کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


فواید ایمپلنت فوری:


کاهش مدت درمان: با این روش، جایگزینی تقریبا فوری دندان جلویی امکان پذیر میشود. در روش ایمپلنتهای مرسوم اغلب سه تا شش هفته ماه طول میکشد تا درمان کامل شود. در نتیجه بسیاری افراد ترجیح میدهند از گزینه های سریعتر مانند بریج استفاده کنند هر چند کارایی آن کمتر است و فواید ایمپلنت از جمله محافظت از استخوان فک را نخواهد داشت. تنها یک جراحی لازم است: ایمپلنت، اباتمنت و تاج موقتی همه در یک مرحله جراحی جایگذاری میشوند که این امر زمان کلی درمان را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد. در این روش نیازی نیست که پس از سه تا شش ماه از جایگذاری ایمپلنت، دوباره لثه شکافته شود تا اباتمنت و تاج بر روی آن متصل شود. بافت لثه بهتر با تاج هماهنگی پیدا میکند: در روش مرسوم ایمپلنت، هیلینگ کپ استوانه ای بر روی ایمپلنتی که تازه کاشته شده است، قرار میگیرد تا بافت لثه را شکل دهد. در ایمپلنت فوری بافت لثه را با تاج موقتی میتوان شکل داد که از نظر شکل بیشتر به تاج دائمی شباهت دارد بنابراین بافت لثه با تاج دائمی هماهنگی بیشتری دارد و نتیجه کار از نظر زیبایی بهتر خواهد بود.
عدم نیاز به دندان مصنوعی موقتی یا تحمل ظاهر بی دندان: در ایمپلنت فوری تاثیر فیزیکی و روانی از دست دادن دندان با جایگزینی سریع آن کاهش می یابد به طوری که دیگر نیازی به دندان مصنوعی متحرک و یا تحمل ظاهر بی دندان در دوره جوش خوردن وجود ندارد.
خطرات ایمپلنت فوری:
حتی کوچکترین حرکت خطر شکست درمان را افزایش میدهد: متصل کردن فوری تاج تکنیک بسیار دقیقی است و جراح باید احتیاطهای لازم را انجام دهد تا مطمئن شود ایپمپلنت در مدت یکپارچگی با استخوان فک، هیچ حرکتی نخواهد داشت. این تکنیک تنها در برخی شرایط مناسب است: ایمپلنت را باید در استخوان محکم جایگذاری کرد و باید Ncm  35 گشتاور را تحمل کند. این امر در دندانهای جلویی که دندانهای دو طرف آنها قوی و سالم هستند بهترین کارایی را دارد. همچنین برای جایگزینی کل دندانهای فک پایین در شرایطی که استخوان قوی و متراکم باشد، این کار موفقیت آمیز است. ایمپلنت فوری برای جایگزینی کل دندانهای بالایی مناسب نیست چون استخوان فک بالا تراکم کمتری داشته و به ندرت استحکام کافی را داراست. همه جراحی های ایمپلنت درصد کمی ریسک دارند: چندین فاکتور وجود دارد که میتواند برای درمان مشکل ساز باشد. در صورتی که یکپارچگی ایمپلنت با استخوان فک موفقیت آمیز نباشد یا بافت لثه پیرامون آن عفونی باشد، شکست درمان ایمپلنت در کوتاه مدت ممکن است اتفاق بیفتد. خطر عفونت در بلند مدت وجود دارد و همیشه احتمال شکست مکانیکی ایمپلنت در صورت اعمال نیروی بیش از حد را باید در نظر گرفت.
جایگزینها:
مراقبت مناسب از ناحیه اطراف ایمپلنت در چند ماه اول پس از جراحی برای پیشگیری از عفونت و اطمینان از عدم اعمال نیروی بیش از حد به ایمپلنت، اهمیت زیادی دارد. در صورتی که انجام این سطح از مراقبت و نگهداری برای بیمار مشکل است، بهتر است استفاده از ایمپلنتهای مرسوم دندان را در نظر بگیرد که در دو مرحله جراحی انجام میشود. در مرحله اول ایمپلنت در استخوان فک جایگذاری میشود و روی آن پوشیده میشود و چند ماه می ماند تا با استخوان فک جوش بخورد. در این مدت توسط بافت لثه از آن محافظت میشود. سپس جراحی دیگری انجام میشود تا روی ایمپلنت باز شود و اباتمنت و تاج به آن متصل شوند. انواع دیگر جایگزین ایمپلنت فوری، دندان مصنوعی و بریج ثابت است که مدت درمان کوتاه اما کارایی کمتر دارد.

1  |  شفاگستر  |  بازدید: 1117



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional