کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درمان خانگی برای پوست خشک:


۱. روغن زیتون:
روغن زیتون نه تنها برای پخت وپز به کار می رود بلکه مزایای زیادی برای سلامتی و زیبایی نیز دارد. روغن زیتون حاوی اسیدهایی چربی است که پوست را تغذیه می کنند. این روغن مانند مرطوب کننده بسیار خوب برای پوست خشک است. آن مرطوب پوست را بالا نگه می دارد. علاوه بر این، روغن زیتون حاوی ویتامین E، یک ماده آنتی اکسیدان برای پوست است. ویتامین E در روغن زیتون به بدن کمک می کند تا مقاومت در برابر رادیکال های آزاد را بیشتر کند که معمولا باعث پیری پوست می شود. مهم ترین چیز این است که زمانی که از روغن زیتون استفاده می کنید، می توانید آن را مستقیما به پوست بدون ترس از عوارض انجام دهید.
استفاده از این روغن به طور مرتب به پوست شما کمک می کند نرم و مرطوب شود.
روغن زیتون توانایی تولید دوباره بافت پوست را دارد. این نوع روغن حاوی ماده ای به نام squalene  است – یک آنتی اکسیدان که برای از بین برنده خشکی پوست و دارای خواص ضد سرطانی است.  این آنتی اکسیدان ها به روغن زیتون به ترمیم آسیب به پوست، تسکین و کاهش شکستن پوست و خارش به خاطر پوست خشک کمک می کنند. آن ها همچنین مواد از بین برنده رطوبت پوست را ترمیم می کنند و به رطوبت پوست کمک می کنند.  علاوه بر این، این آنتی اکسیدان ها به مبارزه با پیری، کاهش چین و چروک و تغییر رنگ پوست کمک می کنند.
برای استفاده از روغن زیتون برای از بین بردن خشکی، شما می توانید یکی از روش های زیر را انجام دهید:
روش ۱:  فقط روغن زیتون
روغن زیتون شامل اسیدهای چرب امگا 3 و مقادیر زیادی ویتامین E است که خواص بسیار مرطوب کنندگی و ضد پیری دارند. بنابراین می توانید از روغن زیتون به عنوان یک محصول طبیعی مراقبت از پوست استفاده کنید.
برای انجام این روش، مراحل زیر را انجام دهید:
یک روغن زیتون کوچک را در مایکروویو گرم کنید
بعد از تمیز کردن صورت خود با آب ولرم، چند قطره روغن زیتون به صورت خود بمالید و به مدت ۵ دقیقه به آرامی ماساژ دهید و یک شب بر روی پوست خود قرار دهید.
صبح روز بعد، فقط صورت خود را آبکشی نمایید.
این روش را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید، وضعیت پوست خشک تان به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت و یا حتی ممکن است از بین برود و پوست صورت شما نرم تر و سفیدتر خواهد شد. باید توجه داشته باشید که برای این یا هر روش دیگری، محافظت از ضد آفتاب در طی درمان بسیار ضروری است. این امر تا حد زیادی بر زمان و نتیجه دوره درمان تاثیر می گذارد.
روش ۲: درمان های خانگی برای پوست خشک با استفاده از روغن زیتون و سرکه
سرکه به مبارزه با تغییر رنگ پوست و از بین بردن باکتری کمک می کند. روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از تخریب سلول جلوگیری می کنند. ترکیب این دو جز به معکوس کردن علائم پیری کمک می کند، پوست را نرم و سفیدتر می کند.
برای انجام این روش، مراحل زیر را انجام دهید:
۲ قاشق سوپ خوری سرکه و ۱ قاشق سوپ خوری روغن زیتون را با هم مخلوط کنید، خوب هم بزنید.
پس از تمیز کردن صورت خود با آب ولرم، این مخلوط را مستقیما بر روی صورت خود قرار دهید.
صورت خود را به مدت ۵ دقیقه به آرامی ماساژ دهید. شما می توانید این مخلوط را یک شب بر روی صورت خود بگذارید، یا می توانید بعد از ۳۰ دقیقه صورت خود را با آب بشویید.
این روش را ۲ – ۳ بار در هفته برای رسیدن به نتایج مورد انتظار خود انجام دهید.
روش ۳: روغن زیتون، لیمو و عسل
عسل نه تنها به تامین رطوبت پوست کمک می کند بلکه برای ترمیم پوست آسیب دیده نیز مفید است. عصاره لیمو می تواند به عنوان یک جز برای بسته کردن منافذ صورت استفاده شود. مخلوط روغن زیتون، لیمو و عسل می تواند راه حل خوبی برای شما باشد.
برای انجام این روش، مراحل زیر را انجام دهید:
یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون، 1/2 قاشق چای خوری عصاره لیمو و یک قاشق چای خوری عسل را با هم مخلوط کنید، خوب هم بزنید.
پس از تمیز کردن صورت خود با آب ولرم، این مخلوط را مستقیما به صورت خود بمالید.
صورت خود را به مدت ۵ دقیقه به آرامی ماساژ دهید.
پس از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صورت خود را بشویید.
شما نباید این ماسک را بیش از حد بر روی صورت بگذارید، به خصوص این که آن را در طول شب بر روی پوست قرار ندهید چون لیمو اسید دارد، پس اگر آن را بیش از حد بر روی پوست قرار دهید، می تواند باعث خشک شدن پوست شما شود. این روش را ۲ – ۳ بار در هفته برای رسیدن به بهترین نتیجه انجام دهید.
۲. روغن نارگیل
یکی از درمان های خانگی برای پوست خشک، استفاده از روغن نارگیل است. روغن نارگیل حاوی ویتامین و مواد غذایی زیادی است که برای پوست خوب هستند، بنابراین همیشه در کتابچه راهنمای زیبایی زنان ذکر می شود. روغن نارگیل یکی از محصولات طبیعی و مرطوب کننده پوست است. روغن نارگیل هم چنین شامل ویتامین E tocotrienol  است. این نوع ویتامین E  ۵۰، برابر بهتر از ویتامین E  معمولی است. علاوه بر این، روغن نارگیل به کاهش تورم کمک می کند. روغن نارگیل یکی از بهترین روش ها برای درمان پوست است. آن اسیدهای چرب عالی دارد که پوست را تغذیه می کنند. علاوه بر این، خواص آنتی اکسیدانی نیز به تسکین خارش و التهاب کمک می کند. روغن نارگیل می تواند برای ماساژ پوست صورت به کار رود. این کار به افزایش گردش خون روی سطح پوست کمک می کند و به شما کمک می کند آرام بگیرید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 874



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional