کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


داروی اکسی مورفون:


استفاده مستمر از این دارو می‌تواند باعث اعتیاد و وابستگی به آن، اوردوز و یا حتی در مواقعی مرگ شود. از این رو نیاز است که در صورت مصرف دارو، باقیمانده آن به دور از دسترس دیگر افراد قرار گرفته تا از مخاطرات بعدی پیشگیری شود. مصرف داروهای مخدر در دوران بارداری ممکن است موجب بروز علائم محرومیت از مصرف در نوزاد گردد. تداخل‌هایی دارویی ممکن است در صورت مصرف همزمان این دارو به همراه الکل یا نوشیدنی‌های الکلی و یا داروهای افسردگی رخ دهد. دلیل این امر را می‌توان خواب آلودگی و یا افت شدید تنفس در فرد مصرف کننده یاد کرد که در مواقعی می‌تواند کشنده و مرگبار باشد.
اگر فرد مصرف کننده به  این دارو آلرژی داشته باشد و یا به موارد زیر مبتلا است، نباید از این دارو استفاده کند:
آسم شدید یا دیگر مشکلات تنفسی یا
انسداد در معده یا روده فرد مصرف کننده این دارو.
در این موارد برای اینکه مطمئن شوید،  مصرف این دارو برای شما ایمن است و خطری در پی ندارد، با پزشک مشورت کنید:
آسیب یا سکته مغزی؛
اعتیاد به مواد مخدر یا الکل و نوشیدنی‌های الکلی، یا ابتلای به بیماری‌های روحی – روانی؛
مشکلات در دفع ادرار؛
مشکلات کبدی یا کلیوی؛ یا
مشکلات مربوط به کیسه صفرا، پانکراس یا تیروئید.
مصرف این دارو در دوران بارداری ممکن است زمینه ساز وابستگی نوزاد به دنیا آمده به این دارو و متعاقب آن پدیدار شدن علائم محرومیت مصرف در کودک شود. برای رفع این عارضه در نوزاد نیاز به مراقب و درمان‌های دقیق و موثری است.
در هنگام مصرف این دارو، کودک شیرخوار خود را با شیر مادر تغذیه نکنید.
روش مصرف داروی اکسی مورفون:
داروی اکسی مورفون را دقیقاً همانطور که توسط پزشک شما تجویز می‌شود، مصرف کنید. راهنمایی‌های بر روی برچسب نسخه خود را خوانده و براساس آن عمل کنید. پزشک شما ممکن است گاهی اوقات دوز داروی شما  را برای اطمینان برای گرفتن  بهترین نتایج،  تغییر دهید. این دارو  را در مقادیر بیشتر و یا کمتر از مقادیر تجویز شده توسط پزشک معالج خود، مصرف نکنید. همیشه بطری حاوی داروی اکسی مورفون را برای اینکه اطمینان حاصل کنید که برند و نوع دارو با داروی مصرفی هم خوانی داشته، بررسی کنید. در صورتی که هر سوالی در این زمینه دارید می‌توانید به یک داروخانه مراجعه کرده و از یک دکتر داروساز در این زمینه مشورت بگیرید. در هنگام مصرف این دارو نیاز است که مصرف دیگر داروهایی که به طور روزانه برای تسکین درد مصرف می‌کنید را سرکوب کنید.
برای مصرف این دارو لازم است که معده فرد مصرف کننده خالی باشد از این رو یک ساعت قبل از مصرف وعده غذایی و یا دو ساعت پس از مصرف غذا زمان مناسبی برای بلع این دارو است. با توجه به اینکه مصرف بیش از حد این دارو ممکن است کشنده باشد برای پیشگیری از این امر، از خرد کردن یا شکستن یک  قرص این دارو اجتناب و آن را به صورت کامل مصرف کنید. هرگز از این دارو به صورت حل شده در مایع و به صورت تزریقی استفاده نکنید چرا که می‌تواند برای فرد مصرف کننده از این روش بسیار خطرناک و مرگبار باشد.
اگر شما نشانه‌های ناخوشایند ترک دارو را دارید، استفاده از این دارو را به طور ناگهانی متوقف نکنید. از این رو نیاز است که با پزشک معالج خود در چگونگی توقف  ایمن  استفاده از این دارو، مشورت و همفکری کنید. این دارو را در دمای اتاق، دور از رطوبت، گرما، و نور آفتاب نگهداری کنید. در زمینه استفاده نادرست و یا بدون تجویز متخصص از داروی شما توسط افراد دیگر ، هوشیار باشید و از این امر جلوگیری کنید.
با توجه به خطر بسیار زیاد و حتی احتمال مرگ که در صورت استفاده نادرست از داروی اکسی کدون وجود دارد و در صورت عدم مصرف آن، باقیمانده این دارو را نگه نداشته و به طریق بهداشتی آن را دفع و یا اگر برنامه‌ای جهت دفع بهداشتی در منطقه شما وجود ندارد باقیمانده دارو را از طریق توالت دفع کنید.
چه اتفاقی می افتد اگر شما یک دوز از این دارو را فراموش کنید؟
به محض اینکه شما دوز فراموش شده را به یاد آوردید، آن را مصرف کنید. اگر تقریبا موقع نوبت بعدی مصرف دوز بعدی است، از مصرف دوز فراموش شده اجتناب کنید . برای جبران دوز از دست رفته قبلی در دوز بعدی از داروی اضافه استفاده نکنید.
اگر از این دارو بیش از حد مصرف کنید، چه اتفاقی می افتد؟
با مراقبت های پزشکی اورژانس و یا کمک های اضطراری برای مسمومیت، تماس بگیرید. با توجه به اینکه مصرف نادرست این دارو به خصوص در فردی که بدون تجویز پزشک متخصص از آن استفاده کرده است، می‌تواند مرگبار باشد. علائم مصرف بیش از حد این دارو ممکن است شامل خواب آلودگی شدید، ضعف عضلانی، سردرگمی و گیجی، پوست سرد و چسبناک، حالت سوزنی شدن مردمک‌های چشم، ضربان قلب کند، تنفس بسیار آهسته یا حتی کما باشد.
در هنگام مصرف این دارو باید از چه مواردی اجتناب کنید؟
فرد مصرف کننده این دارو باید از مصرف الکل و یا نوشیدنی‌های الکلی اجتناب کند زیرا مصرف آن باعث بالا رفتن احتمال ابتلای به عوارض جانبی ناشی از مصرف این دارو و حتی مرگ می‌شود. مصرف داروی اکسی مورفون ممکن است تفکر یا پاسخ دهی شما را مختل کند. اگر شما در حال رانندگی و یا در حین انجام هر کاری هستید که نیاز دارد که به گوش باشید، هوشیار باشید.
عوارض جانبی این دارو:
اگر شما نشانه‌هایی از یک واکنش آلرژیک به این دارو مانند: راش پوستی یا کهیر (با یا بدون تب یا درد مفاصل)؛ اشکال در تنفس؛ تورم صورت، لب‌ها، زبان یا گلو، را مشاهده کردید، با اورژانس پزشکی تماس بگیرید. مثل دیگر داروهای مخدر از آنجا که این دارو ممکن است باعث کندی در تنفس شود و یا حتی آن را متوقف کند خطرناک است. اگر این علائم به علاوه آبی شدن لب‌ها یا توقف‌های طولانی در حرکات بدن و یا عدم توانایی در بیدار شدن کامل از خواب را حس می‌کنید به اورژانس پزشکی مراجعه نمایید.

0  |  مجله قرمز  |  بازدید: 1115



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional