کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


سرماخوردگی با قرص آلتادین دینه:


یکی از بیماری های شایع که بیشتر افراد در معرض ابتلا به آن می باشند، سرماخوردگی است. این بیماری باعث بروز التهاب در دستگاه گوارش، گلو درد و سرفه های مزمن می شود. سرماخوردگی علل مختلفی دارد و انواع ویروسها ممکن است باعث بروز این عارضه شوند. به همین دلیل علائم سرماخوردگی بسیار متفاوت می باشد. به طور میانگین هر فرد بزرگسال در طول سال 2 تا 4 بار به سرماخوردگی مبتلا می شود. اما طول مدت درمان این بیماری معمولا بین 7 تا 10 روز می باشد و پس از آن بدن بهبود می یابد. اما ممکن است شدت سرماخوردگی حاد و باعث عفونت دستگاه تنفسی فوقانی و حتی ریه شود و روند درمان آن بیش از 10 روز باشد که در این صورت فرد باید به پزشک مراجعه کند.
علائم سرماخوردگی:
شروع نشانه های سرماخوردگى یک تا سه روز بعد از قرار گرفتن در معرض ویروس سرماخوردگى است. شایع ترین علامت این بیماری آبریزش از بینى است. عفونت دستگاه تنفسی فوقانی بر اساس قسمت‌هایی از بدن که بیشتر دچار عفونت می‌شوند، دسته‌بندی می‌گردند، که سرماخوردگی عمدتاً بینی، سینوس‌ها، سینوزیت گلو (فارنژیت) و همچنین یک یا هر دو چشم را با التهاب ملتحمه تحت تأثیر قرار می‌دهد. علائم بیماری معمولاً به واکنش دستگاه ایمنی بدن بیشتر مرتبط هستند تا به توانایی بافت‌هایی که با ویروس مقابله می کنند. تشخیص بیماری سرماخوردگی از آنفلونزا بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است، در آنفلوآنزا علائمی مانند سردرد، درد عضلات و تب شدت بیشتری دارند که البته در سرماخوردگی‌های شدید هم به همان شکل است.
همچنین ممکن است در شروع دوره عفونت، فرد دچار خارش یا درد گلو، احتقان و گرفتگى بینى، بدن درد یا سردرد خفیف شود ودرادامه ی سیربیمارى ترشحات بینى غلیظ تر گردند. دیگر نشانه های سرماخوردگى، عطسه کردن، آبریزش از چشم،  سرفه، تب ملایم، خستگى خفیف هستند.
چه افرادی در معرض سرماخوردگی قرار دارند :
کلیه انسان ها در معرض این بیماری قرار دارند اما کودکان به طور خاص بیشتر در معرض بروز سرماخوردگی هستند زیرا نسبت به اغلب ویروس‌هاى عامل سرماخوردگى هنوز مقاومت کسب نکرده‌اند. اما یک دستگاه ایمنى نابالغ تنها دلیل این آسیب پذیرى کودکان به سرماخوردگى نیست. کودکان معمولا زمان زیادى را با هم سن های خود دیگر مى گذرانند و خیلى اوقات در شستن دستهایشان دقت نمى کنند. به همین دلیل به راحتى ویروس سرماخوردگى وارد بدن آنها مى شود.
هم بزرگسالان و هم کودکان در پاییز و زمستان که کودکان در مدارس هستند و اغلب، افراد مدت زیادى را داخل خانه مى گذرانند به سرماخوردگى حساسترند.  با افزایش سن و ایجاد ایمنى در بدن نسبت به بسیارى از ویروس هاى عامل سرماخوردگى احتمال سرماخوردگى نسبت به دوران کودکى کاهش می یابد، اما در مواردى نیز احتمال خطر افزایش مى یابد:
گذراندن بیشتر اوقات در فضاهاى دربسته و در تماس نزدیک با افراد دیگر در طول پاییز و زمستان.
داشتن آلرژى که مجارى بینى را گرفتار کند.
درستى هیچکدام از باورهاى عامه در مورد عوامل زمینه ساز سرماخوردگى؛ مثلاً بیرون رفتن از خانه با موهاى خیس یا باد سرد خوردن و… تا به حال به اثبات نرسیده است.
چگونه بیماری های سرماخوردگی و آنفلوانزا مبارزه کنیم؟
فواید شگفت انگیز قرص مکیدنی آلتادین دینه برای سرماخوردگی :
یکی از دغدغه های مردم و افراد مبتلا به سرماخوردگی درمان سریع و بدون عوارض ویروس سرماخوردگی می باشد. قرص آلتادین شرکت دینه با خواص درمانی شگفت انگیز خود خشکی و التهاب  مخاط گلوو دهان را بهبود و موجب تسکین دردهای گلو و سرفه های مزمن می شود که درمان و بهبود سرماخوردگی را تسریع می بخشد. این قرص مکیدنی هم چنین با خاصیت خلط آوری در تسکین سرفه نیز بسیار موثر است.
موارد مصرف قرص مکیدنی آلتادین دینه :
این قرص برای افرادی که به بیماری سرماخوردگی مبتلا شده اند بسیار مفید و سودمند است. هم چنین افرادی که دارای دردهای زیر نیز می باشند باید از این محصول استفاده کنند :
– التهاب ها، تحريکات و خشکي مخاط گلو و دهان
– برونشیت
– سرفه هاي تحريکي ناشي از افزايش ترشحات دستگاه تنفسي فوقاني
– گلودردهای غیر عفونی
مواد تشکیل دهنده ی قرص آلتادین دینه :
قـرص گیاهی آلتـاديـن از 220 میـلـی گــرم  گلهای گيــاه ختمــی (Althaea officinalis )، 15میلی گرم عصاره تـام شیرین بیان(Glycyrrhiza glabra) و 2 میلی گرم اسانس نعنا (Mentha piperita) تهيه شده است که حاوی مواد ضد التهاب گلیسیریزین ، فلاوونویید، موسـيلاژ، اسانـس و ترکیباتی مانند آسپاراژيـن، بتائيـن، لسيتـين، صمـغ و مقـداري مـواد چرب مي بـاشد. هر قرص آلتادین به میزان 2.5 میلی گرم پلی فنل تام بر مبنای پیروگالل اسـتاندارد شده است.
اثر درمانی قرص آلتادین دینه :
این قرص به دلیل گیاهی بودن هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. قرص میکدنی آلتادین دینه ، به علت دارا بودن موسیلاژو سایرمواد موثره موجود در آن، دارای اثر خلط آور و نرم کننده می باشند که با ایجاد لایه ای موسیلاژی و مرطوب در مخاط گلو از گسترش تحریکات جلوگیری می کنند. گلیسیریزین موجود در عصاره ی شیرین بیان نیز واجد آثار نرم کنندگی، ضد سرفه، خلط آور و ضد التهاب است.  اسانس نعنا دارای اثرات ضد میکروبی بوده و در بهبود طعم و بوی قرص موثر است.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 658



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional