کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


لیفت اسکالپترا پس از لیفت ران:


معمولا افراد پس از لیفت ران، لیفت باسن اسکالپترا را نیز انجام می دهند. زیرا چربی های کشیده شده از ران ها در این روش لیفت باسن مورد استفاده قرار می گیرد. لیفت باسن اسکالپترا، هنگامی که به باسن تزریق می شود، می تواند به افزایش حجم کمک کند، سلولیت گودی هارا صاف کرده و بافت کلی پوست را بهبود بخشد. استفاده از لیفت باسن اسکالپترا با کمک گیری از تکنیک های کنترلی بدن مثل کول لیفت باسن اسکالپترا، به عنوان یک گزینه بدون جراحی برای افزایش حجم باسن، به وفور محبوب است. نتایج ممکن است بین دو تا سه سال طول بکشد، هر چند برخی گزارش کرده اند که لیفت باسن اسکالپترا می تواند به افزایش تولید کلاژن تا پنج سال یا حتی بیشتر ادامه دهد.
اسکالپترا چیست؟
اسکالپترا یک پلی-ال-لاکتیک اسید پرکننده ی تزریقی است که به طور رایج برای صاف کردن چین و چروک های عمیق صورت استفاده می شود. بر خلاف پرکننده های اسید هیالورونیک مانند یوودرم و ریستیلن که نتایج فیزیکی سریعی را از طریق لیفت کردن پوست نتیجه می دهد، اسکالپترا به تدریج با تحریک تولید کلاژن طی چند ماه عمل می کند. بعد از تزریق پلی-ال-لاکتیک اسید، یک اثر چاق شدگی فوری دیده می شود، اما این فقط به این دلیل است که آنها دارای آب نیز هستند. چند روز بعد پوست دوباره به حالت عادی باز می گردد. در حالی که ذرات بسیار ریز به داخل پوست جذب شده و بدن کلاژن از دست می دهد، این عمل جادویی شروع به کار می کند. باسن تنها منطقه ای نیست که اسکالپترا را می توان تزریق کرد. استفاده های خارج از برچسب شامل درمان های حجم دهنده برای دست و گیجگاه های گود شده نیز می شود.
لیفت باسن برای چه کسی مناسب است؟
دکتر لارا دوگنگ، جراح پلاستیک شهر نیویورک می گوید که عمل لیفت باسن اسکالپترا در سه سال گذشته بخش بزرگی از فعالیت های او بوده است. دیوگان می گوید: “این اتفاق کمی نوپردازی شدن استانداردهای زیبایی است. “پنج تا ده سال پیش مردم می خواستند لاغر باشند، با کوچکترین باسن های ممکن. اما حال این تغییر کرده است. ” با توجه به دیوگان، لیفت باسن اسکالپترا می تواند تقریبا برای هر کسی که به دنبال افزایش متوسط در سایز و برآمدگی باشد، کمک کند. برای کسانی که به تغییرات بزرگتر می اندیشند، لیفت باسن برزیلی –حذف کردن چربی های نواحی نرم مانند معده و ران ها از طریق لیپوساکشن (چربی تراشی) و تزریق آن به باسن- همچنان استانداردی طلایی است. دیوگان می گوید: “شما باید انتظارات درستی را داشته باشید.” “لیفت باسن برزیلی مانند قرار دادن یک بالش زیر یک ورق است. از سوی دیگر، لیفت باسن اسکالپترا مانند قرار دادن یک خوشخواب در بالای ورق است. ”
متخصص پوست نیویورکی، دکتر نیل سادیک، همچنین از لیفت باسن اسکالپترا برای لیفت پایین تنه هایی که دارای خطوط  ناشی از بالارفتن سن هستند، استفاده می کند. سادیق گفت: “این مختص زنانی با باسن افتاده، کاربرد دارد. آنها پشتیبان لگن خود را از دست داده اند که پایین تنه فرد را جوان تر نشان می دهد.”
اساسا، لیفت باسن اسکالپترا به پوست کمک می کند تا کلاژن را خودش ایجاد کند. این می تواند قسمت ضعیف شده یا آویزان شده پوست توسط بالا رفتن سن را چاق تر کند. لیفت باسن اسکالپترا همچنین می تواند در مواردی که بیمار بخشی از ناحیه باسن را نمی خواهد بزرگتر کند، کمک کند.
سلولیت ایجاد شده بوسیله چربی که توسط الیاف فیبری ایجاد می شود، باعث ایجاد گودی ها می شود. متخصصین از سوزن برای از بین بردن این الیاف استفاده می کنند و سپس لیفت باسن اسکالپترا را در این منطقه تزریق می کنند تا زمانی که آن بخش ها را پرتر کند.
عملکرد لیفت باسن اسکالپترا:
این روش با در نظر گرفتن درک روشنی از نوع تغییری که بیمار می خواهد، توسط دکتر، شروع می شود. بعضی از بیماران باسنی گرد یا C شکل می خواهند. برخی میخواهند باسن قلبی شکل یا ترکیبی از هر دو داشته باشند.
سپس بیمار بلند می شود تا پزشک بتواند باسن ها را علامت بزند. دیوگان می گوید: “من این کار را با توجه به نشانه های مختلف آناتومی به منظور تعیین کردن جاهایی که بیمار می خواهد بیشترین حجم را داشته باشد، انجام می دهم.”
بعد بیمار بر روی یک تخت دراز می کشد و پزشک تزریقات را انجام می دهد. دیوگان می گوید: “مهم است که تمام این فرایند استریل انجام شود، چرا که این عمل را در نزدیکی آلات تناسلی انجام می دهیم.”
این یکی از دلایلی بسیار مهمی است که سراغ پزشک متخصص مجاز بروید: تزریقات غیرقانونی لیفت باسن، متاسفانه هنوز هم با وجود پوشش گسترده رسانه ای در سال های اخیر بسیار رایج است.
در برخی موارد، بیماران با سیلیکون درجه صنعتی و سایر محصولات خطرناک درمان می شوند که باعث آسیب  های برگشت ناپذیر و حتی مرگ می شوند. به طور خلاصه، از کسی که پیشنهاد می دهد تزریق خود را در خانه یا در یک محیط غیر پزشکی انجام دهد، اجتناب کنید و به یاد داشته باشید که اگرچه این پیشنهاد خیلی خوب به نظر برسد؛ اما اصلا اینطور نیست.
بهبودی پس از لیفت باسن اسکالپترا:
پس از تزریق ممکن است برای چند روز درد، داشته باشید. برای گسترش دادن لیفت باسن اسکالپترا در میان بافت، پزشکان توصیه می کنند که بیماران پایین تنه خود را برای پنج دقیقه ماساژ دهند. پنج بار در روز برای چند روز این کار باید تکرار شود. به غیر از آن مراقبت کمی نیاز است و بیماران می توانند به طور منظم فعالیت های خود را از سر گیرند.
دیوگان می گوید: “این در مقابل یک لیفت باسن برزیلی است؛ چون در آن چربی که به منطقه منتقل شده، بسیار شکننده است.” “پس از یک لیفت باسن برزیلی، شما نمی توانید روی باسن خود به مدت 6 الی 8 هفته بنشینید.”

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1131



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional