کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مزوتراپی مفید برای بهبود رویش مو:


این یک ایده بسیار تازه است اما زمانی می تواند کمک کننده باشد که ریزش مو یک مشکل است. ناحیه ای که مزوتراپی برای درمان ریزش مو در نظر می گیرد همان ناحیه آسیب دیده است که توسط سوزن های بسیار کوچک در اندازه میکرو به پوست سر تزریق می کنند تا به رویش موها از فولیکول کمک کنند. همچنین با افزایش گردش خون و تهیه مواد مغذی ضروری فولیکول های مو تشویق به قوی تر و پرتر شدن می شوند.
چندین جلسه نیاز است تا موها به مرحله رویش برسند با این وجود، این یک درمان عادی و نرمال می باشد. برای دریافت نتیجه بهتر نیاز به مراقبت دارید بنابراین مزوتراپی ارزان و راحت نخواهد بود.  یک نکته مثبت این روش این است که غیر تهاجمی است و نیاز به زمان زیاد برا نتیجه گیری ندارد.
برخی از افراد از مزوتراپی برای آب کردن چربی های خود استفاده می کنند و چون می تواند به کاهش چربی های اضافی و سفت شدن پوست شل نیز کمک کند. هیچ جادویی وجود ندارد ( تقریبا تمام خانم ها روی ران های خود دارای سلولیت هستند اما این تنها راه برای از بین بردن آن ها نمی باشد). دکتر پترسون این گونه توضیح می دهند:
چربی ها به سلولیت در نواحی خاصی تجزیه می شوند از جمله چانه و فک که می توان آن را با موفقیت درمان کرد برای این کار آنزیم ها سلول های چربی را می شکنند. آنزیم های محلول کننده چربی دیواره چربی ها را در خود حل می کنند آن ها را آزاد می کنند و اجازه می دهد که توسط سیستم لنفاوی جذب شوند و از بدن خارج گردند.
شما از مزوتراپی نتیجه می گیرید اما همه مشکلات درمان نخواهند شد:
SPF ، ویتامین عادی مراقبت کننده از پوست، رژیم متعادل، ورزش به صورت منظم و تکنیک های کاهش استرس موجب سلامت پوست می شوند و مزوتراپی می تواند تفاوت های زیادی ایجاد کند وقتی که این موارد را رعایت می کنید. دکتر پترسون از شما می خواهد که به صورت مداوم چک شوید و این اعمال را برای مدت طولانی انجام دهید.
مزوتراپی تنها یک روش درمان نیست و باید همیشه با مراقبت های متوالی همراه باشد. از اواسط دهه دوم زندگی سطح کلاژن پوست شروع به کاهش می کند و این فرآیند ادامه می یابد تا زمان پیری. بنابراین درمان های ضد پیری بسیار موثر خواهند بود. دوره های اولیه مزوتراپی برای ماه اول ضعیف هستند و تنها یک بار در هفته هستند، برای ماه دوم دو بار در هفته و سپس یک ماهه. درمان های مراقبتی سپس هر سه ماهه ادامه می یابند ممکن است که دوره تداوم آن ها متفاوت باشد و این بستگی به پاسخ گویی پوست دارد.
اگر ترس از داشتن یک چهره یخ زده، سرد و بی روح هستید که به علت بوتاکس ایجاد شده است می توانید مزوتراپی را جایگزین این روش کنید. باید این نکته را گوشزد کنم که بعضی از خطوط جزئی از آناتومی بدن هستند و از بین بردن آن ها موجب عجیب به نظر رسیدن چهره خواهد شد. به یاد داشته باشید که ما عادت داریم تغییرات کمی در صورت مشاهده کنیم پس یک تغییر کوچک نیز زیاد به نظر می آید.
اگر فردی تصمیم به انجام مزوتراپی داشت از جمله مزوتراپی در بیست سالگی و زودتر از سی سالگی، خواهم دید که این کار بسیار عالی برای جوان و سالم نگه داشتن پوست برای موقعیت های زیادی است. از سرم های ویتامین سی، ای و دیگر آنتی اکسیدان ها استفاده کنید تا از شما در برابر اشعه یو وی و آلودگی محافظت کند.
استفاده از مزوتراپی به تنهایی برای شما کافی است و نیاز به گشتن برای یافتن دیگر گزینه ها نخواهد بود. دکتر پترسون مشاهده  کرده است که پوست بیماران به دلیل ویژگی آبرسانی مزوتراپی سالم تر به نظر می رسند. در بعضی از موارد نتایج به سرعت خود را نشان می دهند. حتی بعد از یک جلسه مزوتراپی بر روی صورت، ممکن است که پیشرفت زیادی قابل مشاهده باشد. اگر محلول مزوتراپی حاوی هیالورونیک اسید باشد، آب را به خود جذب می کند و تاثیر آبرسانی خواهد داشت و پوست را نرم  و لطیف تر خواهد کرد.
ماهیت درمان انعطاف پذیر مزوتراپی همانند مزوتاکس که ترکیبی از هیالورونیک اسید می باشد، حاوی مقدار کمی بوتاکس برای اثرگذاری بیشتر و بالا بردن بیشتر پوست و ماندگاری بیشتر است. درمان دال تنها یک روش مزوتراپی که که در محصولات آرایشی برای مراقبت از پوست نمی باشد.
سوزن های تازه لطفا:
روش مزوتراپی از دهه 50 ظهور پیدا کرد. در این روش اگر با یک ابزار علمی روبرو نشوید هرگز هشدار نمی دهد. دکتر پترسون در مورد جزئیات این ابزار بیشتر توضیح خواهد داد:
اگر یک سوراخ کوچک در پوست ایجاد شود به محلول مخصوص مزوتراپی می تواند به میزان بیشتری وارد بدن گردد. این کار با استفاده از دست ها در نگه داشتن کنترل میکرو سوزن ها و ابزار اتوماتیک میکروسوزن ها انجام می شود از جمله مورد استفاده در این روش کلاژن پین است. ابزاری به نام درمافریس یک قدم بیشتر دارد و سوزن ها در تحت خلا قرار می دهد و به صورت همزمان عناصری برای مراقبت از پوست به آن تزریق می کند که این کار موجب انتقال بیشتر مواد مفید به پوست می گردد.
برای از اپراتور ها از روشی استفاده می کنند که شربت و میکروسوزن ها به صورت سریع در یک ناحیه از پوست تزریق می شوند اما نقطه ضعف این روش این است که سوزن ها با با عمق و کیفیت متفاوت تزریق انجام خواهند داد. ویتال اینجکتور جدیدترین ابزاری است که در دنیای مزاتروپی مورد استفاده قرار می گیرد و همانند یک سلاح علمی می باشد. وقتی روی پوست قرار می گیرد آن را می مکد و در همان زمان که پوست بلند می شود سوزن آن را در آن فرو می کنند. مکیدن یک بخش کلیدی از این روش درمانی است که پوست را محکم در جای خود نگه می دارد تا عمق صحیح را برای تزریق محلول ایجاد کند. اما به صورت همزمان با این عمل فرو رفتن سوزن ها در پوست برای بیمار قابل تحمل و راحت تر خواهد بود. اپراتور تمرکز و کنترل زیادی بر روی کیفیت تزریق محلول و عمق فرو رفتن سوزن ها دارد بنابراین محلول در عمقی و مکان صحیحی از پوست که مورد نظر است تزریق خواهد شد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 829



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional