کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


قبل از عمل بینی گوشتی:


معمولا جراحان مراقبت های خاصی قبل از عمل نمی کنند ولی چند نکته مهم را متذکر می شوند:
در روزهایی که پریود هستید، نباید نوبت عمل جراحی تان را بزنید. بهتر است در روزهای پاکی عمل جراحی را انجام دهید. زیرا بدن در طی فرایند جراحی، مقداری زیادی خون از دست می دهد. در دوران قاعدگی هم بدن با کمبود آهن و خونریزی همراه است که این دو باهم کم خونی و کم شدن آهن بدن را تشدید می کنند.
اگر دندانی دارید که نیاز به عصب کشی دارد، بهتر است قبل از عمل انجام دهید زیرا تا یک ماه بعد از عملتان، نباید به دندانپزشک مراجعه کنید.
اگر پوست چربی دارید، بهتر است قبل از عمل، میکرودرم انجام دهید تا چربی اضافه پوستتان گرفته شود و در هفته اول بعد از جراحی که نمی توانید آب به صورتتان بزنید، چربی پوستتان بیش از حد نشود.
هرگونه خال، زگیلی که بر روی بینی تان دارید، قبل از جراحی در بیاوردی. البته در صورتی که با آن مشکل دارید و نمی خواهید پس از عمل آن را ببینید.
از چند ماه قبل از جراحی بینی، طاق باز خوابیدن را تمرین کنید.
مراقبت پس از عمل بینی:
مهم ترین امر بعد از عمل بینی، مراقبت های لازم است که باید آنها را رعایت کنید. چند نکته مهم برای مراقبت وجود دارد که اولین و مهم ترین آن، استراحت می باشد. در یک هفته اول شما باید استراحت کامل داشته باشید و از هرگونه فعالیت های سنگین و برداشتن اجسام سنگین دوری کنید. بعد از ان باید نکات تغذیه ای که در بالا ذکر شدند را رعایت کنید.
در هفته اول که هنوز اسپینت بر روی بینی شما قرار دارد، نباید آب به صورتتان بزنید و نباید شستشویی داشته باشید. پس باید از شستن صورت در هفته اول دوری کنید و تنها هنگامی که گچ بینی را برمی دارید می توانید بینی خودتان را بشویید که باکتری های خاصی بر روی آن به وجود نیاید. همچنین اگر اسپینت شما خیس شود، خارش و سوزشی در زیر پوستتان احساس خواهید کرد.
در هفته اول باید سهی کنید سر خود را بالاتر از حالت نرمال نگه دارید و از خم شدن زیاد جلوگیری کنید.
به هیچ وجه نباید هیچ گونه ضربه ای به بینی شما وارد شود.
داروهای تجویز شده تان را مرتبا مصرف کنید بخصوص داروهای آنتی بیوتیک و سرماخوردگی. زیرا  در روند کاهش عفونت و پیشگیری از آن مفید هستند.
در 3 ماه اول پس از عمل، بهتر است از داروهای ضدورمی همچون آناهیل (روزانه 1 عدد) استفاده کنید.
در هفته اول پس از عمل که اسپینت خود را باز نکرده اید، حتما صورت خود را مرتبا با دستمال مرطوب تمیز کنید تا چربی اضافه آن گرفته شود و صبح ها با پنبه مرطوب چشمان خود را کاملا تمیز کنید.
خندیدن بعد از عمل زیبایی بینی:
مهم ترین امر در بعد از عمل بینی، دوری از خنده های عمیق است. با هر خنده ای که شما می زنید حدود 17 عضله در صورت شما تغییر حالت پیدا می کند که همین می تواند تاثیر بسیار بدی را بر روی بینی شما داشته باشد. در چند ماه اول از هرگونه خنده عمیق دوری کنید و تنها خنده های سطحی داشته باشید. بعد از یکسال می توانید براحتی بخندید.
خمیازه کشیدن بعد از عمل بینی گوشتی:
خمیازه هم فرایندی مانند خنده را در بینی شما ایجاد می کند. به همین علت بهتر است که از خمیازه دوری کنید اما خمیازه از آنجا که در بسیاری از مواقع غیر قابل کنترل است و غیر ارادی است، نمی توان از آن پیشگیری کرد. به همین دلیل اگر دچار خمیازه شدید از دو روش استفاده کنید. روش اول سعی کنید که دهان خود را به حد کمی باز کنید و از باز کردن زیاد آن امتناع کنید و روش دوم این است که با دست تان بخیه های بینی تان را نگه دارید تا هنگام خمیازه کشیدن آنها باز نشوند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 761



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional