کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عدم تغییرات لیپوساکشن:


دانستن این نکته مهم است که اگرچه این روش درمانی با از بین بردن چربی های سرسخت می تواند به شما در رسیدن به یک فرم بدنی زیباتر کمک کند، اما نمی تواند به طور مستقیم چاقی، پوست شل، سلولیت یا علائم کشسانی را درمان کند.
چاقی:
لیپوساکشن به عنوان درمانی برای کاهش وزن طراحی نشده است. دلیل این امر محدودیت در میزان چربی تراشی است که جراح شما با اطمینان می تواند در طول عمل از یک ناحیه خارج کند. این بدان معنی است که کاندیداهای ایده آل قبل از جراحی باید در وزن مورد نظر خود باشند.
شُلی پوست:
اگر پوست شما کاملاً شل و غیرثابت است، لیپوساکشن نمی تواند این مسئله را معالجه یا معکوس کند. در واقع ممکن است بعد از اینکه جراح چربی را از آن ناحیه خارج کرد، ظاهر پوست را بدتر کند. درعوض، برش پوست روش مناسب تری برای این کار است. جراح شما می تواند همزمان با لیپوساکشن، یا جداگانه به عنوان روش دوم، برش پوستی انجام دهد.
سلولیت و علائم کش آمدگی:
لیپوساکشن باعث بهبود ظاهر سلولیت یا علائم کش آمدگی نمی شود. برای کاهش ظاهر آنها نیاز به روشی متفاوت دارید. بسیار مهم است که در مورد آنچه می خواهید از عمل جراحی به دست آورید، با جراح خود صادق باشید. انتخاب جراح اطمینان حاصل خواهد کرد که شما باتجربه ترین و واجد شرایط ترین فرد ممکن را برای عمل جراحی خود انتخاب کرده اید.
نحوه انجام لیپوساکشن:
یک روش لیپوساکشن می تواند بین 60 تا 180 دقیقه طول بکشد. ممکن است شما نیاز داشته باشید که یک شب در بیمارستان بمانید یا اگر عمل شما یک روزه باشد، ممکن است در همان روز مرخص شوید. این عمل شامل مراحل زیر است:
فرم رضایت:
شما نیاز به امضای فرم رضایت برای معالجه قبل از عمل دارید. این فرم به تشریح آنچه در این عمل مربوط می شود و خطرات و عوارض احتمالی ناشی از آن می پردازد. فرم را در روز عمل یا در زمان ملاقات قبل از عمل امضا خواهید کرد.
بیهوشی:
سپس جراح شما برخی از علائم را بر روی نواحی بدن شما که قصد جراحی دارید، ترسیم می کند. سپس روی میز عمل دراز خواهید کشید، پس از آن متخصص بیهوشی، به شما بیهوشی تزریق می کند. این شامل یک بیهوشی عمومی یا یک بی حسی موضعی با IV (آرام بخش) تزریقی خواهد بود. شما در طول مشاوره خود با یکی از جراحان خود صحبت خواهید کرد.
برش:
پس از انجام بیهوشی، جراح شما این عمل را شروع می کند. شما ممکن است یک روش لیپوساکشن خشک، مرطوب یا عمل به کمک فراصوت داشته باشید.
لیپوساکشن سنتی (خشک):
لیپوساکشن خشک نوعی روش سنتی است که انجام می شود. برای این عمل، جراح با ایجاد برش های کوچکی در پوست شروع می کند. سپس آنها یک لوله نازک و توخالی (به نام کانولا) را از طریق برش ها وارد می کنند. با استفاده از یک حرکت عقب و جلو، از این کانال ها برای جدا کردن چربی در زیر پوست استفاده می کنند. با جدا شدن چربی، خلاء قدرتمندی که به کانولا متصل است چربی شکسته شده را از بین می برد. این روش بسیار مؤثر است و به جراح شما اجازه می دهد تا در طی یک عمل بتواند نواحی بزرگ را نیز درمان کند. با این حال، بیشتر تهاجمی است و خطر خونریزی، کبودی و تورم بیشتری را به همراه دارد.
لیپوساکشن متورم (مرطوب):
یک روش لیپوساکشن مرطوب شامل استفاده از محلول “تورمی” است. این یک راه حل است که شامل مخلوطی از سرم نرمال سالین، بی حسی موضعی و آدرنالین است. در طی این تکنیک، جراح شما ابتدا این مخلوط را به قسمت درمانی تزریق می کند، سپس از یک کانولا کوچکتر (میکروکانولا) برای تجزیه و از بین بردن چربی استفاده می کند. سپس چربی شکسته شده را با استفاده از خلاء که به میکروکانولا وصل می شود  از بین می برد. روش لیپوساکشن مرطوب خطر خونریزی، کبودی و تورم کمتری را داراست. اگرچه این روش کم تهاجمی است، ممکن است طولانی تر از لیپوساکشن سنتی طول بکشد.
لیپوساکشن به کمک فراصوت:
جراح شما همچنین ممکن است از فراصوت برای انجام لیپوساکشن استفاده کند. این روش کمتر رایج بوده و از انرژی مافوق صوت برای تجزیه چربی و مایع کردن آن استفاده می کند. جراح چربی مایع را با خلاء موجود در کانولا از بین می برد. این تکنیک در مناطقی که چربی متراکم وجود دارد (به عنوان مثال گردن، شکم، چانه، زانو، ساق پا و مچ پا) به خوبی موثر است. با این وجود، گرمای امواج فراصوت، بیماران را در معرض خطر سوزش و زخم قرار می دهد. در طول مشاوره، جراح شما در مورد اینکه کدام یک از این روش ها برای شما و بدن بهتر است استفاده شود، بحث خواهد کرد.
بازگشتن به بخش:
بعد از اتمام عمل جراحی، شما برای بهبودی دوباره به بخش می روید. بسته به نحوه و سرعت بهبودی شما، در همان روز یا پس از یک شب در بیمارستان، به خانه باز خواهید گشت.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 769



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional