کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


نابودی مو:


گاهی برای داشتن موهای زیبا کارهایی انجام میدهیم که نتیجه ی عکس دارد و بجای کمک زیبایی و سلامت موها سبب آسیب بیشتر به آن ها می شود. هرچه از مواد طبیعی برای سلامت موها استفاده کنیم رشد و تغذیه موها بهتر خواهد بود و در مقابل استفاده از مواد شیمیایی و روش هایی که با تبلیغ فراوان سبب جلب توجه مخاطب می شوند، سبب آسیب به موها می شوند. در این مطلب شما را با اشتباهاتی که سبب نابودی موها می شوند آشنا می کنیم. پروتئین هایی روی مو وجود دارد که به صورت رشته های گرد دور هم می پیچند. این پروتئین ها که کراتین نام دارند بر اثر کارهای آرایشگری مثل رنگ و دکلره یا حتی استفاده از دستگاه های حالت دهنده داغ مثل اتو و سشوار آسیب می بینند، یعنی این رشته های در هم گره خورده می شکنند و در نتیجه صافی خود را از دست می دهند.
کوتاه نکردن موها در دراز مدت:
بسیاری از ما از آنجا که موهای بلند را دوست داریم، از کوتاه کردن منظم آنها غافل می شویم. این در حالیست که چنین موهای بلندی به دلیل موخوره و مشکلات دیگر نه تنها زیبایی ندارند، بلکه زودتر دچار آسیب نیز می شوند. درست است که موها از ریشه شروع به رشد می کنند، اما انتهای آنها در معرض آسیب بیشتری می باشد. برخی از متخصصان مو بر این باورند که مصرف روزانه ی شامپوهای حاوی سولفات و نمک موها را خشک و موجب دو شاخه شدن آنها می شود. کوتاه کردن موها، موجب حفظ استحکام مو و رشد آنها می شود. اگر موهای کوتاه را دوست ندارید، تنها انتهای آنها را کوتاه کنید.
سفت بستن موها:
بافتن و بستن موها به شکل دم اسبی هر چند در روزهایی که فرصت زیادی ندارید، می تواند در وقت ضما صرفه جویی کند، اما از بستن آنها به این شکل خودداری کنید، چرا که به موهای شما آسیب می رسانند. مدل موی دم اسبی موجب کشیده شدن موها و در نتیجه عقب رفتن خط مو می شود. کش موها نیز موجب شکستن موها می شوند. سعی کنید موهای خود را شل ببندید و از بستن کش موهای سفت خودداری کنید. مدل موی دم اسبی موجب کشیده شدن موها و در نتیجه عقب رفتن خط مو می شود. کش موهای سفت نیز موجب شکستن موها می شوند. سعی کنید موهای خود را شل ببندید و از بستن کش موهای سفت خودداری کنید.
کراتینه کردن:
زمانی که آرایشگرها و مدیران سالن های زیبایی درباره لطافت و صافی موهایتان بعد از کراتینه کردن و زود حالت گرفتن آنها صحبت می کنند بیشتر خانم ها برای این کار داوطلب می شوند. شاید تنها دلیلی که بعضی خانم ها از کراتینه کردن موهایشان صرف نظر می کنند هزینه بالای این عمل باشد. البته معمولا بسته به مناطق مختلف شهر و جنس، پرپشتی یا کم پشتی و طول موهایتان قیمت ها حسابی متفاوت است. از آنجا که آرایشگرها قیمت بالای کراتینه کردن را بالا بودن قیمت مواد اولیه آن می دانند بسیاری از خانم ها در این تله می افتند. اما علاوه بر قیمت بالا این کار عواقبی هم دارد که بهتر است قبل از امتحان آن را بدانید. مواد کراتینه به ریشه ها به شدت آسیب می رسانند و فرد را مستعد بدخیمی های ریه می کنند. البته ناگفته نماند که ذات مواد شیمیایی به کار رفته در این فرایند نیز سرطانزاست. فراموش نکنید که کراتینه کردن اثر موقت و کوتاه مدت دارد.
شانه کردن موهای خیس:
موهای مرطوب خود را به هیچ وجه شانه نکنید. هر چند این کار در وقت شما صرفه جویی می کند، اما آسیب های جدی به موهای شما می رساند. موهای مرطوب بسیار آسیب پذیر و مستعد شکنندگی هستند. به همین دلیل باید بگذارید موهای شما خشک شوند، سپس آنها را شانه کنید و همیشه ابتدا از انتهای موها شروع به شانه زدن کنید و سپس به سمت ریشه ها بروید. اگر مجبور به شانه کردن موهای خیس خود هستید، از شانه ای استفاده کنید که دندانه های آن با هم فاصله داشته باشد. موهای مرطوب خود را به هیچ وجه شانه نکنید. موهای مرطوب بسیار آسیب پذیر و مستعد شکنندگی هستند. اگر مجبور به شانه کردن موهای خیس خود هستید، از شانه ای استفاده کنید که دندانه های آن با هم فاصله داشته باشد.
اتو کردن موهای خیس:
گر از اتوی مو بر روی موهای خیس خود استفاده کنید، حتما صدای جلیز و ویلیز آن را در لا به لای اتو خواهید شنید. این صدا در واقع صدای خشک شدن و شکسته شدن موهای شما در زیر حرارت است. همیشه، پیش از استفاده از اتو موهای خود را خشک کنید.
دکلره کردن موها:
جادوی رنگ های بلوند یا روشن و حتی مش و های لایت گاهی خیلی از خانم ها را وسوسه می کند سراغ دکلره بروند. دکلره یا دکلراسیون به زبان ساده یعنی برداشتن رنگ مو که مخلوطی است از پودر دکلره و اکسیدان ۱۲ که روی سر می زنند و نتیجه آن پراکنده شدن و خارج کردن رنگدانه های طبیعی مو از ساختمان موست. اگر بخواهیم موی طبیعی را بیشتر از ۴ درجه روشن کنیم، ابتدا باید موها را دکلره کرده و بعد از آن رنگ انتخابی را استفاده کنیم. وقتی مو را دکلره می کنند مو دچار آسیب شیمیایی می شود زیرا بافت طبیعی از بین می رود و موی خشک و آسیب دیده به جا می ماند. از طرف دیگر مویی که زیاد در معرض مواد دکلره قرار گرفته باشد به اصطلاح آرایشگرها می سوزد، یعنی مثل آدامس کش می آید. باید گفت وقتی مو این حالت را پیدا می کند دیگر کاملا از بین رفته است و با هیچ روشی دوباره زنده نخواهد شد.

1  |  الو دکتر  |  بازدید: 1212



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional