کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


داروی نبیوولول یا بیستولیک:


داروی بایستولیک (یا در اصطلاح عام : بیستولیک) (Bystolic)، که با نام عمومی نبیوولول (Nebivolol) نیز شناخته می‌شود، بر روی قلب و گردش خون (جریان خون درون رگ‌ها و شریان‌ها) تاثیر می‌گذارد. این دارو، برای درمان فشار خون بالا استفاده می‌گردد. کم شدن فشار خون، باعث کاهش خطر ابتلا به سکته‌ی مغزی یا قلبی می‌شود. از این دارو ممکن است در موارد دیگری نیز استفاده شود.
اطلاعات مهم درباره نبیوولول:
قبل از اقدام به هر کاری – از جمله قطع مصرف این دارو – ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. قطع مصرف ناگهانی نبیوولول ممکن است منجربه بدتر شدن وضعیت شما یا ایجاد سایر مشکلات قلبی – مانند درد شدید قفسه‌ی سینه، یا سکته‌ی قلبی –  برایتان گردد. قبل از اینکه مصرف دارو را به طور یکدفعه و ناگهانی قطع کنید، باید کم کم مصرف آن را کاهش دهید.
در صورتی که قرار است تحت یک عمل جراحی قرار بگیرید، قبل از روز عمل به دکتر خود اطلاع دهید که در حال استفاده از این دارو می‌باشید. داروی بیستولیک، ممکن است باعث اختلال در فکر کردن یا واکنش نشان دادن شما شود. بنابراین اگر قصد دارید رانندگی کنید یا هر کاری که نیاز به هوشیار بودن دارد، انجام دهید، بیشتر مراقب باشید. مصرف بیستولیک یا نبیوولول، تنها یک قسمت از روند درمانی کامل شماست و درمان کامل، شامل رژیم غذایی، تمرینات بدنی و کنترل وزن نیز می‌باشد. از رژیم غذایی، تمرینات جسمانی و خوردن دارو به طور مرتب، غافل نشوید. حتی در صورتی که احساس بهبودی به شما دست داد، قبل از اینکه به طور کامل، دوره‌ی مصرفی که دارو برای شما تجویز شده را پشت سر نگذاشتید، به مصرف آن همچنان ادامه دهید. فشار خون بالا، اغلب بدون هیچ‌گونه علامتی است و ممکن است شما مجبور باشید تا آخر عمر خود، دارو مصرف نمائید.
این دارو، برای درمان فشار خون بالا استفاده می‌گردد.
نکات مهمی که قبل از مصرف نبیوولول باید رعایت کرد:
برای اینکه مطمئن شوید که مصرف نبیوولول برای شما خطرزا نیست، اگر هر یک از شرایط زیر را دارید، به دکتر خود اطلاع دهید:
    بیماری کبدی مزمن؛
    یک مشکل قلبی؛ مثلاً ایست قلبی، سندروم سینوس بیمار، ضربان قلب آهسته یا نارسایی قلبی؛
همچنین در صورتی که یکی از وضعیت‌های زیر را دارید، مکمن است نیاز شود که تنظیم دوز مصرفی برای مصرف این دارو برای شما انجام شود و یا اینکه یک سری آزمایشات را انجام دهید:
    آسم، برونشیت، آمفیزم (نفخ شدید که باعث اختلال عملکرد بدن شود)؛
    بیماری کبدی یا کلیوی؛
    دیابت؛
    اختلالات تیروئیدی؛
    سابقه‌ی داشتن آلرژی (حساسیت)؛
    مشکلات گردش خون؛
    تومور غده‌ی فوق کلیوی (فئوکروموسیتوما)؛
    اگر اخیراً یک سکته‌ی قلبی را گذرانده‌اید؛
هنوز مشخص نیست که آیا این دارو باعث ایجاد آسیب برای جنین می‌شود یا خیر. اگر در دوره‌ی مصرف نبیوولول، باردار هستید و یا قصد باردار شدن را دارید، به دکتر اطلاع دهید. همچنین هنوز مشخص نشده که آیا نبیوولول در شیر مادر نفوذ پیدا کرده و باعث ایجاد آسیب برای نوزاد می‌شود یا خیر. اگر در دوران شیردهی قرار دارید، بدون اینکه به دکترتان اطلاع دهید از این دارو استفاده نکنید.
نحوه مصرف:
نبیوولول را حتماً با تجویز پزشک مصرف کنید و قبل از مصرف، تمامی مواردی که روی جلد این دارو نوشته شده است را به دقت مطالعه نمایید. همچنین از مصرف دوز بیشتر یا کمتر از مقداری که برای شما تجویز شده است، خودداری کنید و فقط در همان دوره ی زمانی که برای شما تجویز شده، آن را مصرف کنید. تمامی مواردی که روی برچسب این دارو یا جلد آن نوشته شده را به دقت اجرا کنید.
نبیوولول را سر یک ساعت معین در هر روز، مصرف کنید. می‌توانید این دارو را به همراه غذا یا بدون آن استفاده نمائید.
مجدداً تاکید می‌شود که قبل از اقدام به هر کاری – از جمله قطع مصرف این دارو – ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. قطع مصرف ناگهانی نبیوولول ممکن است منجربه بدتر شدن وضعیت شما یا ایجاد سایر مشکلات قلبی – مانند درد شدید قفسه‌ی سینه، یا سکته‌ی قلبی –  برایتان گردد. قبل از اینکه مصرف دارو را به طور یکدفعه و ناگهانی قطع کنید، باید کم کم مصرف آن را کاهش دهید. لازم است فشار خون شما هر از گاهی بررسی شود. بنابراین، به طور منم به مطب دکتر مراجعه کنید.
نبیوولول را در یک ساعت معین در هر روز، استفاده کنید. در صورتی که قرار است تحت یک عمل جراحی قرار بگیرید، قبل از روز عمل به دکتر خود اطلاع دهید که در حال استفاده از این دارو می‌باشید. مصرف بیستولیک یا نبیوولول، تنها یک قسمت از روند درمانی کامل شماست و درمان کامل، شامل رژیم غذایی، تمرینات بدنی و کنترل وزن نیز می‌باشد. از رژیم غذایی، تمرینات جسمانی و خوردن دارو به طور مرتب، غافل نشوید.
حتی در صورتی که احساس بهبودی به شما دست داد، قبل از اینکه به طور کامل، دوره‌ی مصرفی که دارو برای شما تجویز شده را پشت سر نگذاشتید، به مصرف آن همچنان ادامه دهید. فشار خون بالا، اغلب بدون هیچ‌گونه علامتی است و ممکن است شما مجبور باشید تا آخر عمر خود، دارو مصرف نمائید. دارو را در دمای اتاق نگهداری کرده و دور از گرما و رطوبت قرار دهید.

1  |  مجله قرمز  |  بازدید: 1021



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional