کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درمان های خانگی و خلاصی از غبغب:


برای خلاص شدن از شر غبغب می توان از روغن جوانه گندم استفاده کرد. به مدت 15 دقیقه از پایه گردن تا نوک فک تان را به آرامی مالش دهید. اجازه بدهید تا روغن جوانه گندم در تمام طول شب روی گردن تان بماند. مالش رو به بالای منظم پایه گردن تا نوک فک؛ به مدت یک ماه و یا بیشتر، کاهش چشمگیری در غبغب تان ایجاد می کند.
مالیدن این روغن در ناحیه گردن باعث می شود تا پوست تان فیکس شود. شما باید حدود 10 تا 15 دقیقه قبل از خواب از پایه گردن تا فک خود را مالش دهید و اجازه بدهید تا روغن جوانه گندم در تمام طول شب روی گردن تان بماند و صبح روز بعد آن را بشویید. تکرار مرتب این استراتژی می تواند نتایج باورنکردنی را به بار آورد.
سفیده تخم مرغ می تواند یک روش درمانی خانگی بهتری برای برطرف کردن غبغب باشد.
استفاده از سفیده تخم مرغ می تواند به کاهش ناهنجاری فک کمک کند. سفیده تخم مرغ خاصیت تثبیت کنندگی پوست را دارد و برای سلامتی پوست مفید است. دو عدد تخم مرغ را بشکنید، زرده های آن ها را جدا کنید و سفیده شان را هم بزنید. یک قاشق غذاخوری از آب، عسل و آب لیمو را به آن اضافه کنید. چند قطره روغن ضروری نعناع را به این مجموعه اضافه کنید. این پوشش را روی پوست اطراف غبغب و گردن خود بمالید.
30 دقیقه صبر کنید، سپس آن را با آب ولرم بشویید و پوست تان را خشک کنید. همچنین می توانید با مخلوط کردن سفیده های دو عدد تخم مرغ با یک قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق چای خوری روغن نعناع، یک قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری عسل ماسک درست کنید. همه این مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده و ماسک را در قسمت های چانه و گردن خود بمالید.
آدامس به عنوان یک درمان طبیعی برای رفع غبغب است.
شرطی نگه داشتن ماهیچه های صورت و تمرین عضلات اطراف فک می تواند برطرف کننده غبغب باشد. یک استراتژی اساسی و کارساز برای انجام این کار جویدن آدامس بدون قند است. جویدن آدامس بدون قند نه تنها به تقویت فک و عضلات آن کمک می کند بلکه باعث می شود تا دندان ها و لثه های محکمی داشته باشید. علاوه بر این در کاهش غبغب نیز کمک تان می کند. برای خلاص شدن از شر غبغب، لازم است ماهیچه های صورت خود را سفت تر نگه دارید و به عضلات خط فک خود تمرین دهید.
گلیسیرین ماده خوبی برای رهایی از غبغب است.
مواد موجود در گلیسیرین استراتژی خوبی برای برطرف کردن ناهنجاری فک است. یک قاشق غذاخوری گلیسیرین، بخش بزرگی از یک قاشق غذاخوری از نمک اپسوم و دو قطره روغن نعناع را مخلوط کنید. با استفاده از یک توپ پنبه ای، آن را با ظرافت روی پوست گردن و غبغب خود بمالید؛ 20 تا 30 دقیقه صبر کنید تا اطمینان حاصل کنید که به خوبی جذب پوست تان شده است.
در نهایت، با استفاده از آب گرم یا خنک، آن را بشویید. برای مشاهده تفاوت قابل تشخیص، این استراتژی را بیش از سه بار در هفته امتحان کنید.
کره کاکائو بهترین درمان طبیعی برای رفع غبغب است.
استفاده مداوم از مارگارین کاکائو باعث افزایش تطبیق پذیری پوست می شود، به این ترتیب از افتادگی پوست جلوگیری می شود. افتادگی پوست و از بین رفتن تطبیق پذیری آن یکی از موارد اساسی در ایجاد غبغب است. چند قاشق غذاخوری مارگارین کاکائو را گرم کنید و آن را به آرامی روی گردن و غبغب خود مالش دهید.
سی دقیقه آن را نگه دارید. انجام این کار دو بار در روز – قبل از دوش گرفتن در صبح – و قبل از رفتن به رختخواب – به هنگام عصر- کاهش چشمگیری در غبغب فرد نشان می دهد. 2 قاشق غذاخوری کره کاکائو را تهیه کرده و کمی گرم کنید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن، از کره کاکائو گرم استفاده کنید و مساحت پوست غبغب خود را حدود 10 دقیقه ماساژ دهید و به طور مرتب این کار را تکرار کنید.
چای سبز یکی از بهترین موارد برای خلاصی از شر غبغب است
چای سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی، می تواند به عنوان بهترین راه برای رهایی از شر غبغب باشد. چای سبز فرد را برای حفظ آب بدن ترغیب می کند که می تواند دلیلی بر ناهنجاری فک باشد. کافئین به دلیل خاصیت ادرار آوری، از نگهداری آب در بدن جلوگیری می کند. صرف نظر از احتمال اینکه غبغب فرد نتیجه مستقیم وزن گیری نامحسوس است، چای سبز به همین اندازه می تواند قانع کننده باشد که می تواند با تقویت هضم غذا به از بین رفتن این چربی اضافی کمک کند. چای سبز حاوی مقادیر نسبتاً کمی کافئین است، اما مقادیر زیادی ال تیانین دارد، که هر دو در کاهش وزن و کاهش ناهنجاری فک مؤثر هستند.
خربزه به عنوان بهترین درمان خانگی برای غبغب در نظر گرفته می شود
خربزه حاوی 95 درصد آب است که باعث تسکین پوست می شود. آن سرشار از ویتامین ها، پروتئین ها، فسفر و کلسیم است. خربزه با تسکین پوست، تقویت سلول ها و خاصیت ضد پیری آن در مبارزه با رادیکال های آزاد؛ از افتادگی پوست جلوگیری می کند. ویتامین A موجود در خربزه ترتیب رادیکال های آزاد را حفظ می کند و باعث جوانی پوست می شود. ویتامین B آن علاوه بر این خاصیت؛ یک تونر پوست بی عیب و نقص است و بر انعطاف پذیری آن تأثیر خوبی می گذارد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 758



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional