کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


علائم اصلی بیماری کرونا:


علائم این بیماری بستگی به نوع کروناویروس و میزان عفونت آن که تا چه اندازه جدی است، دارد..، ممکن است علائم شما شامل موارد زیر باشد:
آبریزش بینی
سردرد
سرفه کردن
گلو درد
تب
بی حالی
برخی از ویروس ها می توانند علائم شدید ایجاد کنند. عفونت ها ممکن است به برونشیت و ذات الریه تبدیل شوند، که باعث علائمی مانند آن می شوند:
تب، که در صورت وجود ذات الریه ممکن است بسیار زیاد باشد
سرفه با مخاط
تنگی نفس
درد هنگام نفس کشیدن و سرفه کردن.
چه کسی در معرض عفونت های کروناویروس است؟
هر کسی می تواند به عفونت کروناویروسی مبتلا شود، اما کودکان خردسال احتمال بیشتری دارد که به این ویروس مبتلا شوند. در ایالات متحده، عفونت ها در پاییز و زمستان بیشتر دیده می شود.
عفونت های کروناویروس چگونه گسترش می یابد؟
کرونا ویروس انسانی معمولاً از طریق یک فرد آلوده به دیگران منتقل می شود
با سرفه و عطسه
تماس شخصی مانند لمس یا دست دادن
لمس یک جسم یا سطحی که به این ویروس آلوده است، و زدن دست به صورت، چشم و دهان
به ندرت مدفوع (مدفوع)
با این حال احتمال انتقال بیماری در فضای باز بسیار محدود بوده و موارد انتقال انسان به انسان در مواردی رخ داده‌است که افراد به مدت طولانی در فضای بسته در کنار فرد بیمار بوده‌اند مانند افرادی که در بیمارستان‌ها با بیماران در ارتباط هستند. هنوز مشخص نیست که این بیماری نخستین بار از طریق جانوران به انسان منتقل شده‌است یا از طریق سطوح آلوده به ویروس.
منشأ ویروس:
هنوز منشأ این ویروس مشخص نیست اما پژوهشگران احتمال می‌دهند، این ویروس در اثر جهش در بدن جانوران یا پرندگان ایجاد شده باشد. عوامل مختلفی به عنوان منشأ این بیماری مطرح شده‌است که میمون و شتر از جمله آن‌ها هستند.
راهنمایی موثر برای جلوگیری از بیماری کرونا ویروس 2019 (2019-nCoV)  از منتقل کردن به افراد دیگر
این راهنمایی موقت براساس آنچه که در حال حاضر در مورد رمان کرونا ویروس 2019 (2019-nCoV) و انتقال سایر عفونت های تنفسی ویروسی شناخته شده است، پایه گذاری شده است.
شما باید فعالیت های خارج از خانه خود را محدود کنید، به جز مواقعی که نیاز به دریافت خدمات پزشکی دارید. به محل کار، مدرسه یا محل های عمومی نروید و از وسایل حمل و نقل عمومی یا تاکسی استفاده نکنید.
دیگر اعضای خانواده تان هم نباید با شما در ارتباط باشند. تا جایی که برایتان امکان دارد باید از یک حمام جداگانه نیز استفاده کنید. لازم نیست که اعضای خانواده تان، به منزلی دیگر بروند و می توانند در خانه ای که شما هستید، زندگی کنند. اما لازم است شما در اتاقی به حالت قرنطینه بمانید و استراحت کنید.
قبل از قرار ملاقات پزشکی، با منشی پزشکتان تماس بگیرید و به آنها بگویید که عفونت کروناویروس دارید یا تحت مراقبت ویژه هستید. تا اقدامات لازم را برای جلوگیری از آلوده شدن افراد دیگر انجام دهند.
شما باید هنگام حضور در اجتماع یا هر جایی که فرد دیگری نیز حضور دارد، ماسک بزنید. لازم است تمام افرادی که به هر نحوی مجبور هستند با شما ارتباط داشته باشند، ماسک بزنند.
هنگام سرفه یا عطسه، دهان و بینی خود را با یک دستمال بپوشانید. دستمال های استفاده شده را در سطل زباله مخصوص ریخته و بلافاصله دستان خود را حداقل به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویید.
دستان خود را مرتبا حداقل 20 ثانیه با صابون و آب بشویید. اگر صابون و آب در دسترس نیست و اگر دستان شما به وضوح کثیف نیست، می توانید از دستگاه ضدعفونی کننده دست استفاده کنید. از دست زدن به چشم، بینی و دهان خود با دست های شسته نشده خودداری کنید.
شما نباید لیوان، ظروف غذاخوری، حوله، ملافه یا وسایل دیگر را با دیگر اعضای خانواده تان به اشتراک بگذارید. پس از استفاده از این وسایل، باید آنها را به خوبی با صابون و آب بشویید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 714



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional