کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درباره ژل‌های تزریقی:


روش‌ های زیادی برای از بین بردن چین و چروک وجود دارد، تزریق ژل هم یکی از راه‌ هایی است که برخی از افراد سراغ آن می‌ روند. تزریق ژل می‌ تواند، تا حدودی خطوط را از چهره شما پاک کند، گودی چشم را درمان کند و چهره شما را جوان‌ تر کند. در واقع این ژل‌ ها روی فرو رفتگی و گود افتادگی چهره شما می‌ نشینند. اگر شما هم قصد تزریق ژل دارید، بهتر است، قبل از تصمیم به تزریق، بدانید که کدام ژل برای شما مناسب است و چه تزریقی برای شما بهترین است و ژل‌ ها چگونه می‌ توانند پوست شما را صاف کنند و بیشتر درباره عوارض و مراقبت‌ های بعد از آن بدانید؛ فراموش نکنید که تزریق ژل اگر توسط متخصصان و پزشک حاذق انجام نشود ممکن است مشکلات و خطراتی را همراه داشته باشد  که بهتر است  بیشتر درباره عوارض و خطرات آن بدانید.پس به راحتی تزریق ژل را به آرایشگر یا کارشناس زیبایی نسپارید. در ادامه با بخش مقالات جراحی پلاستیک کلینیک دکتر مروستی همراه باشید.
براي چه مناطقي مفيد است؟
با تزريق ژل، بلافاصله حجم از دست رفته به پوست بازمي‌ گردد و چين‌ هايي مانند خطوط لبخند و چين‌ هايي كه از كناره‌ هاي تحتاني بيني در دوطرف شروع شده و تا گوشه‌ هاي دهان ادامه پيدا مي‌ كنند، از بين مي‌ رود. ضمنا با برخي انواع آن مي‌ توان گود افتادگي‌ هاي زيرچشم يا فرورفتگي‌ هاي برخي قسمت‌ هاي پوست را كاهش داد. علاوه بر اينها براي افزايش حجم لب، گونه و براي خط اخم كه با بوتاكس برطرف نمي‌ شود هم از آن استفاده مي‌ كنند.
ژل‌  هاي تزريقي چگونه عمل مي‌ كنند؟
تمام پوست‌ هاي صاف و جوان در يك چيز مشترك هستند؛ اسيد هيالورونيك. اين ماده در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ ها وجود دارد. اسيد هيالورونيك فضاي بين الياف كلاژن و الاستين را پر مي‌ كند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ مي‌ كند. با افزايش سن،  ميزان اسيد هيالورونيك موجود در پوست كاهش مي‌ يابد و بنابراين در نهايت ما با شيارها، چين و چروك و اغلب نازك‌ تر شدن لب مواجه مي‌ شويم. با تزريق اسيد هيالورونيك به پوست، ما مي‌ توانيم اثرات اسيد هيالورونيك طبيعي را تقليد كنيم و ظاهر و حالت پوست آبدار را ايجاد نماييم. با پر كردن فرو رفتگي‌ هاي پوست، چين‌ها و چروك‌ ها به‌ طور قابل‌ توجهي كم شده يا برطرف مي‌ شوند. با اينكه بوتاكس هم دارويي تزريقي است ولي مكانيسم اثر و نوع چين و چروك‌ هاي هدفش كاملا با ژل‌ هاي تزريقي متفاوت است.
تزريق كدام ژل خطرناك است؟
برخي ژل‌ ها عوارض غيرقابل جبراني به همراه دارند. مثلا تزريق برخی  ژل‌ های  دائمي در بسياري از افراد عوارض سوء شديدي ايجاد كرده و آنها را با مشكلات عديده‌ اي روبه‌ رو كرده است. مثلا عده‌اي از پزشكان مي‌گويند در اين ژل‌ ها از مونومرهاي سرطان‌ زا استفاده شده ‌است كه مي‌تواند احتمال ايجاد سرطان را در افرادي كه اين ماده را تزريق مي‌ كنند، ايجاد كند. همچنين بعضي از افراد كه اين ماده را تزريق مي‌ كنند دچار حساسيت شده و سيستم ايمني‌ شان در مقابله با اين ماده به مبارزه مي‌ پردازد. در بعضي ديگر نيز اين ماده مي‌تواند ايجاد گرانولوما كند؛ در واقع اين امر زماني اتفاق مي‌ افتد كه ژل سفت شده و به‌ طور كامل درصورت ايجاد تورم كند. بنابراین قبل از تزریق حتما با پزشک‌تان درباره انتخاب ژل مناسب و استاندارد مشورت کنید.
آيا تزريق ژل عوارضي هم دارد؟
عوارض ناشي از تزريق ژل كاملا بستگي به نوع ژل دارد. ژل‌ هايي خوب هستند كه نخست بدن به آنها واكنش ندهد و بعد به مرور زمان قوام و شكل خود را زير پوست محل تزريق از دست ندهند. مثلا ژل‌هايي وجود دارند كه بعد از تزريق تا چند ماه هيچ مشكلي ندارند ولي بعد از چند سال گلوله گلوله مي‌ شوند و در اين صورت تخليه آنها از پوست هم بسيار مشكل است لذا مراجعه‌ كننده بايد از پزشك خود نوع و مارك ژل را بپرسد. البته مواردي از عارضه هم وجود دارد كه ربطي به كيفيت بد آن ژل تزريقي ندارد بلكه به‌علت تكنيك غلط تزريق است. مثلا اگر موضع خوب ضد‌عفوني نشود و شرايط تزريق استريل رعايت نشود در محل تزريق ممكن است عفونت ايجاد شود كه البته در اين موارد مي‌ توان با درمان مناسب ضد‌ ميكروبي مشكل را حل كرد. البته در بعضي موارد عوارض جزئی  كوتاه مدتي در 2 تا 3 روز اول تزريق نيز به‌ وجود مي‌آيد مثل تورم و التهاب محل تزريق يا حتي كبودي و خون مردگي كه بعد از چند روز خوب مي‌ شود.

1  |  برترینها  |  بازدید: 1332



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional