کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عمل بینی، رینوپلاستی:


رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی در لغت از دو کلمه "رینو" و "پلاستی" تشکیل شده است. رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای اصلاح یا زیبا کردن است. در ادامه با بخش مقالات جراحی پلاستیک کلینیک مروستی همراه ما باشید.
این جراحی قدمت تاریخی زیادی دارد. در حدود 2000 سال قبل افراد زیادی در هندوستان محکوم به مجازات قطع بینی می شدند. در آن زمان برای اصلاح این مشکل از صمغ و موم استفاده می کردند. در آغاز قرن 19 یک افسر بریتانیائی این روش را از هندیان آموخت و برای بهبود سربازان آسیب دیده در جنگ استفاده کرد!!
قدمت رینوپلاستی مدرن به 50 تا 60 سال قبل و بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد. در ایران از دهه 40 شمسی اقدام به جراحی زیبایی بینی شد. بعد از انقلاب اولین گروهی که اقدام به جراحی بینی کردند متخصصین گوش وحلق وبینی بودند. البته در حال حاضر تعداد متقاضیان عمل زیبایی در ایران روز به روز افزایش یافته که متاسفانه حتی در سطح جهانی نیز رکورد شکن است.
- بهترین نتایج در جراحی بینی یا رینوپلاستی با استفاده از تکنیک های محافظه کارانه که ظاهر طبیعی و معمولی بینی را حفظ می کنند به دست می آید، بنابراین بیماران محترم بایستی از جراحی های به اصطلاح فانتزی پرهیز کنند.
- یک نکته مهم کیفیت و ضخامت پوست و زوایای بینی میباشد که با استفاده از عکس های رنگی استاندارد و یک شکل قبل از عمل و تکرار سریالی آنها پس از عمل وضعیت پوست و زوایای بینی مشخص می شود.
- بیماران به موضوع تنفس بعد از عمل جراحی بینی نیز بایستی بسیار اهمیت بدهند. اگر بینی بیمار خیلی باریک شود تنفس از بین میرود. بعضی اوقات بیماران محترم از جراح می خواهند که به اصطلاح اقدام به عروسکی کردن بینی کنند در حالی که به این نکته توجه ندارند که با این کار منطقه دریچه یا همان محل عبور هوا از بین میرود و بیمار دچار گرفتگی شدید بینی می شود.
- همچنین رسیدن به یک حالت مستحکم وغیر فرورفته برای وضعیت نیمرخ یک هدف زیبایی شناختی مهم در رینوپلاستی (جراحی بینی) است .
- تغییرات جزئی پس از عمل بینی ممکن است ماه ها به طول بینجامد. پوست بسیار ضخیم وغنی از غدد سباسه و بافت زیر جلدی از نظر نتیجه عمل بینی در بدترین وضعیت قرار دارد. پوست ایده آل، بین پوست ضخیم و نازک میباشد. پس بیماران دارای پوست ضخیم باید صبر کنند تا پوست به سر جای خود برگردد.
عمل جراحی بینی به دو شکل باز وبسته انجام می شود و انجام عمل به هر روشی که پزشک تشخیص دهد بلامانع است.

1  |  دکتر کاظمی  |  بازدید: 2068



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional