کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مراحل انجام لمینت دندان:


لمینت دندان در چندین مرحله انجام می شود. اگر لمینت سرامیکی آماده باشد و خود فرد همکاری لازم را با پزشک انجام دهد می توان لمینت دندان در یک روز تمام کرد اما به طور کل لمینت دندان بیش از دو روز طول نمی کشد و پزشک سعی می کند در زمان سریعی کار را انجام دهد. در مرحله اول پزشک دندان را به طور کامل بررسی می کند. تمام ایراد های دندان ها را برطرف می کند و به طول چند دهم میلی متر سعی می کند تراشکاری های خاص خود را انجام دهد.
در مرحله دوم پزشک نیاز به قالب گیری دندان ها دارد. همانطور که گفته شد در افرادی که لمینت سرامیکی شان آماده است تمام کار ها در یک روز انجام می شود اما در افرادی که این پوسته آماده نیست میان جلسات یک هفته فاصله دارد. پزشک بعد از انجام قالب گیری جلسه بعد را یک هفته دیر تر انجام می دهد تا بتواند در آن یک هفته پوسته مورد نظر را در آزمایشگاه تولید کند.
کوره های خاصی در آزمایشگاه ها یا همان لابراتوار های پزشکی وجود دارد که لمینت سرامیکی در آن پخته می شود. بعد از آن از طریق بلوک های سرامیکی سعی می کنند که پوسته را مانند دندان های شخص طراحی کنند تا ایرادی در این میان وجود نداشته باشد و شباهت کاملی میان دندان های طبیعی و لمینت سرامیکی وجود داشته باشد.
در جلسه ای که یک هفته بعد انجام می شود پوسته آماده چسبانده شدن به دندان است. لمینت سرامیکی به وسیله یک چسب بسیار قوی بر روی سطح دندان قرار می گیرد و تقریبا لمینت دندان به طور کامل انجام می شود. میان دندان و لمینت یک هماهنگی کامل به وجود می آید و شخص می تواند حتی از نخ دندان هم برای تمیز کردن لمینت و دندان های خود استفاده کند.
البته باید بدانید که مهم ترین چیزی که باعث می شود لمینت دندان مقاومت بالایی داشته باشد، جنسی است که از آن ساخته می شود. در آزمایشگاه باید پوسته با بهترین مواد ها ساخته شوند تا پوسته برای همیشه به طور مناسب بر روی دندان باقی بماند و ایرادی بر روی آن نداشته باشد. بعد از نصب لمینت دندان دیگر کار تمام می شود و شخص باید یک استراحت کوتاه مدت به دندان های خود بدهد و همچنین مراقبت های لازمی که پزشک مطرح می کند را انجام دهد تا آسیبی به لمینت دندان نرسد.
عوامل وابسته به مقاومت لمینت سرامیکی و کامپوزیتی دندان:
بسیاری از افرادی که لمینت دندان را بر روی دندان های اصلی خود انجام می دهند می خواهند بدانند که چه عواملی باعث می شود لمینت دندان آنها آسیب نبیند. عوامل زیادی وجود دارد که استحکام لمینت دندان شما را افزایش می دهد. دکتر باید یک بررسی دقیق از دندان های شما داشته باشد تا بتواند نحوه آرایش آنها را تحلیل کند و همچنین ارزیابی مربوطه اش را به آزمایشگاه ارسال کند.
لمینت سرامیکی:
به همان میزان که فک شما باز و بسته می شود استحکام لمینت دندان هم تغییر می کند. هرچه فک ها با فشار کمتری بسته شوند استحکام لمینت دندان بالا تر خواهد بود. پزشک باید اندازه دندان ها را به دست آورد. اندازه ای که لمینت دندان دارد نباید تفاوتی با دندان های اصلی داشته باشد تا به خوبی نصب شوند. در چنین حالتی لمینت دندان استحکام مناسبی از خود نشان می دهد.
موادی که لمینت دندان از آن ساخته می شود بسیار مهم است. برای استحکام بالاتر باید از موادی همچون نانو ذرات استفاده شود که استحکام زیادی را وارد لمینت دندان می کنند. برخی از پزشک ها تنها از یک مدل لمینت دندان برای تمامی بیمار های خود استفاده می کنند که این روند اشتباه است. هر بیماری نیاز به یک نوع خاصی از لمینت دندان دارد زیرا دندان های هر شخص با شخص دیگر متفاوت است و چیدمان خاص خود را دارد.
فردی که لمینت دندان را بر روی خود انجام داده است باید همیشه سعی کند بهداشت دندان های خود را رعایت کند. مثلا باید از مسواک و نخ دندان استفاده کند تا چیزی باعث کم شدن استحکام لمینت دندان نشود. هر دندان نیاز به یک نوع تراش مشخصی دارد. مثلا یک دندان باید تراش های عمیقی در خود داشته باشد اما یک دندان دیگر اصلا نیاز به تراشی ندارد. این تراش ها بستگی به خود پزشک دارد که چقدر به دندان ها آگاهی دارد. هر چه تراش ها دقیق تر باشند استحکام لمینت دندان بیشتر خواهد بود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 669



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional