کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


لیفت بازو یا براکیوپلاستی:


به علت کاهش سریع وزن، پوست سست بر روی بازو ها بوجود می آید. این نیز معمولا توسط بالا رفتن طبیعی سن ایجاد می شود. خوشبختانه، اگر چربی بر روی بازوی خود یا پوست شل بر روی بازو داشته باشید، روزهایی که لباس های جذب می پوشیدید و برای بدنتان بسیار مناسب بود از بین نرفته و فراموش نمی شوند. ما با دو جراح متخصص پلاستیک -جراح پلاستیک و زیبایی بر پایه نیویورک، دکتر جیمز لندور گروسمن و فورت ورث، جراح پلاستیک و ترمیم جراحی TX- دکتر جاناتان هاستین، در مورد تکنیک ها و روش های اصلی برای از بین بردن آویزانی پوست در ناحیه بازوها صحبت کردیم.
لیفت بازو یا براکیوپلاستی چیست؟
تکراری است، اما درست است: یوگا، انجیر، پیلاتس و عضلات دو سر پیچشی همگی در دنیا نمی توانند مقابل زمان یا علیه  DNAتان مبارزه کنند، به ویژه اگر شما پوست اضافی در پشت بازوهای بالایی خود داشته باشید. لیفت بازو که همچنین تحت عنوان براکیوپلاستی خوانده می شود، اغلب بر روی افرادی که پوست آویزان یا چربی آویزان و شل ناشی از کاهش وزن شدید و یا پیری طبیعی دارند، انجام می شود. جراحی لیفت بازو می تواند پوست اضافی را از بین ببرد و بازوهایتان را سفت تر و محکم تر می کند. لیفت بازو اغلب با لیپوساکشن (چربی تراشی) برای حذف چربی اضافی ترکیب می شوند.
لیفت بازو یا براکیوپلاستی – بازوهایی سست پس از کاهش وزن زیاد:
دکتر گراسمن به ما می گوید که بدون توجه به اینکه چقدر توانسته اید به رژیم غذایی سالم تان عمل کرده یا اینکه چند بار لیفت بازو و یا کشش پیچی بازو را انجام داده اید؛ فقط قرار نیست که پوستی با سستی زیاد را سفت کنید. او می گوید: “هنگامی که پوست شل شده باشد، سست است.” به همین سادگی. این به طورخاص در مواردی رخ می دهد که فرد مقدار زیادی از وزن  خودرا از دست داده باشد که باعث می شود پوست نه تنها بر روی بازوها، بلکه در مناطق مختلف بدن نیز سست شود. متاسفانه، مطالعات نشان می دهد که کاهش چشمگیر وزن، می تواند آسیب جبران ناپذیری به کلاژن و الاستین در پوست بزند. پوست یک عضو سازگار است؛ با جمع آوری رسوبات چربی که با افزایش وزن اتفاق می افتد، پوست مجبور به کشش می شود. این بدان معنی است که پس از کاهش وزن، پوست به سادگی ظرفیت انقباض را به حالت قبل ، سفت و انعطاف پذیر خود را ندارد.
حداقل 30 درصد از بیماران که کاهش وزن بیش از حد داده اند، به دنبال عمل های جراحی پلاستیک برای کمک به آنها در رفع مسائل پوستی بعدی خواهند بود. در بسیاری از موارد، بیماران تحت عمل جراحی بدنی قرار گرفته که شامل تعدادی از روش های متوالی در طول زمان– بالا زدگی شکم، پایین تر بودن لیفت بدن، لیفت ران، لیفت پستان و لیفت بازو یا براکیوپلاستی – می شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 801



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional