کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


شیر الاغ و جوان سازی پوست:


یکی از نوشیدنی های طبیعی و قدیمی برای جوان سازی و حفظ زیبایی پوست شیر الاغ است که علاوه بر جوان سازی پوست به کاهش بروز بیماری ها در بدن انسان کمک می کند و از این ماده برای تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.در برخی از مراکز مراقبتهای پوست و زیبایی وان هایی پر از شیر الاغ وجود دارد که برای جوانسازی پوست از آن استفاده میشود. اما استفاده از شیر الاغ موضوع جدیدی نیست و پیشینه طولانی در تاریخ دارد. استفاده از شیر الاغ برای مصارف زیبایی همچنان مورد توجه است و برخی شرکت ها از آن کرم یا صابون تهیه می کنند.
قدیمی ترین مدارک به دست آمده نشان می دهد که از ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح شیر الاغ مورد استفاده بوده است، به طوریکه کتیبه های مصر باستان این موضوع را تأیید می کنند. شیر الاغ بعد از عصر رنسانس به شهرت علمی دست یافت و خواص آن از نظر علمی ثابت شد.
گفته میشود که کلئوپاترا، ملکه مصر، زیبایی و طراوت پوست خود را با استحمام در وان پر از شیر الاغ حفظ می کرد. این کار مستلزم دوشیدن ۷۰۰ الاغ در روز بود.
رومیان باستان از شیر الاغ برای مصارف درمانی استفاده می کردند. پوپیا همسر نرون امپراتور روم برای حفظ زیبایی و درخشندگی پوستش از شیر الاغ استفاده می کرد. میسالینا همسر امپراتور کلودیوس اول ( از ۱۰ قبل از میلاد تا ۵۴ میلادی حکمرانی می کرد) از قطعه های خیس خورده نان با شیر الاغ به عنوان ماسک صورت استفاده می نمود.
فرانسوای اول پادشاه فرانسه به توصیه یک پزشک اهل قسطنطنیه از شیر الاغ برای درمان بیماری های خود بهره می جست، او ادعا می کرد که نوشیدن شیر الاغ باعث بهبود حال او شده است.
پولین بناپارت خواهر ناپلئون با شیر الاغ حمام می گرفت. او به دلیل کمبود الاغ در آن زمان با انتقادات بسیاری مواجه شد.
در قرن نوزدهم فروشندگان الاغ با تعداد زیادی از الاغ ها در سراسر اروپا می چرخیدند و مردم را به خریدن شیر الاغ ترغیب می کردند. فقط طبقه ثروتمند می توانست از آن بنوشد. خانواده های فقیر این شیر را برای فرزندان بیمار و یا سالخوردگان از کار افتاده تهیه می کردند. در بیمارستان ها از شیر الاغ برای تغذیه نوزادان تازه متولد شده استفاده می شد.
بازاریابی برای شیر الاغ در اوایل قرن بیستم به منظور غذا دادن به کودکان یتیم خانه ها و مراکز نگهداری کودک و سالمند صورت گرفت. این رسم از ایتالیا، فرانسه، بلژیک، سوئیس و آلمان شروع شد.
موفقیت کنونی مزرعه دارانی که شیر الاغ تولید می کنند نشان می دهد که بسیاری از مردم هنوز هم بر خواص شیر الاغ باور دارند. امروزه شیر الاغ در تهیه وسایل آرایشی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و تأثیرات ملموس و شگرفی دارد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 666



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional