کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


سوالات متداول ایمپلنت گونه:


آیا وجود پروتز در کاشت گونه حس می شود؟
در ابتدا، برخی از بیماران وجود پروتز در عمل ایمپلنت را حس می کنند، با این حال بعد از گذشت چند ماه این حس به کلی برطرف می شود و وجود این ماده برای بیمار طبیعی می شود. میزان درجه این احساس نیز بستگی به این دارد که پروتز های سیلیکونی در منفذی در بافت صورت قرار دارند و یا در استخوان کار گذاشته شده اند.
چگونه بهترین گزینه را برای گونه گذاری انتخاب کنیم؟
برای انتخاب بهترین و مطمئن ترین روش مناسب گونه گذاری با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما قادر است، با توجه به آناتومی صورت، بودجه، هدف و خواست شما بهترین روش را پیشنهاد کند.
اگر فردی تحت عمل جراحی کاشت گونه قرار بگیرید، احتمال زخم شدن صورت وجود دارد؟
عمل جراحی تهاجمی است. بنابراین، هنگام ایجاد برش همیشه احتمال زخم وجود دارد. اما در مورد جراحی کاشت گونه، بیش تر روش ها از طریق دهان انجام می شود، به همین دلیل زخم کاملا پنهان است. در شکاف های زیر چشم که توسط جراح ایجاد می شود، احتمال زخم شدن وجود دارد که آن نیز توسط مژه ها مخفی می شود.
آیا می توان جراحی کاشت گونه را با دیگر جراحی های صورت انجام داد؟
بله. انجام دیگر جراحی های صورت همزمان با جراحی کاشت گونه متداول است. جراحی هایی چون جراحی پلک، جراحی بینی، ایمپلنت چانه یا لیفت پوست صورت که باعث جوان سازی مضاعف فرد می شود.
کدام یک از پرکننده های پوستی بهترین نتیجه را برای تقویت گونه دارند؟
جراح با توجه به نیازها، خواسته و اهداف بیمار بهترین و مناسب ترین پرکننده ها را انتخاب می کند. بطور کلی، در ابتدا، پرکننده های هیالورونیک مانند تزریق جوودرم بعنوان یک روش ایمن و اصولی به بیماران پیشنهاد می شود، پرکننده کلسیم هیدروکسیی آپاتیت مانند رادیس که حجم دهنده فوری است، و اسید پلی ال لاکتیک مانند اسکالپترا که جز پرکننده هایی است که بتدریج و بعد از یک دوره درمان گونه ها را برجسته می کند.
ایمپلنت گونه یا کاشت گونه چیست؟
نتیجه:
سه روش اصلی تقویت گونه ها تزریق پرکننده ها( ژل)، پیوند بافت چربی یا انتقال چربی و کاشت گونه است. هر کدام از این شیوه ها مزایا و مضراتی را دارند و با توجه به همین ویژگی ها و نیاز بیماران یکی از این روش ها انتخاب می شود.
تزریق پرکننده ها یا تزریق ژل یک روش ارزان با تاثیر سریع برای تقویت گونه ها است که زمان استراحت بعد از تزریق کوتاه می باشد و همچنین عوارض چندانی در این روش مشاهده نمی شود. گفته شده است، نتایج حاصل از این روش موقتی است و مرتبا نیاز به تمدید دارد و همین امر عامل صرف هزینه و وقت می شود.
در روش پیوند بافت های چربی یا انتقال چربی، از بدن خود شخص چربی برای تقویت گونه ها استخراج می شود. این شیوه یک روش طبیعی تر برای تقویت گونه های لاغر فراهم می کند و ماندگاری بیش تری دارد. با این حال، سطح برجسته شدن گونه ها نسبت به کاشت گونه کم تر است. تزریق چربی هزینه بیش تری از دیگر شیوه ها دارد.
در کاشت گونه یا ایمپلنت گونه از مواد ایمن برای بدن مانند سیلیکون ها استفاده شده است که نتایج آن به طرز قابل توجه ای طولانی مدت می باشد. در این شیوه زمان بهبود و هزینه های آن با روش پیوند بافت چربی قابل قیاس است و به نظر می آید کاشت گونه یک راه حل ایده آل برای گونه های لاغر و ضعیف است. بنابراین، عوارض آن که شامل از بین رفتن حساسیت عصب گونه ها می شود را نیز باید در نظر گرفت. انتخاب شیوه گونه گذاری باید با در نظر گرفتن تمام عوامل باشد. همچنین، برای انتخاب بهترین روش متناسب با هدف و انتظارات خود حتما با پزشک مشورت کنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 973



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional