کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عوارض عمل های زیبایی:


در حالی که سیل درخواست های جراحی به منظور جوانسازی و زیبایی، روز به روز بالاتر می رود، این روزها برداشتن خط اخم بین ابرو و ایجاد چال گونه هم به فهرست این درخواست ها اضافه شده است، دو مورد از پر عارضه ترین عمل های زیبایی را بشناسید!
دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی، فوق تخصص جراحی پلاستیک درباره عمل جراحی برداشتن خط اخم توضیح داد: افرادی که درخواست برداشتن خط اخم می‌ کنند معمولا در رده سنی ۲۰ تا ۶۰ سال هستند که بسته به میزان و عمق خطوط ایجاد شده، همچنین سن افراد، روش از بین بردن این خطوط در آن‌ها تعیین می‌شود. جراحی خط اخم زمانی صورت می‌ گیرد که خطوط ایجاد شده چه در حال حرکت و چه در حالت استراحت ثابت باشد که در این وضعیت، از دو روش باز و آندوسکوپی برای از بین بردن این خطوط استفاده می‌ شود. این فوق تخصص جراحی پلاستیک تصریح کرد: روش باز جراحی یک روش قدیمی است، در این روش فرق را شکاف داده و پوست را می‌ کشند و عضله اخم را بر می‌دارند اما استفاده از این روش امروزه کاربرد چندانی ندارد. اگر عمل جراحی برداشتن خط اخم توسط افراد غیرمتخصص انجام شود و یا از بوتاکس تقلبی استفاده کنند، امکان دارد عوارض جدی روی پوست و حتی سلامت کلی افراد داشته باشد.
وی آندوسکوپی را روش مطلوبی برای برداشتن خط اخم نسبت به روش باز دانست و افزود: با استفاده از سه تا چهار شکاف دو سانتیمتری همه پیشانی را می توان کشید و خط اخم را از بین برد. در این روش طول شکاف ایجاد شده کم و عوارض آن نیز کم‌ تر از روش یاد شده است، اگر چه امکان عود مجدد آن بعد از پنج الی شش سال وجود دارد، اما صد در صد نیست و ممکن است مدت زمان بیشتری ماندگاری داشته باشد، اما برگشت مجدد جزء معایب این روش محسوب می‌ شود. همچنین به دلیل عروق وعصبی که در نواحی گونه وجود دارد، امکان ایجاد عارضه در این عمل جراحی زیاد است، علاوه بر آن در صورتی که فردی پشیمان شود، قابل برگشت به حالت قبل نخواهد بود، بنابراین عمل جراحی چال گونه به هیچ وجه توصیه نمی‌ شود.
برای برداشتن خط اخم در سنین زیر ۴۰ سال بهتر است از بوتاکس استفاده شود و یا از روش دیگر تزریق پرکننده، که این پرکننده ممکن است ساخته یا از چربی خود فرد گرفته شده باشد. قیمت بوتاکس اصل بسته به نوع آن از ۳۸۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است بنابراین اگر جایی تزریق بوتاکس با ۱۰۰ هزار تومان را تبلیغ می‌ کنند واضح است که این نوع بوتاکس تقلبی است که می تواند عوارض جدی برای فرد به همراه داشته باشد. یعنی استفاده از بوتاکس تقلبی برای برداشتن خط اخم می تواند فرد را دچار عوارض جدی کند. استفاده از روش جراحی به روش آندوسکوپی برای از بین بردن خط اخم در افراد بالاتر از ۴۰ سال مناسب‌‍ تر است، جراحی برای افراد زیر ۴۰ سال به این دلیل که پوست هنوز افتادگی کامل در آن به وجود نیامده است در دراز مدت اثرگذاری خوبی نخواهد داشت، علاوه بر آن ایجاد چسبندگی می‌ کند و قابل برگشت نیز نخواهد بود.
این فوق تخصص جراحی پلاستیک همچنین گفت: برخی از افراد درخواست ایجاد چال بر گونه خود را دارند، ایجاد چال گاهی با بخیه و گاهی هم بدون بخیه انجام می‌ شود، برای ایجاد این فرو رفتگی در سطح گونه مقداری از چربی برداشته می‌شود. معمولا در رده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال درخواست ایجاد چال گونه می‌کنند، این کار اگرچه یک تکنیک ساده است و کار چندان دشواری نیست، اما اگر توسط افراد ماهر و متخصص صورت نگیرد به دلیل رد شدن عصب صورت و عروق در این ناحیه امکان فلج شدن عصب و عدم قرینگی وجود دارد.

1  |  سلامتی  |  بازدید: 1371



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional