کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


روغن هسته انگور:


يكي از روغن‌هايي كه بسيار مورد توجه قرار گرفته، روغن هسته انگور است. اين روغن از نظر بسياري از كارشناسان تغذيه، خواص بسيار زيادي دارد و يك روغن مفيد براي سلامتي بدن محسوب مي‌شود. اگر قصد خريد روغن هسته انگور را داريد، بايد بدانيد كه اين روغن، چندان ارزان قيمت نيست. دليل گران بودن روغن هسته انگور، به توليد آن برمي‌گردد چون براي تهيه و توليد روغن هسته انگور، بايد از مقدار زيادي انگور استفاده كرد و به همين دليل اين نوع روغن، به نسبت ساير روغن‌هاي موجود در بازار، گران‌تر است. تشخيص اصل بودن روغن هسته انگور كار چندان راحتي نيست.
روغن هسته انگور، زرد مايل به سبز است و طعم مطبوعي دارد ولي تا زماني كه در روغن را باز نكنيد، به اين ويژگي‌ها پي نخواهيد برد چون بسياري از توليدكنندگان، اين روغن‌ها را در ظروفي مي‌ريزند كه معمولا تيره رنگ هستند. روغن هسته انگور بايد مانند ساير روغن‌ها در جايي قرار بگيرد كه نور چنداني به آن نمي‌تابد، پس اگر به فروشگاهي رفتيد كه روغن‌هاي هسته انگور در معرض تابش نور آفتاب بودند يا احساس كرديد محل نگهداري روغن‌ها گرم است، از خريد چنين روغن‌هايي اجتناب كنيد. روغن‌ هسته انگور، در داخل كشور نيز توليد مي‌شود و نوع وارداتي آن هم در بازار موجود است.
شايد تصور كنيد كه نوع وارداتي، كيفيت بيشتري دارد، درحالي‌كه خارجي بودن اين نوع از روغن‌ها، دليل بر مرغوب بودن آنها نيست. اگر حتما اصرار داريد كه روغن هسته انگور خارجي بخريد، برچسب اصالت كالا و نشان سازمان غذا و دارو، حتما روي بسته‌بندي وجود داشته باشد.
براي خريد روغن هسته انگور توليد داخل، نگراني چنداني وجود ندارد و داشتن پروانه بهداشت، نشان سازمان غذا و دارو و… روي بسته‌بندي، نشان‌دهنده سلامت و بهداشت روغن هسته انگور است. تا جايي كه مي‌توانيد از خريد چندبطري‌روغن هسته انگور و نگهداري آن در خانه بپرهيزيد چون درصورت عدم‌نگهداري درست، كيفيت اين نوع روغن‌ها تاحدودي كاهش پيدا مي‌كند. بهتر است به اندازه نيازتان از اين نوع روغن‌ها خريداري كنيد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 359



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional