعی است که فواید بسیاری می‌تواند داشته باشد. همان‌طور که از کاربردهای متعدد و مزایای روغن‌های گوناگون بسیار شنیده‌اید، این دسته مواد می‌توانند به کیفیت سلامت و زندگی افراد کمک شایانی کنند. حال فرض کنید این روغن طبیعی نیز باشد، بالطبع این کاربردها و منافع چندین برابر خواهد شد.
روغن خراطین چگونه تهیه می‌شود؟
حتماً بارها کرم خاکی را دیده‌اید. آیا به ساختار بدن آن دقت کرده‌اید؟ پوست این جانور بسیار لزج بوده و بدن کاملاً گوشتی دارد. گونه ایزنفتیدا یکی از گونه‌های نادر و بسیار مفید از کرم‌های خاکی هستند، که مصارف و کاربردهای فراوانی از جمله تهیه کمپوست و تهیه روغن خراطین دارند.
برای تهیه روغن خراطین؛ کرم‌های ایزنفتیدا را خشک کرده و تبدیل به پوره می‌کنند. سپس پودر حاصله را در مقدار مشخصی از روغن‌های گیاهی پایه که طبع گرمی دارند، روی حرارت قرار می‌دهند تا تقطیر شود. روغن را از صافی رد کرده و ماده حاصله را روغن خراطین میگویند. ازاین‌رو این روغن را گیاهی_طبیعی نیز می‌نامند.
چند کاربرد اصلی روغن خراطین اصل:
اساساً روغن خراطین را به خاطر حجم دهی و افزایش سایز اندام‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌دهند. درست است روغن‌های زیادی می‌توانند این تأثیر را داشته باشند، اما عملکرد و مزایای روغن خراطین به طرز چشمگیری بهتر از سایر موارد است. به همین دلیل افراد زیادی بی‌پروا از آن استفاده می‌کنند و مطمئن هستند که به نتیجه مطلوب خود می‌رسند.
نکته قابل توجه دیگری که می‌تواند استفاده زیاد از این روغن را توجیه کند؛ این است که این روغن جایگزین بسیار مناسبی برای انواع جراحی‌های پرهزینه و مخاطره آمیز است. درست است که باید صبوری به خرج داده و در استفاده از این روغن ممارست داشته باشید تا اثر آن را ببینید، اما منافع آن خیلی بیشتر از عمل‌های جراحی خواهد بود. در ادامه موارد مصرف متعدد این روغن را باهم بررسی خواهیم کرد.
1. برطرف کننده چین و چروک های صورت:
با گذشت زمان و افزایش سن، جوانی و نشاط در افراد کاسته می‌شود و خط و خطوطی در صورت و نواحی مختلف بدن به وجود می‌آید. این چین‌وچروک‌ها برای افراد زیادی آزاردهنده بوده و احساس نازیبایی به آن‌ها می‌دهد. به همین دلیل حاضرند راه‌های گوناگونی را برای رفع آن امتحان کنند.
با پیشرفته دانش امروزه می‌توان روش‌های متعددی را برای این مسئله پیشنهاد کرد، بوتاکس، تزریق چربی، لیزر و استفاده از روغن خراطین.
در بوتاکس پزشک متخصص با استفاده از یک سوزن نازک مواد خارجی به نام بوتاکس را به قسمت‌های چروک شده پوست شما تزریق می‌کند. این روش در کوتاه مدت به‌خوبی پاسخ می‌دهد اما یک روش کاملاً موقتی بوده و شما در حالت کاملاً خوش‌بینانه هر 6 ماه مجبور به تکرار آن هستید.
تزریق چربی روشی است که پزشک متخصص قسمتی از چربی‌های بدن خود شما مانند شکم، ران و. را خارج نموده و آن را به‌صورت تزریق می‌نماید. این روش نیز در کنار ریسک‌ها و استرس‌هایی که دارد هرچند وقت یک‌بار باید تمدید شود.
استفاده از لیزر نیز محدودهای خاص خود را دارد، در صورت وجود هرگونه جوش یا خراشی، تا زمان برطرف شدن این جراحات، پزشک شمارا از این کار منع خواهد کرد. زمان بارداری و شیردهی نیز از زمان‌هایی هستند که استفاده از لیزر توصیه نمی‌شود. بعلاوه هرچند ماه یک‌بار باید برای این کار به پزشک مراجعه نمایید تا خطوط ظاهر شده را رفع کند.
روغن خراطین یک روش کاملاً طبیعی و خانگی می‌باشد. درست است که مانند روش‌های بالا نیاز به تکرار و ممارست دارد اما عوارضی نداشته و لازم نیست هر بار هزینه گزافی بابت آن پرداخت کنید.
2.از بین بردن گودی زیر چشم:
در مواردی مشاهده شده است که گودی زیر چشم را میتوان با استفاده از این روغن تا حدود زیادی رفع کرد.فقط در نظر داشته باشید که روغن خراطین را تا محدوده زیادی نزدیک به چشم و روی پلک ها نمالید تا سبب سوزش و آسیب نگردید.
که البته پیشنهاد ما برای گودی زیر چشم استفاده از لوسیون زالو به جای خراطین هست که خطرات روغن خراطین برای چشم را ندارد
3. حجم دهی و فرم دهی باسن و افزایش سایز سینه در خانم ها:
یکی از مواردی که در دنیای مدرن و فشن امروزه بسیار رواج دارد، توجه به سایز سینه و باسن است. اینکه شما دوست داشته باشید سینه‌های حجیم و برجسته‌ای داشته باشید حق طبیعی شماست. فرم متناسب لباس بستگی زیادی به تناسب اندام شما دارد.
مطمئناً زمانی که سینه‌های بزرگی داشته باشید، لباس خیلی بهتر روی تن شما نشست می‌کند و زیبایی آن را دو چندان نشان می‌دهد. همین‌طور در مورد باسن. زمانی که یک شلوار جین را با شومیز مجلسی ست می‌کنید، باسن برجسته و متناسب می‌تواند به جذابیت لباس شما بیافزاید.
علاوه بر افزایش آراستگی در لباس، داشتن سینه و باسن حجیم باعث افزایش اعتماد بنفس در اکثر زنان شده، انرژی و قوای جنسی آن‌ها را دو چندان می‌کند. در این حالت روابط جنسی حالت صمیمانه‌تر و ایدئال‌تر به خود خواهند گرفت رضایت بیشتری را به همراه خواهند داشت. هم برای خود فرد و هم برای شریک جنسی او.
از روش‌های دیگر افزایش سایز سینه می‌توان به پروتز کردن آن در طی عمل جراحی اشاره کرد. در این فرآیند؛ یک پروتز، بسته به تقاضای بیمار در طول جراحی توسط پزشک درون سینه جاسازی می‌شود. این کار ریسک‌ها و عوارض خاص خود را دارد بعلاوه که شما دوران نقاهت طولانی را باید سپری کنید و مدت‌ها پس از جراحی احتیاط‌های لازم را اجرا کنید.
تزریق چربی نیز می‌تواند باعث افزایش سایز سینه شود. در این روش چربی‌های اضافی از قسمت‌های ران و شکم شما خارج‌شده و پس از فرآوری‌های لازم توسط متخصص به باسن و یا سینه شما تزریق می‌شود.
طرز استفاده‌ی روغن خراطین برای افزایش سایز سینه
اولین گزینه‌ای که برای استفاده از روغن خراطین باید در نظر بگیرید سن است. اینکه شما چند سال دارید و در چه وضعیتی هستید فاکتور قابل توجهی است برای اینکه بدانید جواز استفاده از این روغن را دارید یا خیر!
اگر شما در سن بلوغ و یا اوایل جوانی قرار دارید بهتر است از این تصمیم منصرف شوید. در سن بلوغ هنوز وضعیت و سایز سینه‌های شما مشخص نبوده و به میزان ثابتی نرسیده است. رشد سینه‌ها و تغییر فرم آن‌ها تا اوایل و گاهی حتی تا اواسط جوانی ادامه دارد. پس زود تصمیم نگیرید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 867



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional