کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درمان روزاسه:


درمان خاصی برای بیماری روزاسه وجود ندارد، اما بسیاری از روش های درمانی وجود دارند که می توانید از آنها برای تسکین علائم و نشانه های پوستتان استفاده کنید. امروزه برخی از داروها می توانند به کاهش، قرمزی، ورم و علائم دیگر کمک کنند. با این حال، بهتر است به دلایل ایمنی، در ابتدا از داروهای طبیعی خانگی برای درمان روزاسه استفاده کنید.
کمپرس بابونه:
بابونه به دلیل دارا بودن خاصیت ضد التهابی، به عنوان یک داروی عالی برای بیماری روزاسه شناخته شده است. بابونه می تواند به کاهش قرمزی و التهاب پوستتان کمک کند. علاوه بر این، مواد فعال مانند فلاونوئید ها و ترپنوئیدها موجود در بابونه پوست را نرم تر می کنند.
مراحل استفاده از کمپرس بابونه:
3 الی 6 کیسه چای بابونه را در 3 فنجان آب جوش به مدت حدود ۱۰ دقیقه خیس کنید. کیسه های چای را خارج کرده و چای را درون یخچال قرار داده تا خنک شود. یک دستمال تمیز را داخل محلول بابونه کرده، سپس آن را به مدت ۱۵ دقیقه بر ناحیه آسیب دیده پوستتان قرار دهید. این درمان را ۳ تا ۴ بار در روز تکرار کنید. توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این روش، آزمایش پچ را انجام دهید. زیرا بابونه می تواند باعث ایجاد واکنش های آلرژیک شود.
درمان بیماری روزاسه با چای سبز:
چای سبز حاوی ترکیبی به نام فیتو است. فیتو خواص ضد التهابی، ضد سرطانی، آنتی اکسیدانی و محافظت کننده دارد و یک درمان شگفت انگیز برای بیماری روزاسه است. همچنین، چایی سبز در کاهش واکنش پوست ناشی از اشعه ماوراء بنفش آفتاب، تاثیری فوق العاده دارد. بنابراین، چای سبز از ناحیه آسیب دیده پوستتان محافظت کرده و از ایجاد جوش های چرکی و بثورات پیشگیری می کند.
مراحل استفاده از چای سبز:
دو فنجان چای سبز را آماده کرده و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید. پارچه ای را در داخل چای خیس کرده و به مدت چند دقیقه بر روی ناحیه آسیب دیده پوستتان قرار دهید. این درمان را دوبار در روز و به مدت یک ماه تکرار کرده تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. علاوه بر این، نوشیدن روزانه چای سبز نیز بسیار مفید است. چای سبز موجب هیدراته شدن پوست شده و آنتی اکسیدان های اضافی را برای بدن شما فراهم می کند. آنتی اکسیدان مزایای فراوانی دارد و به سرعت بخشیدن روند بهبودی کمک می کند.
جو دوسر:
جو دوسر دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و می تواند به کاهش خارش، قرمزی و التهاب کمک کند.
مراحل استفاده از جو دوسر:
نصف فنجان پودر جو دوسر و یک چهارم فنجان آب را به خوبی مخلوط کنید. سپس از این مخلوط برای مناطق آسیب دیده پوستتان استفاده کنید. برای این کار، جو دو سر را به آرامی صاف کرده و آن را بر روی پوستتان قرار دهید. اجازه دهید جو دوسر به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست باقی بماند. سپس پوستتان را با آب خنک بشویید و با یک پارچه نرم خشک کنید. این روش درمانی را دو بار در روز تکرار کنید.
شیرین بیان:
مطالعات نشان می دهند که شیرین بیان در کاهش قرمزی پوست بسیار موثر است. علاوه بر این، شیرین بیان حاوی خواص ضد التهابی قدرتمندی است که می تواند سلول های سالم پوست را تقویت کند.
مراحل استفاده از شیرین بیان:
یک قاشق غذاخوری پودر شیرین بیان، یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا را با یکدیگر مخلوط کنید. این ترکیب را بر روی منطقه آسیب دیده پوستتان بمالید و پس از گذشت ۱۵ دقیقه آن را با آب گرم تمیز کنید. این دستورالعمل را دو بار در روز و به مدت ۴ تا ۸ هفته تکرار کنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 853



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional