کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عسل مانوکا و التهابات پوستی:


عسل مانوکا یک ماده عالی است که می تواند به شما در مقابله با بسیاری از بیماری های زیبایی و پوستی کمک کند. استعمال این ماده چه به صورت خارجی و چه داخلی مفید است. علاوه بر این، ممکن است برای محافظت از زخم ها در برابر عفونت و ترغیب بهبود سریعتر آن ها نیز استفاده شود. بعلاوه، عسل مانوکا برای کاهش التهابات پوستی، درمان آکنه، آبرسانی پوست خشک، روشن شدن پوست های تیره، لکه ها، هاپیرپیگمنتاسیون و موارد دیگر مفید است.
عسل مانوکا چیست؟
عسل مانوکا نوعی عسل است که از بوته های گل مانوکا تهیه می شود این بوته ها در نیوزیلند و استرالیا یافت می شوند. عسل مانوکا از آنجایی که توانایی ضد باکتریایی بسیار قدرتمندی دارد، بیشتر از عسل معمولی خاصیت دارد. این ماده دارای خاصیت درمانی بیشتری است همچنین مغذی تر از عسل معمولی است. اگر می خواهید پوست سالم و زیبایی داشته باشید، می توانید از عسل مانوکا هم برای استفاده خارجی و هم برای مصرف داخلی استفاده کنید.
مزایای عسل مانوکا بر روی پوست:
خواص ضد التهابی عسل مانوکا:
عسل مانوکا پر از خواص ضد التهابی است که می تواند اثرات زخم را کاهش دهد. عفونت در جوش های سر سفید و جوش های سر سیاه از پاره شدن دیواره فولیکول که در آن عفونت رخ می دهد، ناشی می شود. این پارگی می تواند منجر به جای زخم شود. عسل مانوکا با به حداقل رساندن التهاب مرتبط با عفونت می تواند به تسریع بهبودی بدون ایجاد زخم کمک کند، همچنین بهبودی را افزایش می دهد، و باعث ترمیم بافت ها و کاهش اندازه زخم می شود. عسل مانوکا با محل زخم و یا آکنه مقابله  کرده و در جوان نگه داشتن پوست به عنوان یک ماده فوق العاده عمل می کند.
توانایی های ضد باکتری و ضد میکروبی:
عسل عادی از قبل توانایی ضد میکروب و ضد باکتریایی را دارد، اما عسل مانوکا حاوی غلظت بیشتری از آنزیم ها است، و این غلظت به افزایش قدرت آن در برابر میکروب ها کمک می کند. علاوه بر این به لطف مقدار قند آن باعث متوقف شدن رشد میکروب ها می شود.
آنتی اکسیدان ها:
رادیکال های آزاد به سلول های شما آسیب می رسانند، و این خود منجر به پیری زودرس و رشد تومور می شود. همچنین، آن ها از عوامل داخلی و خارجی مانند دود، اشعه ماوراء بنفش، غذاهای ناسالم، علف کش ها، اشعه و … ناشی می شوند. عسل مانوکا شامل آنتی اکسیدان هایی است که برای مبارزه با رادیکال های آزاد و محافظت از سلول های پوستی شما مفید هستند. آنتی اکسیدان ها همچنین به تغذیه پوست شما کمک می کنند.
خواص مرطوب کننده عسل مانوکا:
عسل مانوکا پوست شما را نرم و لطیف می کند زیرا این ماده به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند. همچنین با جذب و نگه داشتن رطوبت محیط می تواند مانع از خشکی بیش از حد پوست شود.
اثر شفابخشی محل زخم و سوختگی:
عسل مانوکا در تسکین و بهبودی سوختگی و زخم های روی پوست به طور طبیعی کمک می کند. این گیاه دارای خصوصیات ضد باکتریایی و ضد التهابی است که برای تسریع روند بهبودی، کاهش درد و ضد عفونی کردن زخم ها با افزایش رشد بافت مناسب هستند. جدا از آن، ویسکوزیته و خاصیت مرطوب کنندگی آن به عنوان یک سد محافظ کمک کرده و از این طریق از بروز عفونت جلوگیری می کند.
کمک به پاک سازی پوست:
به دلیل خاصیت ضد باکتریایی طبیعی، عسل مانوکا می تواند به پوست لکه دار کمک کند. این ماده پوست ملتهب را تسکین داده و لکه های پوستی را به دلیل خاصیت ضد التهابی قوی آن بهبود می بخشد. در کنار آن، از اسید آمینه هایی تشکیل شده است که می تواند به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک کند و این به نوبه خود، به پاکسازی منافذ پوست کمک می کند.
کند شدن علائم پیری:
عسل مانوکا می تواند ارتباط متقابل کلاژن را افزایش دهد و این باعث تحریک رشد کلاژن در سلول های پوست می شود. کلاژن سالم به معنای پوستی سالم، جوان، محکم است.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 704



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional