کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


دلایل خارش گوش:


در حالی که گوش های شما نسبت به اعضای دیگر بدن تان کوچک است اما درون آنها پر از تارهای حساس عصبی می باشد. در نتیجه، گوش ها ممکن است در معرض خارش قرار بگیرند. اگر گوش شما بیش از حد معمول حساس باشد ممکن است بیشتر در معرض خارش قرار بگیرد. خارش گوش حتی ممکن است نشان دهنده ی یک بیماری نهفته باشد. شما می توانید به وسیله ی درک برخی از علل خارش گوش، نحوه ی پیدا کردن یک عامل تسکین دهنده را برای خارش مزمن مشخص کنید. در ادامه با بخش مقالات گوش و حلق و بینی کلینیک مروستی همراه ما باشید
دلایل خارش گوش چیست؟
خشکی پوست
اگر گوش شما به اندازه ی کافی جرم تولید نکند، پوست گوش خشک شده و خارش ایجاد می کند. جرم گوش اثرات روان کننده دارد و عدم وجود آن باعث می شود که شما چیزی به نام خارش گوش را تجربه کنید یا حتی ممکن است گوش شما پوسته پوسته شود.
اگزمای کانال گوش:
این اتفاق زمانی می افتد که پوست اطراف گوش و داخل آن ملتهب شده باشد. این شرایط می تواند نتیجه ی آلرژی باشد (به عنوان مثال آلرژی به محصولات آرایشی یا فلزات مانند گوشواره) .یک نوع دیگر اگزما، اگزمای شنیداری است که دلایل ناشناخته ای دارد.
گوش درد (عفونت گوش)
عفونت گوش می تواند موجب گوش درد و همین طور خارش گوش بشود. این نوع عفونت بیشتر در اوتیت (گوش درد) خارجی و گوش درد ناشی از غواصی (شرایطی که در آن کانال گوش خارجی عفونی خواهد شد) مصداق دارد. عفونت همچنین می تواند منجر به تورم و التهاب بشود.
استفاده از سمعک:
سمعک ها می توانند موجب جمع شدن آب در درون گوش شده یا خود سبب به وجود آمدن یک واکنش آلرژیک بشوند. سمعک هایی که به درستی متصل نشده اند نیز می تواند به مناطق خاصی از گوش که سبب خارش می شود فشار وارد کنند.
بیماری پسوریازیس یا صدفک:
پسوریازیس یک شرایط پوستی را ایجاد می کند که باعث می شود جوش های قرمز رنگ روی پوست گسترش پیدا کند. پسوریازیس بیشتر روی قسمت های قابل مشاهده ی بدن مثل زانوها ایجاد می شود اما ممکن است در داخل گوش نیز ایجاد شود.
چه زمانی باید به دنبال راه هایدرمانی برای خارش گوش  باشیم؟
اگر با تخلیه شدن خون یا مایعات از گوش مواجه شدید یا به طور ناگهانی احساس کردید که شنوایی شما کاهش پیدا کرده فورا باید به دنبال راه های درمانی بروید. اگر خارش گوش شما با گذشت زمان و مراقبت های خانگی بهبود نیافت یک قرار ملاقات با دکتر خود ترتیب دهید.
دکتر شما گوش هایتان را معاینه کرده و برای تشخیص دلایل بالقوه احتمالا یک سابقه ی پزشکی از شما خواهد گرفت .این کار به او کمک می کند که هر گونه جوش آشکار مثل قسمت هایی از بدن که دچار اگزما شده اند را تشخیص دهد. دکتر شما ممکن است هنگام معاینه متوجه شود که جرم گوش شما بیشتر از حد معمول شده یا بسیار نزدیک به پرده ی گوش است که همین می تواند باعث خارش گوش بشود. او احتمالا از شما سوال می کند که چه زمانی نشانه ها گسترش پیدا کرده و درباره ی هر گونه علایم همراه  دیگر مانند تب سوال می کند تا بتواند به دقت دلایل بیماری شما را اشاره کند.
خارش گوش چگونه درمان می شود؟
خارش گوش معمولا به دلیل یک ترک در پوست گوش ایجاد می شود.این ترک با مشکلاتی در روانکاری جرم گوش، تولید آب اضافی در گوش، و باقی ماندن ذرات خارجی در گوش همراه است. راه های درمانی معمولا به دنبال این است که این ترک را از بین ببرد. اگر خارش گوش شما ناشی از واکنش های آلرژیکی باشد، از مصرف هر گونه محصولات آرایشی که می تواند به طور بالقوه موجب التهاب شود خودداری کنید.این محصولات شامل گوشواره ی جدید یا محصولات آرایشی دیگر می شود.

1  |  دکتر طاهریان  |  بازدید: 1226



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional