کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


علائم چین و چروک پوست:


چین و چروک خطوطی هستند که روی پوست شکل می گیرند. برخی از چین و چروک ها می توانند شکاف ها یا شیارهای عمیقی را ایجاد کنند. چین و چروک ها معمولا در اطراف چشم ها، دهان و گردن بیش از سایر قسمت های بدن نمایان هستند.
چه هنگامی به پزشک مراجعه کنید؟
اگر از ظاهر پوست تان نگرانید به متخصص پوست مراجعه کنید. متخصص، پوست شما را معاینه می کند و برنامه به خصوصی برای مراقبت از پوست تان در نظر می گیرد. گاهی متخصص پوست درمان های پزشکی چین و چروک را به شما ارائه می دهد. اگر چین و چروک پوست تان شما را اذیت می کنند، امروزه گزینه های درمانی زیادی در دسترس هستند که به شما کمک می کنند که آن ها را صاف کنید و کاری کنید که کمتر مشخص باشند. مصرف دارو، تکنیک های بازسازی سطح پوست، فیلر، داروهای تزریقی و جراحی در صدر درمان های موثر برای چین و چروک قرار دارند.
مواد غذایی التهاب آور:
هر آن چه در ظرف غذایتان هست می تواند سبب چین و چروک شود. کمی فکر کنید، شما روزانه ۳ وعده یا بیشتر غذا می خورید و اگر وعده های غذایی روزانه تان سرشار از مواد غذایی ای همچون روغن سبزیجات، مارگارین، گوشت قرمز، نان سفید، شکر و مواد غذایی فرآوری شده باشد، به پوست تان هیچ مزیتی نمی رسانید. این مواد غذایی می توانند سبب التهاب در بدن و افزایش تولید چین و چروک شوند.
طی پروسه ای به نام گلیکاسیون، شکر موجود در مواد غذایی با گلیسمیک به کلاژن و الاستین متصل می شود و سبب تضعیف کلاژن و الاستین می شود. برای پیشگیری از پیری زودرس، مواد غذایی ای را مصرف کنید که سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ و آلفا لینولنیک اسیدهایی (ALA) [همچون تخم کتان، روغن تخم کتان، آووکادو، سالمون و روغن زیتون] هستند. این مواد غذایی به پوست کمک می کنند که نرمی و انعطاف پذیری خود را حفظ کند. اطمینان حاصل کنید که در برنامه غذایی خود میوه ها و سبزیجات را هم می گنجانید. میوه ها و سبزیجات سرشار از زینک، سلنیوم، ویتامین C و بتاکاروتن هستند و به بدن در تولید کلاژن کمک می کنند (کلاژن به سفت نگه داشتن پوست کمک می کند). به علاوه، این مواد غذایی از بدن در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کنند. دو گزینه مناسب شامل فلفل دلمه ای قرمز و هویج هستند. اگر به این دو ماده غذایی علاقه ندارید می توانید به جای آن ها کلم بروکلی را امتحان کنید. تنها ۱ فنجان بروکلی ۱۰۰ درصد میزان پیشنهادی ویتامین C روزانه را فراهم می کند.
در آخر هم اطمینان حاصل کنید که به میزان کافی پروتئین دریافت می کنید. مطالعات نشان داده اند که عدم دریافت پروتئین به میزان کافی می تواند سبب پارگی، چین و چروک و ترک پوست شود. در هر وعده غذایی، حداقل یک ماده غذایی حاوی پروتئین (همچون تخم مرغ، گوشت گاو‌ و مرغ و خروس، و حبوبات) مصرف کنید. لیست خرید خود را با مواد غذایی ضد پیری پر کنید.
الکل:
الکل یک ماده ادرار آور است پس مصرف آن سبب دهیدراته شدن بدن می شود. علاوه بر خشک کردن حالت رطوبت پوست، مشروبات الکلی می توانند سبب بروز روزاسه، تشدید خطوط ریز صورت، آکنه و چین و چروک شوند؛ که تمام این موارد باعث می شوند که پیرتر به نظر برسید. با عدم مصرف الکل، کبدتان نیازی ندارد که خیلی سخت کار کند تا سموم و ناخالصی ها را از بدن بیرون کند و هنگامی که کبد به طور موثر کار کند، می توانید نتایج آن را روی پوست تان ببینید.
غافل شدن از پوست اطراف چشم ها:
پوست اطراف چشم ها نازک ترین پوست است و غده های چربی کمی دارد. با مصرف روزانه کرم دور چشمی که شامل پپتیدها باشد، از علائم پیری در امان باشید. کرم های حاوی پپتید سبب تحریک تولید کلاژن و پیشگیری از ظهور خطوط ریز روی صورت می شوند. سایر موادی که پف، خطوط، چین و چروک و گودی زیر چشم را کاهش می دهند کافئین و نیکوتینیک اسید هستند (نیکوتینیک اسید نوعی از ویتامین ب نیاسین است).
ورزش نکردن و بروز چین و چروک پوست:
دویدن زیادی می تواند سبب بروز چین و چروک روی پوست شود (دانشمندان بر این باورند که دویدن سبب افزایش اکسیژن و آسیب ناشی از رادیکال های آزاد می شود که می تواند سبب کاهش کلاژن پوست شود). اما ورزش متوسط (ورزشی که ۴۰ تا ۶۰ درصد از حداکثر ضربان قلب باشد) نه تنها برای وزن، قلب و ریه ها مفید است، بلکه می تواند تاثیر جوان کننده روی پوست تان داشته باشد.
تاثیرات مخرب فعالیت و ورزش زیاد روی پوست زمانی ایجاد می شوند که در حالت ۷۰ تا ۸۰ درصد از حداکثر ضربان قلب باشند، اما تا زمانی که ورزش و تمرین را کوتاه نگه دارید می توانید از مزایای آن روی کاهش وزن و آثار ضدپیری آن روی پوست بهره مند شوید.
اشتباهات آرایشی:
آرایش به مخفی کردن نواقص و آثار پیری کمک می کند اما استفاده از لوازم آرایشی نادرست می تواند سبب بروز چین و چروک شود یا باعث شود که سن تان بالاتر به نظر برسد. برای مثال برخی از پودرها و کرم ها می توانند روی چین و چروک اطراف لب و دهان قرار بگیرند و سبب برجسته تر نشان دادن چین و چروک ها شوند. در صورت وجود این موارد، کرم خود را تغییر دهید و از کرم های سبک یا مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید که در عین افزایش درخشندگی پوست، پوشش دهی خوبی هم دارند. برای این که صبح ها که از خواب بیدار می شوید چشم ها بهتر به نظر برسند، با یک قلم چشم سفید در قسمت داخلی پلک پایین خط چشم بکشید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 776



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional