کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


نتایج جراحی گردن بوقلمونی:


برای اکثریت قریب به اتفاق بیماران، زمان بهبودی از رایت دیکتومی زیر چانه حدود دو هفته است، اگر چه بسیاری از بیماران چند روز پس از عمل جراحی احساس بهبودی می کنند. توجه داشته باشید که بعضی اوقات تورم، کبودی و ناراحتی جزئی بعد از آن وجود خواهد داشت، اما در عرض چهار یا پنج روز بیشتر، بیماران احساس راحتی می کنند تا به راحتی پوشش ناحیه آسیب دیده را با آرایش و بازگشت به کارهای سبک خود انجام دهند. افرادی که کاندیدای خوبی برای این روش هستند، افراد با سلامت کامل و کسانی که سیگار نمی کشند، می باشند. در حالی که نتایج دائمی است – ده سال بعد متوجه خواهید شد که شما وضعیت بهتری نسبت به کسی که جراحی رایت دیکتومی را انجام نداده است دارید. بدیهی است که این عمل از روند پیری جلوگیری نمی کند.
هزینه:
در همه جراحی های زیبایی، قیمت ها از پزشک به متخصص و منطقه تا منطقه متفاوت است. به عبارت دیگر، احتمالا برای رایت دیکتومی که توسط جراح زیبایی در بورلی هیلز انجام می شود، کمی بیشتر هزینه می کنید تا اینکه همان عمل،  توسط یک جراح زیبایی بی تجربه در یک منطقه روستایی انجام شود.
جایگزین غیر جراحی گردن بوقلمونی:
دکتر اسکات تامپسون، یکی از جراح پلاستیک و ترمیم صورت U.T. Layton، می گوید: “اگر چه درمان های جدا از جراحی برای درمان شل بودن گردن بسیار محبوب هستند، درمان های بدون نیاز به جراحی برای  سفت کردن بافت گردن، شل بودن پوست و یا چین و چروک گردن بسیار دشوار است. بسیاری از این درمان ها بسیار گران هستند، و در اغلب موارد قیمت های بالایی که معمولا هزینه می شود ارزش ندارد. به طور کلی در حالی که جراحی سفت  کردن گردن، نیازمند زمان  و هزینه بیشتری برای بهبود است، در دستیابی به پیشرفت های مهم و طولانی مدت در مورد گردن بسیار موثرتر است. “
دکتر تامپسون می گوید: “در زمان ارزیابی هر گونه درمان، سوال اصلی که باید پرسید، این است: آیا این کار موثر است؟ اگر پاسخ مثبت باشد، عواملی مانند زمان کم و هزینه، بی اهمیت می شوند “.
دکتر ویکتور چانگ جراح پلاستیک صورت در سن دیگو می گوید: “بسیاری از پزشکان تنها درمان های غیر جراحی را ارائه می دهند، زیرا آنها برای جراحی آموزش دیده نیستند. در مقایسه با جراحی، این گزینه ها نمیتواند میزان بهبود یا طول مدت نتیجه مورد نظر را تولید کند. “با این وجود، براساس تجربه او” بیماران عموما از میزان بهبودی با روش های غیر جراحی رضایت دارند “.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 911



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional