کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


دلایل انجام عمل زیبایی بینی:


دلایل مختلفی برای انجام عمل زیبایی بینی وجود دارد. این دلایل شامل تمایل به ایجاد تغییراتی در ظاهر و ایجاد تغییراتی برای بهبود سلامتی شما می باشند. بنابراین، با انجام جراحی زیبایی بینی می توانید به تغییرات زیر دست پیدا کنید:
جراحی زیبایی بینی می تواند تمام تعادل صورت شما را تغییر دهد، بنابراین توصیه می کنیم که بعد از جلسات مشاوره، وقت بگذارید تا مطمئن شوید که این روش دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید یا خیر. علاوه بر این، باید در نظر داشته باشید که تغییر ظاهر بینی شما چگونه می تواند بر حرکت سایر اعضای صورت شما مانند چشم ها، دهان و چانه شما تاثیر بگذارد.
روش انجام جراحی بینی یا رینوپلاستی:
جراحی بینی یا رینوپلاستی معمولا  از 90 دقیقه تا 3 ساعت و در هر جایی انجام می گیرد. اغلب اوقات متخصص بیهوشی از بیهوشی عمومی استفاده می کند تا شما برای انجام این عمل به خواب بروید، با این حال می توانند از بی حسی موضعی به همراه داروهای آرام بخش نیز استفاده کنند. پس از تمام شدن جراحی، ممکن است مجبور باشید برای 1 یا 2 شب در بیمارستان بستری شوید.
1. داشتن رضایت:
قبل از انجام جراحی، با جراح خود ملاقات می کنید تا فرم رضایت را امضا کنید. این کار ممکن است در جلسه مشاوره، قبل از عمل و یا در روز عمل شما اتفاق بیفتد. اگرچه ممکن است از خطرات و عوارض آن آگاه باشید، اما توصیه می کنیم قبل از امضای رضایت نامه، فرم رضایت نامه را به طور کامل بخوانید. جراح شما ممکن است از یک نشانگر برای ترسیم بعضی خطوط  بر روی بینی شما استفاده کند و همچنین ممکن است برای گرفتن تعدادی عکس، قبل و بعد از جراحی از شما اجازه بگیرد.
2. بیهوشی:
شما در روز جراحی با متخصص بیهوشی خود ملاقاتی خواهید داشت. آنها ممکن است تصمیم بگیرند از یک بیهوشی عمومی استفاده کنند تا در طول جراحی، بخوابید و یا ممکن است تصمیم بگیرند که از بی حسی موضعی به همراه آرام بخش استفاده کنند. انتخاب نوع بیهوشی، در طول جلسات مشاوره اولیه شما انجام می شود. اگر از بیهوشی عمومی استفاده کنند، ممکن است بعد از مدتی احساس خواب آلودگی کنید.
3. برش:
جراح می تواند با استفاده از روش جراحی باز یا بسته، جراحی زیبایی بینی را انجام دهد. جراح در جلسه مشاوره و در هنگام معاینه شما، تصمیم می گیرد که کدام روش، بهترین و مناسب ترین روش برای بینی شما می باشد.
جراحی بینی یا رینوپلاستی بسته:
در جراحی بینی یا رینوپلاستی بسته، جراح برش هایی را در داخل هر کدام از سوراخ های بینی شما ایجاد می کند که از طریق آن جراحی را انجام می دهد. مزیت این روش این است که پس از جراحی، ورم کمتری دیده می شود و  هیچ جای زخم قابل مشاهده ای وجود ندارد.
جراحی بینی یا رینوپلاستی باز:
در جراحی بینی یا رینوپلاستی باز، جراح برش هایی را در داخل سوراخ های بینی ایجاد می کند و برش دیگری را در خارج بینی و در امتداد کلوملا که ناحیه پوستی بین سوراخ های بینی شما است ایجاد می کند. مزیت این روش این است که بیشتر باعث تغییر شکل بینی می شود که ممکن است با روش جراحی بینی یا رینوپلاستی بسته امکان پذیر نباشد. این روش زمانی که می خواهید کادر بینی خود را افزایش دهید، بسیار مفید است.
پیوند و ایمپلنت:
جراحان همیشه در تمام جراحی های جراحی بینی یا رینوپلاستی، نیازی به استفاده از پیوند یا ایمپلنت ندارند. با این حال، ممکن است برای درست کردن   بینی در جراحی بینی یا رینوپلاستی افزایشی از پیوند و یا ایمپلنت استفاده کنند. پیوند، زمانی است که جراح از بافت بدن خود شما استفاده کرده و آن را به قسمت های دیگری از بدن شما منتقل می کند. برای جراحی بینی یا رینوپلاستی، ممکن است غضروف را از گوش ها یا استخوان ران، آرنج یا جمجمه برای ساختن بینی، بردارند. این بدان معنی است که پیوند از بافت بدن خود شما تشکیل می شود. بنابراین، احتمال کمتری وجود دارد که بدن آن را رد کند. با این حال، این خطر وجود دارد که با گذشت زمان تا حدودی جذب شده و یا کوچک شود.
در برخی موارد، بافت بدن شما ممکن است بسیار کوچک یا ضعیف باشد و نتواند از تغییراتی که شما برای روند کار خود می خواهید، پشتیبانی کند . در نتیجه، جراح ممکن است استفاده از یک ایمپلنت مصنوعی را انتخاب کند . این ایمپلنت ها از مواد مورد تائیدی مثل سیلیکون یا Gore-Tex  ساخته شده  اند و دارای این مزیت هستند که با گذشت زمان، کوچک  نمی شوند و یا تغییر نمی کنند.
4. بستن برش ها:
در مرحله بعد، جراح از بخیه برای بستن برش ها استفاده می کند. علاوه بر این،هر دو سوراخ  بینی را با استفاده از پانسمان می بندند و از یک اسپلینت برای نگه داشتن بینی در موقعیت جدید خود استفاده می کنند.
5. برگشتن به بخش عمومی:
سرانجام، پس از تمام شدن جراحی، پرسنل پزشکی شما را به بخش بر می گردانند. اگر از بیهوشی عمومی استفاده کرده باشید، به تدریج از خواب بیدار می شوید و ممکن است چند ساعت حالت خواب آلودگی داشته باشید. بسته به روند بهبودی، می توانید بعد از 1 یا 2 روز  بستری بودن در بیمارستان، به خانه برگردید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 861



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional