کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


دلایل مشترک ملاسما:


در اینجا دلایل شایع این بیماری آورده شده است:
عوامل ژنتیکی:
این یکی از شایع ترین دلایل است. اگر ملاسما دارید، احتمالاً فرزندان شما به این بیماری مبتلا می شوند. اگر به دلیل عوامل ژنتیکی به ملاسما مبتلا شده اید، برای درمان آن به زمان زیادی نیاز خواهید داشت.
اختلال رنگدانه پوست:
ملانین رنگدانه تیره ای است که رنگ پوست را تشکیل می دهد. هنگامی که ملامین بیش از حد تولید می شود و به طور ناهموار توزیع می شود، باعث اختلال رنگدانه های پوستی می شود. هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب، میزان ملامین افزایش می یابد و رنگ پوست تیره ایجاد می کند. صورت شما بیشترین آسیب را خواهد دید. به همین دلیل است که افراد اغلب در معرض آفتاب غالباً ملاسما زیادی دارند.
اختلال هورمونی:
اختلالات هورمونی می تواند در هر زمان، در دوره های قاعدگی یا در دوران یائسگی رخ دهد. بسیاری از افراد می دانند که استفاده طولانی مدت از داروهای ضد بارداری خوراکی می تواند باعث اختلالات هورمونی شود. نه تنها این، استرس و بارداری نیز باعث این بیماری می شوند. تغییرات هورمونی بدن را برای تولید ملانین بیشتر تحریک می کند و باعث ایجاد ملاسما می شود.
استفاده از محصولات مراقبت از پوست با کیفیت پایین:
بسیاری از افراد از محصولات مراقبت از پوست با خاصیت سفیدکننده پوست به سرعت استفاده می کنند. آن ها می توانند پوست شما را سفید کنند، اما در عین حال باعث شوند پوست بسیار ضعیف و حساس شود. در آن زمان، پوست مستعد نور خورشید و سایر عوامل محیطی مانند دود و گرد و غبار است. جای تعجب نیست که ملاسما بعد از استفاده از این نوع محصولات روی پوست شما ظاهر شود.
کمبود مواد مغذی:
پوست نیز جزئی از بدن است، بنابراین برای احیاء نیاز به مواد مغذی کافی نیز دارد. اگر رژیم غذایی شما خیلی مغذی نباشد، پوست شما کسل و ضعیف خواهد شد. علاوه بر این، خوردن غذاهای چرب و نوشیدن زیاد الکل همچنین باعث می شود پوست شما از همین وضعیت رنج ببرد. سپس، تشکیل ملاسما اجتناب ناپذیر است.
کمبود خواب:
خواب دیر نه تنها برای سلامتی شما بلکه برای پوست شما نیز مضر است. شب زمان استراحت و بازسازی پوست است. اگر مانع این فرآیند شوید، ملاسما به راحتی شکل می گیرد و پخش می شود.
از ضد آفتاب استفاده نکنید:
همانطور که می دانید پرتوهای UVA و UVB دشمن پوست هستند. آن ها پوست را تحریک می کنند تا ملامین بیشتری تولید کند. قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون استفاده از ضد آفتاب باعث تحریک ملاسما در شکل گیری و بدتر شدن آن می شود.
ملاسما:
به طور منظم سلول‌های مرده پوست را از بین نبرید.
لایه برداری پوست بخش مهمی از روند مراقبت از پوست است. اگر غالباً این کار را نکنید، سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و پوست را بسیار ضعیف و زبر می کنند. این فرصتی برای ظهور و پخش ملاسما ایجاد می کند.
خشکی:
یکی از شایع ترین دلایل ملاسما، خشکی پوست است. برخی از بیماری ها می توانند باعث این امر شوند. نوشیدن آب کافی همچنین باعث خشک شدن پوست و ملاسما می شود. اگر فردی هستید که اغلب دچار استرس می شوید، در نتیجه اغلب با این وضعیت روبرو خواهید شد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 636



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional