کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


علل پیدایش جوش سرسیاه:


چندین موضوع وجود دارد که می تواند باعث تشکیل جوش های سرسیاه شود:
هورمون:
دلیل اصلی جوش های سرسیاه، نوسان در هورمون های بدن است که اغلب در طول بلوغ و هم چنین درطول سندروم قاعدگی، برای خانم ها اتفاق می افتد. غلظت بالاتر هورمون های خاص می تواند باعث شود که پوست، چرب تر شود. جریان بیش از حد چربی انباشته شده و سپس با سلول های مرده انباشته شده در پوست، ترکیب شده که به صورت نرمال نمی توان آن ها را دفع کرد و سپس منجر به جوش سرسیاه خواهند شد.
سیگار:
زنان و مردانی که دخانیات استعمال می کنند اغلب دچار جوش های غیرالتهابی (همانند جوش های سرسیاه و سرسفید) می شوند. سیگار، ذرات غیرسالم فراوانی دارد (همانند نیکوتین) که اثر مثبت مستقیمی بر روی پوست شما می گذارد و منجر به ایجاد جوش سرسیاه می شود. سیگار کشیدن می تواند جلوی درمان اثربخش جوش های سرسیاه را نیز بگیرد. بنابراین نه تنها شما باعث این مشکل می شوید بلکه از درمان آن نیز جلوگیری می کنید.
تولید بیش از حد چربی:
هنگامی که پوست شما چرب بوده یا به دلایل خاصی چربی تولید می کند، منافذ آن به احتمال زیاد مسدود شده و جوش های سرسیاهی در این منافذ مسدود شده تشکیل می شوند.
فرآورده های مراقبت از پوست و آرایشی:
فرآورده های پوستی و آرایشی که در خود، عطر، رنگ های مصنوعی و چربی معدنی دارند به راحتی میتوانند باعث مسدودشدن منافذشده و متعاقبا جوش های سرسیاه بروز پیدا خواهند کرد.
رژیم غذایی ضعیف:
غذاهایی با کربوهیدرات  و شکر بالا و سرخ شده اغلب، هنگام صحبت درباره جوش های سرسیاه، بیشترین ضرر را دارند. الکل یا کافئین بیش از حد، به خصوص اوردوز کافئین، می تواند باعث بروز این مشکلات شود. مراقب حد شدن جوش های سرسیاه باشید و به خوبی درباره چیزی که می خورید فکر کنید.
برداشتن طبیعی جوش های سرسیاه:
چرا تمامی محصولات حذف غیرطبیعی و تجاری جوش های سرسیاه که در بازار عرضه شده است را از ذهن خود پاک نکرده و مسیر طبیعی را دنبال نمی کنید؟ این مسیر مطمئنا می تواند نتایج مداوم تر، اثربخش تر و بهتری را به شما ارائه کند.
روش حذف کردن طبیعی جوش های سرسیاه:
1- پاک کنندگی اثربخش و ملایم:
گام اول، برای حذف کردن طبیعی جوش های سرسیاه، پاکسازی روزانه و ملایم است. احتمالا بخواهید این روش را با شستشو صورت، با عسل خانگی، برای رسیدن به پوستی شفاف انجام دهید. از یک پاک کننده طبیعی همانند آنچه گفته شد، قبل از رفتن به تختخواب استفاده کنید و در صورت لزوم، بعد از تمرین و ورزش نیز پاکسازی را انجام دهید. پاکسازی را بیشتر از صبح، غروب و پس از تمرین انجام ندهید زیرا پاکسازی بیش از حد می تواند باعث حساس شدن پوست و کم آبی در آن شود که خود منجر به تولید بیش از حد چربی و بروز جوش های سرسیاه بیشتر خواهد شد.
2- لایه برداری منظم:
علاوه بر پاکسازی، لایه برداری، قسمت مهمی از نحوه حذف کردن طبیعی جوش های سرسیاه است. لایه برداری منظم پوست، روشی است که با استفاده از آن می توانید مراقب بروز این دانه های کوچک باشید زیرا لایه برداری، سلول های مرده پوست شما را که می تواند منجر به بسته شدن منافذ شود را از بین می برد. استفاده از یک لایه بردار ملایم صورت، حداقل یک یا دو بار در هفته می تواند گزینه مناسبی باشد. هنگامی که درباره لایه برداری صحبت می کنیم، هر چه بیشتر، این کار را انجام دهید، بهتر است.
توجه کنید انجام دادن بیش از حد آن می تواند منجر به مشکلات پوستی بیشتر شود (به خصوص برای افرادی که پوست حساسی دارند). جوش شیرین، یک لایه بردار اثربخش و ارزان قیمت است، به سادگی، یک قاشق چایخوری از جوش شیرین را با نصف فنجان آب ترکیب کرده و آن را با حرکت دایره ای، بر روی صورت خود مالیده و سپس بشویید.
3- نوارهای منفذ:
درباره روش خلاص شدن از شر جوش های سرسیاه روی بینی تان فکر می کنید؟ نوارهای منفذ که حاوی موادهای طبیعی هستند، روشی فوق العاده برای برداشتن جوش های سرسیاه، از روی بینی یا سایر نواحی می باشند. چه نوارهای منفذ را از مغازه بخرید و چه در خانه آن ها را درست کنید، این روش، برای برداشتن جوش های سرسیاه، کامل و سریع است.
در حقیقت می توانید برداشته شدن جوش های سرسیاه را به چشم ببینید. برای برخی، نتایج می تواند فوق العاده رضایت بخش باشد اما به آن وابسته نشوید زیرا استفاده از آن، روزانه نیست. چه از نوارهای منفذ، برای جوش های بینی (شایع ترین) استفاده کنید و چه پیشانی و چانه؛ آن ها را بیشتر از یک بار در سه روز استفاده نکنید. در حقیقت، تکرر برای این کار، یک بار در هفته است.
4- ماسک های ذغال و خاک رس:
ماسکی که حاوی خاک رس، با کیفیت خوب (همانند خاک رس بنتونیت) یا ذغال باشد، برای پاکسازی منافذ می تواند عملکرد خارق العاده ای از خود نشان دهد. در واقع جوش های سرسیاه را بیرون کشیده، پوست را لطیف تر و مرطوب تر می کند. هم چنین می توانید ماسک از بین برنده جوش سرسیاه DIY را امتحان کنید. ماده کلیدی، گلاتین است که می تواند به بیرون کشیدن باقی مانده مواد، در منافذ مسدود شده کمک کرده و به عنوان یک پاک کننده طبیعی جوش سرسیاه عمل نماید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 765



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional