کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


دندانپزشک خوب:


مراقبتهای دندانی تنها برای حفظ زیبایی لبخند و سلامت دهان اهمیت ندارد بلکه برای سلامت عمومی بدن نیز تا حد زیادی به سلامت دهان وابسته است. امروزه بسیاری از مردم مشکلات دندانی زیادی را تجربه میکنند از عفونت لثه، دندان درد و خونریزی لثه گرفته تا درمان ریشه و کارهای دیگر. کارشناسان توصیه اکید دارند که برای حفظ سلامت دهان و دندان باید مرتب به دندانپزشک مراجعه کنید تا از بروز هر مسئله دندانی زود اطلاع پیدا کنید. خوشبختانه به راحتی میتوانید دندانپزشکی در محل زندگی خود پیدا کنید که درمانهای دندانی متداول را ارائه میکند. اما برخی از کارهای دندانی نیاز به دقت و دانش بالایی دارند تا درست و کامل درمان شوند. متداولترین دلایل مراجعه مردم به دندانپزشک عبارت است از پوسیدگی دندان، تشخیص و درمان مشکلات دندان و لثه، پر کردن دندان، جراحی برای پیشگیری از بیماریهای لثه، ترمیم شکستگی یا لب پر شدن دندان و جایگزینی دندان از دست رفته. هر درمان دندانی اگر به درستی صورت نگیرد، میتواند به عوارض بعدی و حتی درمانهای بیشتر و پیچیده تر منجر شود بنابراین پیدا کردن دندانپزشک حرفه ای و مجرب یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت درمان است.
چگونه دندانپزشک خوب پیدا کنیم؟
برای پیدا کردن دندانپزشک خوب چند فاکتور را باید در نظر داشته باشید:
تجربه در حوزه مورد نظر: بیشتر دندانپزشکها در ارائه خدمات عمومی تجربه دارند اما برای دریافت بهترین مراقبت و درمان دندان باید به دنبال دندانپزشکی باشید که در برخی زمینه های دندانپزشکی تخصص ویژه ای داشته باشد. برخی دندانپزشکها دوره های ویژه ای را آموزش می بینند تا تکنیکهای پیشرفته تری برای درمان دندانپزشکی یاد بگیرند و برای درمان بیماران استفاده کنند. دندانپزشکی نیز همانند هر رشته علمی دیگر هر روز در حال پیشرفت و نایل شدن به دستاوردهای جدید است (به خصوص در مورد روشهای جراحی) بنابراین به دنبال دندانپزشکی باشید که در زمینه مد نظر شما آموزشهای ویژه دیده باشد و روشهای جدید را استفاده کند تا مطمئن باشید از به روز ترین درمانهای دهان و دندان برای شما استفاده میکند به خصوص در موارد جراحی که در روشهای سنتی همراه با درد و خونریزی و خطرات مربوط به آن است. در مورد دندانپزشک از دیگران سوال کنید: اگر میخواهید دندانپزشکی را به عنوان دندانپزشک همیشگی خود انتخاب کنید و همیشه به او مراجعه کنید، بسیار مهم است که در باره او تحقیق کنید. برای این منظور از تعدادی از بیماران دندانپزشک مورد نظر خود (صرف نظر از تجربه شخصی) سوال کنید. بهتر است از بیمارانی سوال کنید که یک برنامه درمانی را دنبال کرده اند. با این کار شناخت بهتری از دندانپزشک پیدا میکنید. سعی کنید با برخی از متداولترین درمانهای دهان و دندان آشنا شوید تا بهتر بتوانید درباره مشکل دقیق بیماران دیگر و کارایی درمانشان اطلاعات کسب کنید.
کارکنان خوش برخورد: انتخاب دندانپزشک صرفا بر پایه تجربه و تخصص کافی نیست بلکه باید مطمئن شوید کارکنان او نیز خوش برخورد و مناسب هستند. انتخاب دندانپزشکی که کارکنان مجرب و خوبی دارد به شما اطمینان میدهد نه تنها بهترین درمان را دریافت میکنید، بلکه هر سوال یا نگرانی درباره خدمات و درمان داشتید میتوانید بپرسید و در طی مراجعاتتان، چیزی از قلم نمی افتد.
تجهیزات مطب: با فناوریهای جدید دندانپزشکی دقت درمان و راحتی بیمار افزایش یافته است و درمانها کم تهاجمی تر، سریعتر و موثرتر شده اند اما باید مطمئن شوید دندانپزشک شما نیز از این تجهیزات استفاده میکند. سوالات خود را آماده کنید: هنگامی که دندانپزشکی را انتخاب کردید، تعدادی سوال نیز آماده کنید تا بپرسید مثلا سوالاتی درباره پوشش بیمه، ساعات کار، رسیدگی به فوریتهای درمانی و از این قبیل.

1  |  شفاگستر  |  بازدید: 1001



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional