کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


میوه های عید را تازه نگه داریم:


طبق معمول قبل از سال تحویل و شروع ایام عید نوروز اجیل و میوه عید را خریداری می‌کنیم، آجیل ها خشک هستند و نگرانی درباره شان وجود ندارد اما میوه ها بـه شدت حساس اند و می‌توانند در مدت زمان کوتاهی پژمرده یا سیاه شوند. یخچال همیشه کارساز نیست ودر بعضی موارد کار را خراب تر هم می کند، باید چـه کنیم تا تمام میوه ها تازه و سرحال باشند؟ با مـا همراه باشید.
سیب:
سیب در دمای معمولی بـه سرعت تازگی خودرا از دست می دهد. اگرهم در فریزر گذاشته شود، پس از یخ زدن و دوباره ذوب شدن، له و نرم میشود؛ بنابر این بهترین جا برای نگه داری سیب در یخچال، اسـت. سیب‌ها را درون کشوی یخچال گذاشته و روی آن‌ها رابا پارچه‌اي مرطوب بپوشانید.
یا می توانید آن‌ها را درون کیسه‌هاي پلاستیکی منفذدار گذاشته و داخل کشوی یخچال بگذارید. در ضمن یک سیب خراب از خود، گاز اتیلن متصاعد میکند و باعث خرابی سیب‌هاي دیگر میشود. اگر میان سیب‌ها، سیبی لکه دار وجود داشت، آن‌ها را جدا گذاشته و زودتر مصرف کنید. اگرهم قصد دارید برای مدت طولانی‌تر سیب نگهدارید، سیب‌هایي کـه سفت و بادوام‌تر هستند، خریداری کنید.
گلابی:
گلابی‌ها برخلاف میوه‌هاي دیگر از درون میرسند و وقتی بخش روی گلابی‌ها نرم اسـت، بنابر این قسمت درون آن‌ها بیش از حد رسیده اسـت. گلابی‌هاي رسیده را باید در یخچال در دمای ۱ تا ۷ درجه سلسیوس نگه داری کرد. درصورت تمایل میتوانید گلابی‌ها را فریزری کنید. گلابی‌هاي نسبتا رسیده را پس از شستشو، ورقه ورقه کرده و دو طرف آنرا کمی آبلیمو بمالید تا قهوه‌اي رنگ نشوند.
سپس درون ظرف مخصوص فریزر گذاشته ودر فریزر قرار دهید. گلابی‌هاي کال را در دمای اتاق بگذارید تا برسند. برای سرعت بخشیدن بـه رسیدن آن ها، گلابی‌هاي کال را درون یک کیسه کاغذی بگذارید. گاز اتیلن در کیسه محبوس مانده و باعث رسیدن گلابی می شود. قرار دادن گلابی درکنار موز یا آووکادو نیز باعث رسیدن آن‌ها میشود. زیرا هردو میوه نیز بطور طبیعی گاز اتیلن متصاعد می کنند.
کیوی:
موقع خرید کیوی دقت کنید کیوی‌هاي بسیار نرم را نخرید. آن‌ها باید کمی سفت باشند، البته نه مثل سنگ. کیوی‌هاي سفت در دمای اتاق پس از ۲ تا ۳ روز می رسند و پس ازآن میتوان آن‌ها را در یخچال بـه مدت ۵ تا ۷ روز نگه داری کرد. آن‌ها را در کیسه پلاستیکی گذاشته ودر یخچال قرار دهید. کیوی‌ها را میتوان بـه مدت ۱۰ تا ۱۲ ماه در فریزر نگه‌داری کرد.
برای فریز کردن آن‌ها پس از شستشو، پوست شان را بکنید و ورقه ورقه یا کاملا درست برای فریزری کردن آماده کنید. سپس درون ماهیتابه ۲ تا ۳/۴ فنجان شکر و ۴ فنجان آب ریخته و کاملا حل کنید. سپس بگذارید این محلول بـه جوش آید. سپس این شربت آماده شده را بگذارید خنک شود و سپس روی کیوی بریزید. بعد ازآن کیوی را درون ظروف در بسته محکم یا کیسه‌هاي فریزر قرار دهید.
پرتقال:
پرتقال‌هاي رسیده را باید در یخچال نگه داری کرد. البته آن‌ها باید کاملا خشک باشند. زیرا رطوبت باعث خراب شدن شان می شود. بدین ترتیب میتوانید تا دوهفته و حتی بیشتر آن‌ها را تازه نگهدارید. اما اگر می خواهید زمانی بیشتر از دوهفته، سالم بمانند، آن‌ها را درون کاغذ بپیچید تا از رطوبت کاملا دور بمانند.
انار:
هنگام خرید انار، اناری را انتخاب کنید کـه قهوه اي، نرم، شکننده و یا بسیار سبک نباشند. دانه‌هاي صورتی رنگ انار بدلیل فرآیند اکسیداسیون، قهوه‌اي میشوند. بهترین روش نگه داری انار، گذاشتن آن‌ها در یخچال اسـت. اگر انار را درسته و دانه دانه نشده در یخچال نگهدارید، مدت زمان بیشتری دوام می‌آورد.

0  |  پارس ناز  |  بازدید: 515



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional