کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مزوتراپی با روش نیتی گریتی:


این روش درمانی نسبتا سریع است اما مثل همیشه، مشاوره باید به صورت موردی انجام شود. دکتر پترسون، درمورد جزئیات یک جلسه مزوتراپی، عوارض جانبی و فواید آن صحبت خواهد کرد:
یک جلسه درمانی مزوتراپی بین 20 تا 40 دقیقه زمان نیاز دارد که البته به اندازه ناحیه ای که قرار است در آن تزریق انجام شود بستگی دارد. شما باید مدت 30 دقیقه به کرم بی حسی موضعی زمان بدهید تا تاثیر خود را بگذارد. استفاده از این روش محدودیت کمی دارد و می توان از مزوتراپی برای تمام پوست ها بهره برد. به طور معمول مراجعه کنندگان از اواسط دهه سوم زندگی خود شروع به درمان می کنند و هیچ محدودیتی برای آن ها وجود ندارد. درمان به کمک مزوتراپی را برای کودکان تجویز نمی کنند همچنان که برای زنان باردار و شیرده نیز قابل استفاده نمی باشد. داشتن آلرژی به هر کدام از عناصر موجود در این روش شما را ادامه درمان باز خواهد داشت.
عوارض جانبی مزوتراپی معمولا بسیار محدود است و در بیشتر موارد ممکن است که مواد معدنی عوارض ایجاد کنند. ممکن است که دانه های کوچ صورتی در ناحیه تزریق ایجاد شود اما زود ناپدید خواهند شد. کبودی وسیعی ممکن است که ایجاد شود که البته غیر معمول می باشد. کمی تورم زیر چشم ها نیز غیر عادی است، به ویژه اگر بیمار مستعد ورم چشم باشد. با تزریق در زیر چانه و فک کمی تورم در ناحیه زیر چشم ایجاد می شود پس زمانی که این نواحی را تحت درمان قرار می دهید به شما توصیه می کنیم که روز 5 شنبه به مطب بروید که تا روز شنبه برای بازگشت به سرکار آماده باشید و تورم از بین رفته باشد. درمان در ناحیه پوست سر معمولا بدون هیچ تاثیری و به صورت عادی پیش خواهد رفت.
مزوتراپی بدون سوزن:
مزوتراپی بدون تزریق ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما ایجاد دستگاه های برقی با فرکانس پایین که نفود ماده به درون پوست را بهبود بخشیده است موجب شده این روش درمانی مورد استقبال واقع شود. درمان جدید تزریق ویتامین به پوست برای 60 دقیقه در لیبرتی لندن انجام شده است و از الکتروپرشن های دستی برای نفوذ پذیری بیشتر پوست استفاده شده است و مواد فعال را ترغیب می کند که به اعماق بیشتر پوست نفوذ کنند.
با استفاده از مزوتراپی های سنتی و محلول های خوب مخصوص صورت می توانید پوست خود را زیبا و لطیف کنید. همچنین با سرم ها و ترکیبات فعال دیگر می توانید کمبود آب و دیگر مشکلات پوستی را برطرف سازید. این روش مزوتروپی جایگزین خوبی از نظر اقتصادی برای درمان مشکلات پوستی با دیگر روش ها می باشد. اما دکتر پترسون در مورد کارآیی آن کمی مشکوک است که آیا به موثر است یا نه:
روش های متفاوت زیادی از مزوتروپی وجود دارد که به ابزار مورد استفاده در این روش باز می گردد. ابزاری که پوست را سوراخ نمی کنند و به آن ها مزوتراپی بدون سوزن می گویند. ممکن است که در روش های بدون سوزن مواد فعال به میزان کمتری به دورن پوست رخنه کنند.
مقایسه این روش زیبایی با لیپوساکشن:
مزوتراپی یک روش بدون جراحی و جایگزین لیپوساکشن برای از بین بردن چربی ها محسوب می شود. لیپوساکشن به صورت دائمی چربی های ایجاد شده در نواحی شکم، ران ها و پشت را از بین می برد. جراحان زیبایی این روش را با قرار دادن لوله پلاستیکی نازک درون پوست و سپس با ایجاد مکش به کمک خلا چربی ها را از بدن خارج می کنند. لیپوساکشن را تحت بی هوشی انجام می دهند.
اگرچه لیپوساکشن به صورت دائم بر حذف چربی ها تاثیر می گذارد، دوره بازیابی و بهبود بعد از 6 هفته حاصل خواهد شد. این روش البته با خطرهایی نظیر آسیب به اعصاب و رگ های خونی، ناهنجاری های پوستی، سوزش و عفونت همراه است. همچنین لیپوساکشن پرهزینه می باشد.
مزوتراپی به اندازه لیپوساکشن گران قیمت نمی باشد و هزینه آن کمتر از لیپوساکشن می باشد. با این وجود ممکن است که به 10 جلسه یا بیشتر نیاز داشته باشید تا نتیجه مورد نظر و مطلوب خود را دریافت کنید. مشخص نیست که چگونه مزوتراپی اینقدر خوب بر حذف چربی ها اثر می گذارد. تحقیقات کافی در این زمینه انجام نشده است و روشی که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است و بستگی به مکانی که این کار را انجام داده اید دارد.
تزریق لیپولیز یک روش غیر تهاجمی شبیه به مزوتراپی می باشد. تو لغت مزوتراپی و تزریق لیپولیز معمولا به صورت هم معنی در نظر گرفته می شوند اگرچه به  طور کلی با یکدیگر متفاوت هستند. حین تزریق لیپولیز پزشک فسفاتیدیل کوئولین و دی اکسی کولات به لایه چربی زیر پوست ترزیق می کند تا چربی ها را بشکند. همانند مزوتراپی، شواهد کمی از کارکرد تزریق لیپولیز در دست است.
جامعه امریکایی روش های تزریق لیپولیز یا مزوتراپی را برای از بین بردن چربی توصیه نمی کنند. آن ها اعلام می کنند که تحقیقات کافی در این زمینه انجام نشده است که نشان دهد این روش ها واقعا تاثیر دارند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 858



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional